![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2020/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Медвідь М., Черніченко І., Медвідь Ю., Дем’янишин В. Імплементація постанови КМУ від 21.08.2019 р. № 800 "Деякі питання підвищення кваліфікації…" в процесі становлення викладача-початківця вищого військового навчального закладу. - C. 6-11.
- Дмитренко Г., Помиткін Е., Головач Н. Формування здатних до самореалізації здобувачів освіти в умовах глобалізованого світу. - C. 12-18.
- Стеценко Н., Комарова З., Ткачук Г., Стеценко В. Досвід організації та проведення опитування студентів про якість надання освітніх послуг в університеті. - C. 19-25.
- Шквир О. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до виховання етнічної толерантності. - C. 26-30.
- Магрламова К. Викладач вищої медичної школи одна з ключових фігур реформи вищої медичної освіти. - C. 31-36.
- Гуменюк С. Використання технології проектів у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури. - C. 36-40.
- Ostapenko S., Udovichenko H. System approach to the analysis of professional competence of an engineer. - C. 41-45.
- Білецька М., Підварко Т. Формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до концертно-виконавської діяльності. - C. 46-50.
- Ващенко О., Паламар С., Романенко Л., Романенко К. Теоретичний аспект проблеми формування дослідницьких умінь молодших школярів засобом віртуальної екскурсії. - C. 51-55.
- Гречаник Н. Культурологічний підхід підготовки майбутніх учителів початкової школи в освітньому просторі вищої школи. - C. 56-61.
- Загородня Л. Концепція формування готовності магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. - C. 61-66.
- Ромащенко І., Романова М. Сучасні аспекти розвитку коледжу як закладу фахової передвищої освіти. - C. 67-74.
- Нелін Є. Діяльність Бруно Беттельхайма і популяризація психоаналізу в освітній практиці. - C. 74-78.
- Пішун C. Інтеграція музично-педагогічних компонентів у професійній підготовці майбутніх учителів музики в початковій школі. - C. 78-82.
- Іщенко Г., Шумигай С., Возносименко Д. Індивідуальний підхід в контексті підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. - C. 83-88.
- Розман І. Структурно-особистісні аспекти вивчення педагогічної персоналії. - C. 89-93.
- Вітюк В. Застосування методичних прийомів розвитку критичного мислення студентів під час вивчення правопису української мови. - C. 93-98.
- Oleniuk O., Rubel N. Flipped classroom learning model: expand your boundaries as a teacher. - C. 98-101.
- Даниленко О. Педагогічні умови і технологія формування готовності майбутніх судноводіїв до професійної діяльності. - C. 102-106.
- Козіброда Л. Організаційно-методичні засади підготовки вчителів в умовах інклюзивної школи у Франції. - C. 107-110.
- Марчук О. Основні тенденції навчання та виховання дітей і молоді в освітньо-культурних установах Волинської губернії. - C. 111-116.
- Kornytska Y. Flipped classrom in the esp course: students’ perceptions. - C. 116-120.
- Ускова А. Огляд літератури з виховних проблем розвитку духовно-морального світогляду здобувачів хореографічної освіти: теоретичний аспект. - C. 120-125.
- Фрайт І., Шуневич Є. Внесок Анатолія Вахнянина у розвиток музичної освіти Східної Галичини. - C. 125-130.
- Туренко Н., Шах М. Технології роботи учителя та асистента учителя з дітьми з розладами аутистичного спектру. - C. 131-136.
- Савченко І. Впровадження дуальної форми професійної освіти як умова підготовки конкурентоспроможних кваліфікованих робітників для інноваційної економіки: перші кроки реалізації в Україні. - C. 137-144.
- Німилович О., Добрянська С. Українська піаністка Таїса Богданська зі США: концертно-виконавська діяльність. - C. 145-153.
- Харченко Ю. Сучасні підходи до музично-виконавської співтворчості студента і концертмейстера закладу вищої освіти. - C. 153-158.
- Тригуб О. Актуальні проблеми фахової підготовки майбутніх дизайнерів у закладах вищої освіти України: теоретичні та прикладні аспекти. - C. 159-165.
- Щур Л. Структурно-функціональні аспекти хореографічної культури Західного Поділля. - C. 165-170.
- Фещенко Н. Вплив інформаційних технологій на процес проектування одягу у сучасному світі з оглядом супроводжуючого програмного забезпечення, огляд актуальних систем САПР. - C. 171-176.
- Ткаченко У. Формування інноваційної культури викладача закладу вищої освіти. - C. 177-180.
- Бандура Л. Педагогічні умови використання інноваційних технологій в освітньому процесі ЗВО. - C. 180-184.
| 2020 | | № 1 (180)
|
|
|
|