Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2020/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Медвідь М., Черніченко І., Медвідь Ю., Дем’янишин В. Імплементація постанови КМУ від 21.08.2019 р. № 800 "Деякі питання підвищення кваліфікації…" в процесі становлення викладача-початківця вищого військового навчального закладу. - C. 6-11.
  4. Дмитренко Г., Помиткін Е., Головач Н. Формування здатних до самореалізації здобувачів освіти в умовах глобалізованого світу. - C. 12-18.
  5. Стеценко Н., Комарова З., Ткачук Г., Стеценко В. Досвід організації та проведення опитування студентів про якість надання освітніх послуг в університеті. - C. 19-25.
  6. Шквир О. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до виховання етнічної толерантності. - C. 26-30.
  7. Магрламова К. Викладач вищої медичної школи одна з ключових фігур реформи вищої медичної освіти. - C. 31-36.
  8. Гуменюк С. Використання технології проектів у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури. - C. 36-40.
  9. Ostapenko S., Udovichenko H. System approach to the analysis of professional competence of an engineer. - C. 41-45.
  10. Білецька М., Підварко Т. Формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до концертно-виконавської діяльності. - C. 46-50.
  11. Ващенко О., Паламар С., Романенко Л., Романенко К. Теоретичний аспект проблеми формування дослідницьких умінь молодших школярів засобом віртуальної екскурсії. - C. 51-55.
  12. Гречаник Н. Культурологічний підхід підготовки майбутніх учителів початкової школи в освітньому просторі вищої школи. - C. 56-61.
  13. Загородня Л. Концепція формування готовності магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. - C. 61-66.
  14. Ромащенко І., Романова М. Сучасні аспекти розвитку коледжу як закладу фахової передвищої освіти. - C. 67-74.
  15. Нелін Є. Діяльність Бруно Беттельхайма і популяризація психоаналізу в освітній практиці. - C. 74-78.
  16. Пішун C. Інтеграція музично-педагогічних компонентів у професійній підготовці майбутніх учителів музики в початковій школі. - C. 78-82.
  17. Іщенко Г., Шумигай С., Возносименко Д. Індивідуальний підхід в контексті підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. - C. 83-88.
  18. Розман І. Структурно-особистісні аспекти вивчення педагогічної персоналії. - C. 89-93.
  19. Вітюк В. Застосування методичних прийомів розвитку критичного мислення студентів під час вивчення правопису української мови. - C. 93-98.
  20. Oleniuk O., Rubel N. Flipped classroom learning model: expand your boundaries as a teacher. - C. 98-101.
  21. Даниленко О. Педагогічні умови і технологія формування готовності майбутніх судноводіїв до професійної діяльності. - C. 102-106.
  22. Козіброда Л. Організаційно-методичні засади підготовки вчителів в умовах інклюзивної школи у Франції. - C. 107-110.
  23. Марчук О. Основні тенденції навчання та виховання дітей і молоді в освітньо-культурних установах Волинської губернії. - C. 111-116.
  24. Kornytska Y. Flipped classrom in the esp course: students’ perceptions. - C. 116-120.
  25. Ускова А. Огляд літератури з виховних проблем розвитку духовно-морального світогляду здобувачів хореографічної освіти: теоретичний аспект. - C. 120-125.
  26. Фрайт І., Шуневич Є. Внесок Анатолія Вахнянина у розвиток музичної освіти Східної Галичини. - C. 125-130.
  27. Туренко Н., Шах М. Технології роботи учителя та асистента учителя з дітьми з розладами аутистичного спектру. - C. 131-136.
  28. Савченко І. Впровадження дуальної форми професійної освіти як умова підготовки конкурентоспроможних кваліфікованих робітників для інноваційної економіки: перші кроки реалізації в Україні. - C. 137-144.
  29. Німилович О., Добрянська С. Українська піаністка Таїса Богданська зі США: концертно-виконавська діяльність. - C. 145-153.
  30. Харченко Ю. Сучасні підходи до музично-виконавської співтворчості студента і концертмейстера закладу вищої освіти. - C. 153-158.
  31. Тригуб О. Актуальні проблеми фахової підготовки майбутніх дизайнерів у закладах вищої освіти України: теоретичні та прикладні аспекти. - C. 159-165.
  32. Щур Л. Структурно-функціональні аспекти хореографічної культури Західного Поділля. - C. 165-170.
  33. Фещенко Н. Вплив інформаційних технологій на процес проектування одягу у сучасному світі з оглядом супроводжуючого програмного забезпечення, огляд актуальних систем САПР. - C. 171-176.
  34. Ткаченко У. Формування інноваційної культури викладача закладу вищої освіти. - C. 177-180.
  35. Бандура Л. Педагогічні умови використання інноваційних технологій в освітньому процесі ЗВО. - C. 180-184.
2020
№ 1 (180)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського