Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2019/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Шоробура І., Ткаченко Ю. Тренінгові технології у закладах вищої освіти. - C. 6-12.
  4. Шматков Д., Бєлікова Н., Шелковий О. Редукція змісту навчання моніторингу стану ґрунту середовища існування. - C. 13-19.
  5. Шпак О., Булавенко С., Примаченко Н. Економічна освіта як засіб формування соціальної активності учнів. - C. 20-26.
  6. Ільницький В., Стецик Ю. Методика використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні правознавчих дисциплін. - C. 27-30.
  7. Кобрій О., Ренчка Г. Педагогічні умови досягнення самовизначення та самореалізації особистост. - C. 31-35.
  8. Лук'янченко М., Проць Р. Взаємозв'язок "військово-патріотичного виховання" із мілітарною культурою українського народу. - C. 36-40.
  9. Гевко І., Невмержицька О. Роль інформаційно-комунікаційних технологій в сучасній концепції дистанційного навчання. - C. 41-45.
  10. Безлюдна В. Методика викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах: історія та сучасність. - C. 46-50.
  11. Tymoshchuk N. Professional training of agrarian sector specialists in the UK. - C. 50-54.
  12. Король А. Розвиток комунікативних здібностей учнів: теоретичний аналіз. - C. 54-59.
  13. Потапчук О. Особливості проектної діяльності студентів в навчальному процесі закладів вищої освіти. - C. 59-63.
  14. Алєксєєва Г., Горбатюк Л., Антоненко О. Удосконалення професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю з використанням платформи Arduino. - C. 64-69.
  15. Гердова Т., Мітлицька В. Духовні училища у розвитку музичного просвітництва південно-східної України другої половини XIX – початку ХХ ст. - C. 70-75.
  16. Kravchuk L. Professional preparation of foreign language teachers in the period of state independence (1990 – 2000). - C. 75-79.
  17. Божко Н. Інтегроване проектно-тематичне навчання кваліфікованих робітників. - C. 79-84.
  18. Гречаник Н., Пішун С. Художньо-специфічні принципи інтегрованого викладання музичного мистецтва в початковій школі. - C. 85-90.
  19. Ілляш С. Розвиток професійного саморозуміння в процесі підготовки майбутніх учителів. - C. 90-95.
  20. Dyjak W., Tuszko K., Sowa S. Istota metodyki wykladania filozofii (aspekty stosowany i teoretyczny). - C. 96-101.
  21. Колісник-Гуменюк Ю. Феноменологічний та системний наукові підходи у контексті підготовки викладачів професійно-художніх дисциплін. - C. 102-106.
  22. Черненко C., Сорокін Ю. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання i спорту у закладах вищої освіти. - C. 107-110.
  23. Яковчук О. Перспективи розвитку дуальної системи здобуття вищої освіти в Україні. - C. 111-116.
  24. Майковська В., Юрко І. Workshop як інструмент практико-орієнтованого навчання і методико-технологічний засіб формування підприємницької компетентності. - C. 116-122.
  25. Баштовенко О. Визначення фізичного розвитку – складової здоров'язбереження. - C. 123-128.
  26. Гладкевич М., Заяць О., Кишакевич Ю. Обов'язкове ЗНО і різнорівневі програми з математики. - C. 129-134.
  27. Гушоватий П. До історії хорового мистецтва Тернопільщини: Ярослав Смеречанський хоровий диригент, композитор, педагог (до 110-ї річниці від дня народження). - C. 135-138.
  28. Крaвченкo O. Прoфесio-психoгрaмa (iнфoрмaцiйнo-кoмунiкaцiйний aспект) прoфесiйнoї пiдгoтoвки мaйбутнiх oфiцерiв Збрoйних Сил Укрaїни. - C. 139-144.
  29. Педоренко Н. Модель формування культурологічної компетентності майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки. - C. 145-150.
  30. Резніченко Г. Розвиток інтегральної компетентності учителя образотворчого мистецтва в системі післядипломної освіти. - C. 151-156.
  31. Рябова О. Дослідження сформованості музично-стильових уявлень підлітків – учасників камерного оркестру. - C. 157-161.
  32. Дзіковська М. Проблема професійної підготовки фахівців у педагогічній теорії. - C. 161-165.
  33. Керекеша-Попова О. Експериментальна перевірка ефективності моделі формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійно-педагогічної підготовки. - C. 166-171.
2019
№ 2 (169)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського