Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2017/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Ілащук Т., Бобкович К. Використання інтерактивних методів навчання як засіб оптимізації вивчення питань електрокардіографії. - C. 6-9.
- Zvarych I. Lecturers’ professional work assessment at the institutions of higher learning in Ukraine and the USA. - C. 10-15.
- Жигірь В. Оцінювання професійної компетентності як результату навчання майбутніх учителів. - C. 16-20.
- Стець Г. Структура професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 20-25.
- Безкоровайна Л. Розробка освітньо-інформаційного середовища у професійній підготовці майбутніх фахівців з туризмознавства: теоретико-методологічний аспект. - C. 25-30.
- Борбич Н. Виявлення педагогічних умов реалізації процесу формування соціальної компетентності студентів педагогічних коледжів. - C. 30-35.
- Яковлєв В., Зуб О., Алфімова Л., Таймасов Ю. Роль екскурсій в природничо-науковій підготовці майбутніх офіцерів національної гвардії та фахівців служби цивільного захисту України. - C. 36-43.
- Огар А. Концептосфера творів І. Франка для дітей (на матеріалі збірки казок "Коли ще звірі говорили"). - C. 43-47.
- Шелудько І. Фахова підготовка педагогів професійного навчання в умовах інноваційних технологій як педагогічна проблема. - C. 48-52.
- Стахів Л. Науково-методичний аналіз програм для початкової школи. - C. 52-58.
- Бойчук П. Шляхи та форми впровадження здоров’язбережувальних технологій у роботі вчителів початкових класів. - C. 58-63.
- Степанов С. Методичні рекомендації щодо формування у майбутніх офіцерів-прикордонників спеціальних умінь ідентифікації. - C. 64-70.
- Співак Я. Пріоритетні напрями розвитку системи соціального захисту населення України. - C. 70-76.
- Піддячий В. Сутність і зміст громадянської компетентності майбутнього педагога. - C. 76-82.
- Марчук С., Чемерис І. Психолого-педагогічні умови використання фізкультхвилинок у навчально-виховному процесі початкової школи. - C. 83-88.
- Денисенко Н. Зміст формування професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культури для потреб національної школи. - C. 89-94.
- Гук Л., Ільчишин Н. Інтеграція засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчання. - C. 94-97.
- Гончаренко-Закревська Н. Формування комунікативної компетентності студентської молоді в освітньому середовищі університету. - C. 98-102.
- Виговська С., Трутень А. Критеріальний підхід до визначення сформованості патріотизму студентської молоді. - C. 103-108.
- Бородієнко О. Критерії, показники, рівні сформованості професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв’язку. - C. 109-115.
- Перепелюк І. Формування готовності у студентів педагогічних факультетів до педагогічної взаємодії у контексті наступності дошкільного закладу та початкової школи. - C. 115-121.
- Іздепська-Новіцька М. Хорове товариство "Бережанський Боян": історико-краєзнавчий аспект. - C. 121-126.
- Стьопін М. Деякі аспекти організації самостійної роботи студентів факультету іноземних мов МДУ з використанням системи управління навчанням Moodle. - C. 126-129.
- Журавська Л. Музично-естетичне виховання українського дошкілля. Порівняльна характеристика освітніх топ-програм. - C. 130-135.
- Ragrina Z. The content and structure of the future foreign medical specialists’ readiness for the professional communication. - C. 135-139.
- Пантєлєєв К. Критерії, показники та рівні сформованості культури здоров’язбереження у майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 139-144.
- Марценюк Н. Роль професійної мобільності у професійній підготовці менеджерів аграрної галузі. - C. 144-150.
- Жовнич О. Дидактичні переваги і новітні тенденції застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вищій освіті. - C. 150-156.
- Хить Р. Історіографія розвитку підготовки вчителів математики у вищих педагогічних навчальних закладах (II пол. XX – поч. XXI століття). - C. 156-164.
- Школьна М. До питання готовності кураторів студентських груп до виховання соціальної зрілості у студентів аграрних коледжів. - C. 165-169.
- Гюнай Назим кызы Н. Современная литература США в контексте "melting pot" и мультикультурализма. - C. 170-175.
- Ибрагимов М. Факторы повышения эффективности государственного управления. - C. 176-179.
- Волошин С. Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності вчителя початкової школи у спектрі використання музейної педагогіки. - C. 180-186.
| 2017 | | № 7 (150)
|
|
|
|