Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2018/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Скoтнa Н., Пaнтюк М., Пaнтюк Т., Сaдoвa I. Адaптaцiя дiтeй внутрiшньo пeрeмiщeних oсiб дo нaвчaльнoгo зaклaду. - C. 6-11.
  4. Квас О. Дитиноцентричні погляди та ідеї у педагогічній спадщині Августина Волошина. - C. 12-16.
  5. Рижиков В., Горячева К. Методика впровадження дидактичних та рольових ігор в освітній процес військової освіти як практика прийняття рішень в умовах обстановки наближеної до бойової. - C. 17-22.
  6. Мозолев О. Теоретичні засади імплементації європейського досвіду управління розвитком освіти у сфері фізичної культури і спорту. - C. 23-27.
  7. Ашиток Н. Модернізація освіти на гуманістичних засадах. - C. 28-31.
  8. Цісарук В., Цісарук І. Самоосвітня компетентність майбутнього вчителя трудового навчання та технологій. - C. 32-36.
  9. Форостюк І. Підвищення мотивації молоді до вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти. - C. 36-40.
  10. Заїка О. Відповідальність, як основа формування майбутнього вчителя математики. - C. 40-45.
  11. Рудницька Н., Тарнавська Н. Дидактична суть інтеграції та способи її реалізації в процесі навчання математики в закладі дошкільної освіти та початковій школі. - C. 46-51.
  12. Ратко М., Пех В. Особливості розвитку музичної освіти в Республіці Корея в кінці XX – на початку ХХІ ст.. - C. 52-57.
  13. Айзенбарт М. Реалізація моделі формування соціально-комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності. - C. 58-65.
  14. Дутко О. Етнопедагогічна компетентність вчителя початкових класів як чинник формування національної ідентичності в молодших школярів. - C. 65-71.
  15. Микитюк В. Позапрограмна педагогічна діяльність Івана Франка. - C. 72-78.
  16. Сучану А. Своєрідність процесу соціалізації як соціально-педагогічний феномен. - C. 78-83.
  17. Божко Н. Інтегративний підхід до навчання в контексті реформування системи освіти України. - C. 84-89.
  18. Борисенко З., Галян О. Актуальні проблеми та зміст психологічної допомоги студентам-переселенцям. - C. 90-94.
  19. Ревть А. Використання ідей історичного досвіду формування особистості підлітка у позакласній виховній роботі сучасної загальноосвітньої школи України. - C. 95-99.
  20. Боровик Л. Аналіз та обґрунтування структури методичної системи формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 99-105.
  21. Хомишак О. Cтворення електронного посібника як передумова професійно-методичного становлення майбутнього вчителя французької мови. - C. 106-111.
  22. Кліш І. Мистецька діяльність української оперної та камерної співачки Іванки Мигаль (Канада). - C. 112-116.
  23. Василик Дз. Хорові твори Миколи Ластовецького на слова Лесі Українки: особливості прочитання. - C. 117-120.
  24. Коновальчук І. Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів початкових класів до міжособистісної взаємодії з дітьми та їх батьками в ситуації конфлікту. - C. 121-126.
  25. Макогін О. Експериментальне дослідження організації практики студентів будівельних коледжів. - C. 126-131.
  26. Стонога А. Особливості використання психолого-педагогічного інструментарію при формуванні педагогічного іміджу. - C. 131-134.
  27. Пантюхов Б. Зміст патріотичного виховання курсантів вищих військових навчальних закладів. - C. 135-139.
  28. Щербанік Х. Формування у підлітків інтересу до занять туризмом в умовах літнього оздоровчого табору: постановка проблеми. - C. 139-143.
  29. Ткач М. Обґрунтування моделі розвитку професійної творчості бакалаврів лісового і садово-паркового господарства. - C. 144-150.
  30. Дунас С. Робота над мовним образом матері в контексті мовленнєвого розвитку учнів початкової школи. - C. 150-154.
  31. Лотфі Гаруді Г. Особливості білінгвальної освіти в Англії та Уельсі в умовах шкільної освіти. - C. 155-159.
2018
№ 7 (162)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського