Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2015/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пантюк М., Стахів Л. Виховна робота кафедри – шлях до професійного зростання майбутнього педагога (35-річчю кафедри педагогіки та методики початкової освіти присвячується). - C. 6-9.
  4. Зварич І. Переломний і творчий період в історичному розвитку оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США. - C. 10-15.
  5. Бермес І. Репертуар дитячого хору як педагогічна проблема. - C. 15-19.
  6. Шпак О., Лук’янець А. Націоналізація туризму як основа виходу з кризи. - C. 20-22.
  7. Брянцева Г., Молодиченко В., Осадчий В., Осадча К., Симоненко С. Співвідношення національної рамки кваліфікацій з європейською рамкою кваліфікацій як запорука успішного реформування вищої освіти України. - C. 23-28.
  8. Жигірь В. Вивчення стану сформованості професійно-педагогічних компетентностей у майбутніх менеджерів освіти. - C. 29-34.
  9. Гнезділова К. Елементи корпоративної культури університету: академічний одяг і його історія. - C. 34-40.
  10. Іванова Л., Сущенко Л. Сучасна парадигма професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації. - C. 41-44.
  11. Сапожников С. Особливості албанської системи підготовки педагогічних кадрів у світлі викликів ХХІ століття. - C. 45-49.
  12. Ілляш С. Головні критерії і функції саморозуміння. - C. 49-54.
  13. Матійчин І. Василіянська пісня кінця ХІХ – першої половини ХХ ст. через призму мовних процесів. - C. 54-59.
  14. Базильчук О. Роль компетентнісного підходу у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної реабілітації до роботи з відновлення здоров’я спортсменів. - C. 60-63.
  15. Мозолюк-Коновалова О. Місце та роль навчальної дисципліни "Живопис” в процесі підготовки студентів за спеціальністю "Образотворче мистецтво”. - C. 64-68.
  16. Васюк О., Ліснічук Н. Практика формування самоосвітньої компетентності майбутніх соціальних педагогів. - C. 68-73.
  17. Салій С., Салій В. Українські композитори та їх внесок у музично-естетичне виховання учнів загальноосвітньої школи. - C. 73-77.
  18. Садова І. Проблеми та перспективи впровадження інклюзивної освіти в Україні. - C. 77-81.
  19. Михальчук О. Польський досвід організації навчання дорослих. - C. 82-86.
  20. Зимульдінова А. Підготовка майбутніх учителів до роботи з п’ятирічними дітьми в освітньо-виховних закладах різних типів. - C. 87-90.
  21. Овсянніков О. Організація навчання майбутніх інженерів-педагогів у комп’ютерному середовищі як психолого-педагогічна проблема. - C. 91-97.
  22. Червонська Л. Значення систематичного педагогічного контролю у процесі вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 97-100.
  23. Бабенко Т. Специфіка написання англомовних анотацій (резюме). - C. 101-104.
  24. Іваніків Н. Вплив просвітницько-спортивних організацій на формування повноцінної, здорової особистості. - C. 105-108.
  25. Сеньків В. Організація лабораторного практикуму з дисципліни "Моделювання і прогнозування стану довкілля”. - C. 108-111.
  26. Колток Л. Використання ІКТ на уроках як одна із складових модернізації початкової школи. - C. 112-116.
  27. Калита Н. Ідеал вчителя початкових класів: історичний та модернізаційний аспекти. - C. 117-120.
  28. Крамська С. Теоретичний аспект проблеми самостійної учбової діяльності студентів музично-педагогічного профілю в умовах вищої школи. - C. 121-126.
  29. Дубницька О. Роль методологічних підходів у підготовці майбутніх фахівців народних художніх промислів. - C. 127-130.
  30. Вершинська О. Організаційні аспекти інтенсифікації інтерактивних технологій професійної підготовки маркетологів. - C. 131-135.
  31. Даниляк Р. Ідеї морального виховання молодших школярів у виховному полі кінця ХХ – початку ХХІ ст. - C. 136-140.
  32. Голубінка Х. Артистизм, емоційність, інтуїція як вагомі складові диригентського мистецтва. - C. 141-143.
  33. Дробчак Я. Теоретичні засади підготовки учителя до проведення уроків трудового навчання у початкових класах. - C. 144-149.
  34. Шалигіна М. Відображення образу жінки-козачки в українській літературі та фольклорі. - C. 149-152.
  35. Цавалюк Т. Особливості формування інтелектуальних почуттів у старшому дошкільному віці та у молодшому шкільному віці в процесі навчальної діяльності. - C. 153-157.
  36. Гуцол Л. Використання Інтернет-ресурсів для забезпечення самореалізації особистості в дозвіллєвій діяльності. - C. 158-163.
  37. Мойсеєнко Н. Додекафонна техніка письма в сучасній фортепіанній музиці (на прикладі циклу "Раціональні ескізи” М. Ластовецького). - C. 163-169.
  38. Шубак Г. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до роботи в класах з малою наповнюваністю учнів. - C. 170-174.
2015
№ 9 (128)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського