Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2021/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ворожбіт-Горбатюк В. Когнітивний компонент інноваційної педагогічної діяльності вчителя. - C. 6-10.
  4. Білавич Г., Мальона C., Костащук Я. Iнклюзивнe навчання дітей з особливими освітніми потребами крізь вимір сьогодення. - C. 11-16.
  5. Зеленська Л. Мовно-комунікативна компетентність учителя – коуча, ментора, тьютора, фаліситатора (на прикладі програми "Освітологія”). - C. 16-20.
  6. Жигірь В., Кривильова О. Підготовка конкурентоспроможних кваліфікованих робітників як мета закладів професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 21-26.
  7. Васюк О., Кондратенко Я. Модель використання електронних навчальних ресурсів у професійній підготовці майбутніх зварювальників. - C. 27-32.
  8. Загородня А. Стандартизація профільного навчання в Україні (2011–2017). - C. 33-37.
  9. Борин Г. Педагогічні умови організації художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку в умовах ЗДО. - C. 37-42.
  10. Добуш Ю., Гнатів З. Твори В. Витвицького для дітей: просвітницько-педагогічна специфіка. - C. 43-47.
  11. Ярушак М. Застосування компетентнісного підходу у процесі підготовки фахівців закладів вищої освіти. - C. 47-51.
  12. Chaika O., Pace M. Environmental approach in higher education for polyculturalism in foreign language instruction. - C. 52-55.
  13. Розман І., Западинська І. Педагогічна біографістика: шляхи розвитку творчого потенціалу майбутніх педагогів. - C. 56-59.
  14. Руденко Н., Гужик Я., Широков Д. Організаційно-методичні основи застосування освітньої стратегії "Дерево рішень” на уроках математики в початковій школі. - C. 60-65.
  15. Савченко О. Цифрові технології в дистанційному навчанні англійської мови студентів ЗВО. - C. 66-71.
  16. Курок Р. Використання інноваційних технологій для розвитку правової компетентності педагогічних працівників економічних коледжів. - C. 71-76.
  17. Наконечна Л. Мова новел Василя Стефаника як засіб формування мовно-мовленнєвої компетенції майбутніх учителів початкової школи. - C. 77-81.
  18. Степанець І. Науково-методична компетентність науково-педагогічних працівників педагогічних ЗВО у діагностичному вимірі. - C. 81-88.
  19. Паласевич І. Педагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. - C. 88-93.
  20. Литвин В. Індивідуальна освітня траєкторія здобувачів вищої освіти: контент-аналіз поняття, принципи побудови, форми та методи реалізації. - C. 93-100.
  21. Вишківська В., Шикиринська О., Бевзо Г. Обгрунтування розвивального потенціалу навчання як умови створення співдіяльнісного освітнього простору. - C. 100-105.
  22. Попов Ю., Ярко М. Феномен творчості Мирослава Скорика в контексті освітньо-професійних програм з музичного мистецтва. - C. 105-110.
  23. Cтахів Л., Стахів В., Волошин С. Формування креативних компетентностей майбутнього вчителя закладів загальної середньої освіти в умовах модернізації вищої школи. - C. 110-114.
  24. Шарапова О. Мовно-комунікативна компетентність як базис самореалізації сучасного вчителя. - C. 114-117.
  25. Kalashnik N., Shastko I., Lenha E., Logutina N. Realization of educational potential of students with inclusive and special forms of education taking into account psychophysical and mental adaptation. - C. 118-123.
  26. Троценко О., Пилячик Н. Розвиток емоційного інтелекту майбутніх учителів на заняттях англійської мови у ЗВО. - C. 124-129.
  27. Шамсутдинова-Лебедюк Т., Полицяк Н. Соціалізація обдарованих дівчат дошкільного та підліткового віку в умовах гендерної диференціації. - C. 130-135.
  28. Мастеркова Т. Професійні спільноти як чинник розвитку фахової компетентності педагога. - C. 135-139.
  29. Заводна Л. Лексичні новотвори, виникнення яких зумовлено сучасними суспільними процесами. - C. 140-144.
  30. Кравченко А. Вплив гендерних стереотипів на вибір молоддю професії та конкурентоспроможність на ринку праці. - C. 145-149.
  31. Купець О. Завдання морального виховання засуджених у системі виправних закладів України. - C. 150-154.
  32. Петренко Р. Основні підходи до реалізації права засуджених на освіту в пенітенціарних закладах України другої половини ХХ ст. - C. 155-159.
2021
№ 9 (195)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського