Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2014/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Редколегія вітає всіх авторів і читачів журналу "Молодь і ринок” з Радісними Великодними Святами!. - C. 6.
  4. Квас О., Вовк Л. Педагогічні умови гендерної соціалізації дітей молодшого шкільного віку. - C. 7-11.
  5. Шпак О., Вишківська В., Примаченко Н. Проектування особистісно орієнтованих форм проведення занять. - C. 12-16.
  6. Ашиток Н. Мовна соціалізація дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах інформаційного суспільства. - C. 17-21.
  7. Іваночко Г., Грабинська Л., Сенкевич Д. Самопідготовка учнів у навчальному процесі. - C. 21-25.
  8. Ромащенко І. Зміст та функції науково-дослідницької діяльності майбутніх фахівців гуманітарних спеціальностей. - C. 26-30.
  9. Кобрій О. Проектування змісту педагогічних дисциплін навчальною літературою у сучасних вищих навчальних закладах України. - C. 31-34.
  10. Гуманкова О. Реалізація міжпредметних зв’язків у контексті підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні. - C. 35-40.
  11. Григор’єва Т. Управління процесом мотивації навчання дорослих іноземним мовам. - C. 41-44.
  12. Ожубко Г. Дослідження структури професійної діяльності менеджера (теоретичний аспект). - C. 45-53.
  13. Грибок Н. Застосування інтерактивних методів навчання в процесі теоретичної підготовки з фізичного виховання у контексті підвищення рівня культури здоров’я студентів спеціальної медичної групи. - C. 54-57.
  14. Баранська Л., Стецик М. Сакральні концепти "Армагедон” і "Вавилон” у повісті Марії Матіос "Армагедон уже відбувся…”. - C. 58-62.
  15. Возна Ю. Соціалізованість особистості як результат інтерналізації соціальних та театральних ролей засобами сценічного мистецтва. - C. 62-66.
  16. Мельник Л. Дивосвіт рідної мови у творчості Є. Маланюка. - C. 67-71.
  17. Левицька Л. Інноваційні технології у процесі професійної підготовки вчителів іноземної мови. - C. 71-75.
  18. Галів М. Об’єктивність як проблема історико-педагогічного наративу. - C. 75-81.
  19. Synowiec А. Problem zaniechania inwestycji na gruncie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarуw i usіug. - C. 82-87.
  20. Базілевська Л. Розвиток професійної рефлексії майбутнього психолога у контексті становлення його професіогенезу. - C. 88-91.
  21. Щурик Б. Модест Менцинський – один з найвидатніших тенорів світу. - C. 92-94.
  22. Гайдукевич С., Колодійчук Л., Потапенко М. Особливості застосування ігрових методів у навчанні майбутніх інженерів-енергетиків сільськогосподарського виробництва. - C. 95-99.
  23. Журавльова Н., Каленик І. Самостійна робота як одна з основних умов професійної підготовки майбутніх вчителів музики. - C. 100-104.
  24. Смирнова О. Формування професійної культури майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу. - C. 105-109.
  25. Микитка І. Сучасні підходи до процесу викладання іноземної мови професійного спрямування. - C. 110-113.
  26. Кекош М. Сакральний аспект раннього романтизму в Німеччині. - C. 114-119.
  27. Сухраменда Є. Вивчення особливостей формування ціннісних орієнтацій сучасного старшокласника у гендерному аспекті. - C. 120-124.
  28. Фрайт М. Нейрохронаксична теорія Р. Юссона: теорія і практика її застосування у сучасній вокальній педагогіці. - C. 125-127.
  29. Гжещук В. Напрями формування професійної компетенції майбутніх менеджерів в процесі вивчення маркетингу. - C. 128-133.
  30. Жуковські В. Місце і роль оптової торгівлі на основі маркетингу. - C. 133-137.
  31. Чех А. Європейські стратегії модернізації загальної освіти та реформування освітньої системи в Україні. - C. 138-141.
  32. Явір Л. Флоролексеми-символи мікрополя "Квіти” в поетичних текстах Івана Франка. - C. 142-146.
  33. Сливка Л. Рецепція та інтерпретація українського класичного письменництва у метадискурсі Ю. Бачі. - C. 147-150.
  34. Цзиюньбо В. Роль англіцизмів у зміні аксіологічної картини світу сучасних носіїв російської мови. - C. 151-155.
  35. Янісів Ю. Поняття та завдання "Інноваційного розвитку освіти”. - C. 155-159.
  36. Гарага В. Концептуальні основи педагогічної герменевтики. - C. 159-162.
  37. Комар Л. Особливості англійських фразеологізмів у сигніфікативно-денотативній сфері. - C. 163-165.
  38. Левкович У. Види готелів та їх рівень комфорту надання послуг маркетологами для туристів в ринкових умовах. - C. 166-171.
  39. Великдень. - C. 171-172.
2014
№ 4 (111)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського