Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2017/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Білавич Г., Розман І. Педагогічне новаторство в Україні в контексті освітньої практики Золтана Жофчака. - C. 6-11.
- Зайченко Н. "Право на особистість" Консепсьон Ареналь. - C. 11-15.
- Канішевська Л. Теоретичні аспекти проблеми формування ціннісного ставлення до здоров’я у студентської молоді. - C. 16-20.
- Жигірь В. Розробка навчально-методичних комплексів відповідно до вимог державних освітніх стандартів нового покоління. - C. 20-24.
- Шалімова А., Шалімова І., Маркова В. Модель виховної роботи щодо соціально-психологочної адаптації студентів-першокурсників у позанавчальній діяльності. - C. 25-32.
- Оршанський Л., Гелетій М. Використання мультимедійних навчальних об’єктів у процесі профільного навчання автосправі учнів старших класів. - C. 32-38.
- Кардашов В., Коваль Н. Проблема художньо-творчого розвитку учнів шляхом кінезіологічних технологій у загальноосвітніх школах національної мережі шкіл сприяння здоров’ю. - C. 38-44.
- Шаров С., Посадна Т. Використання електронних засобів навчального призначення на уроках української літератури. - C. 45-49.
- Якубова Л. Структурно-функціональна модель соціальної реабілітації осіб, що повернулись із зони АТО. - C. 50-54.
- Салань Н. Готовність майбутнього педагога до роботи в умовах інноваційного освітнього процесу. - C. 54-58.
- Рідкодубська А. Педагогічні умови підготовки до професійної мобільності майбутнього працівника соціальної сфери. - C. 58-63.
- Осадча К. Специфіка організації тьюторського супроводу учнів початкової школи. - C. 63-69.
- Муромець В. Розвиток загальних компетентостей здобувачів третього рівня вищої освіти у контексті забезпечення якості докторської (PhD) підготовки. - C. 69-74.
- Коба О. Формування корпоративної культури курсантів Національної гвардії України. - C. 74-79.
- Кемінь Г. Вдосконалення та індивідуалізація навчання у педагогічній спадщині С. Френе. - C. 80-85.
- Зелінська С. Визначення і напрями створення інформаційного освітнього середовища. - C. 86-90.
- Дзюбата З. Блог як засіб інтенсифікації процесу формування іншомовних комунікативних умінь студентів аграрних і технічних ВНЗ. - C. 90-94.
- Галів М. Категорія "факт" в історико-педагогічному наративі Степана Голубєва. - C. 94-99.
- Бондар Т. Тенденції розвитку системи оцінювання в інклюзивній освіті США. - C. 100-105.
- Авдєєнко І. Вплив освітнього середовища вищого навчального закладу на розвиток культури здоров’я студентів. - C. 105-110.
- Гоцинець І. Використання відеофільмів на практичних заняттях з німецької мови. - C. 111-116.
- Задорожна-Княгницька Л., Мінаєва Ю. Курикулум для початкової школи: досвід Великої Британії. - C. 117-122.
- Шерстинюк Л. Виставки народного образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва на Хмельниччині (2007 – 2017 рр.). - C. 123-129.
- Мудра С., Славич А. Фортепіанні коломийки українських композиторів як складова педагогічного репертуару. - C. 130-134.
- Ластовецька Л. Тенденції розвитку італійської опери початку ХХ століття. - C. 135-139.
- Волох О. Вокально-хорова творчість Романа Сов’яка. - C. 139-143.
- Яковчук О. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх техніків – технологів з технології харчування в освітньому процесі коледжу. - C. 143-148.
- Кльось С., Ковцуняк М. Екстрвлінгвістичні фактори вивчення усного англійського мовлення. - C. 148-153.
- Фартушок Л. Гра та її роль в житті дошкільника. - C. 153-158.
- Кобрин Н. Зміст підготовки фахівців з медичної інформатики крізь призму рекомендацій професійних організацій. - C. 158-163.
- Гавриленко А. Реалізація компетентнісного підходу у навчанні іноземної мови студентів філолочних спеціальностей. - C. 164-168.
- Вдовиченко О. Упровадження методичного забезпечення формування соціально-комунікативної культури студентів медичних навчальних закладів у позаудиторну роботу. - C. 169-173.
- Батьо М. Підготовка майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності як проблема наукових досліджень. - C. 173-181.
| 2017 | | № 5 (148)
|
|
|
|