Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2019/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Шоробура І., Ткаченко Ю. Тренінгові технології у закладах вищої освіти. - C. 6-12.
- Шматков Д., Бєлікова Н., Шелковий О. Редукція змісту навчання моніторингу стану ґрунту середовища існування. - C. 13-19.
- Шпак О., Булавенко С., Примаченко Н. Економічна освіта як засіб формування соціальної активності учнів. - C. 20-26.
- Ільницький В., Стецик Ю. Методика використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні правознавчих дисциплін. - C. 27-30.
- Кобрій О., Ренчка Г. Педагогічні умови досягнення самовизначення та самореалізації особистост. - C. 31-35.
- Лук'янченко М., Проць Р. Взаємозв'язок "військово-патріотичного виховання" із мілітарною культурою українського народу. - C. 36-40.
- Гевко І., Невмержицька О. Роль інформаційно-комунікаційних технологій в сучасній концепції дистанційного навчання. - C. 41-45.
- Безлюдна В. Методика викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах: історія та сучасність. - C. 46-50.
- Tymoshchuk N. Professional training of agrarian sector specialists in the UK. - C. 50-54.
- Король А. Розвиток комунікативних здібностей учнів: теоретичний аналіз. - C. 54-59.
- Потапчук О. Особливості проектної діяльності студентів в навчальному процесі закладів вищої освіти. - C. 59-63.
- Алєксєєва Г., Горбатюк Л., Антоненко О. Удосконалення професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю з використанням платформи Arduino. - C. 64-69.
- Гердова Т., Мітлицька В. Духовні училища у розвитку музичного просвітництва південно-східної України другої половини XIX – початку ХХ ст. - C. 70-75.
- Kravchuk L. Professional preparation of foreign language teachers in the period of state independence (1990 – 2000). - C. 75-79.
- Божко Н. Інтегроване проектно-тематичне навчання кваліфікованих робітників. - C. 79-84.
- Гречаник Н., Пішун С. Художньо-специфічні принципи інтегрованого викладання музичного мистецтва в початковій школі. - C. 85-90.
- Ілляш С. Розвиток професійного саморозуміння в процесі підготовки майбутніх учителів. - C. 90-95.
- Dyjak W., Tuszko K., Sowa S. Istota metodyki wykladania filozofii (aspekty stosowany i teoretyczny). - C. 96-101.
- Колісник-Гуменюк Ю. Феноменологічний та системний наукові підходи у контексті підготовки викладачів професійно-художніх дисциплін. - C. 102-106.
- Черненко C., Сорокін Ю. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання i спорту у закладах вищої освіти. - C. 107-110.
- Яковчук О. Перспективи розвитку дуальної системи здобуття вищої освіти в Україні. - C. 111-116.
- Майковська В., Юрко І. Workshop як інструмент практико-орієнтованого навчання і методико-технологічний засіб формування підприємницької компетентності. - C. 116-122.
- Баштовенко О. Визначення фізичного розвитку – складової здоров'язбереження. - C. 123-128.
- Гладкевич М., Заяць О., Кишакевич Ю. Обов'язкове ЗНО і різнорівневі програми з математики. - C. 129-134.
- Гушоватий П. До історії хорового мистецтва Тернопільщини: Ярослав Смеречанський хоровий диригент, композитор, педагог (до 110-ї річниці від дня народження). - C. 135-138.
- Крaвченкo O. Прoфесio-психoгрaмa (iнфoрмaцiйнo-кoмунiкaцiйний aспект) прoфесiйнoї пiдгoтoвки мaйбутнiх oфiцерiв Збрoйних Сил Укрaїни. - C. 139-144.
- Педоренко Н. Модель формування культурологічної компетентності майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки. - C. 145-150.
- Резніченко Г. Розвиток інтегральної компетентності учителя образотворчого мистецтва в системі післядипломної освіти. - C. 151-156.
- Рябова О. Дослідження сформованості музично-стильових уявлень підлітків – учасників камерного оркестру. - C. 157-161.
- Дзіковська М. Проблема професійної підготовки фахівців у педагогічній теорії. - C. 161-165.
- Керекеша-Попова О. Експериментальна перевірка ефективності моделі формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійно-педагогічної підготовки. - C. 166-171.
| 2019 | | № 2 (169)
|
|
|
|