Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2012/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Від редакції. - C. 5.
- Мадзігон В., Вачевський М. Промисловий маркетинг в геології, буріння свердловин і добування нафти та газу зі свердловин. - C. 6-13.
- Урбанєц М. Освіта в країнах Західної Європи та Польщі і України. - C. 14-18.
- Михасюк І., Тепла М. Управління конкурентоспроможністю національної економіки в умовах глобалізації. - C. 19-22.
- Шпак О., Булавенко С. Соціально-педагогічні аспекти формування економічної культури студентів вищих навчальних закладів. - C. 23-28.
- Гоцул В., Добрянський І., Зимомря М. Досвід міжнародних моніторингових досліджень в освіті та їх значення для вищої школи. - C. 28-34.
- Вербицька П. Методичні підходи до формування соціокультурної компетентності студентської молоді у процесі історичної освіти. - C. 35-39.
- Пантюк М., Тичинська Н. Роль вчителя у процесі становлення особистості учня крізь призму педагогічної спадщини М. Пирогова. - C. 40-45.
- Мадзігон В. Історичний розвиток підприємництва та основні функції підприємництва. - C. 46-52.
- Кулішов В. Мікроекономічні ризики та альтернатива вибору в умовах невизначеності результату. - C. 52-57.
- Пономаревський С. Зусилля українців Кубані у кінці ХІХ – на поч. ХХ століть у культурно-просвітній сфері як передумови започаткування національного шкільництва. - C. 58-62.
- Котенко О. Освітнє середовище ВНЗ як чинник професійного самовизначення майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 62-65.
- Кекош O. Слово пастиря. Прощення. - C. 66.
- Васьківська Г. Людина як об’єкт наукового пізнання у контексті суб’єктивного досвіду старшокласників. - C. 67-71.
- Соломаха А. Доцільність поглибленого вивчення особливостей культури, звичаїв та традицій німецького народу в курсі "Країнознавство Німеччини” студентами-магістрантами (спеціальність 7.01010201 – початкова освіта). - C. 72-75.
- Лук’янченко М. Формування здоров’язберігаючої компетентності учнів: проблеми та перспективи. - C. 76-79.
- Завидівська Н. Особливості реалізації основних положень кібернетики та синергетики в умовах фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти студентів. - C. 80-84.
- Григорович А., Заяць О., Гладкевич М. Наукове товариство як форма організації науково-пошукової роботи ліцеїстів. - C. 84-89.
- Ромащенко І. Контроль знань, умінь і навичок студентів у вищому навчальному закладі як засіб управління процесом навчання. - C. 90-93.
- Всякий Я. Використання інтерактивних методів навчання на уроках матеріалознавства. - C. 93-96.
- Сурмяк Ю., Кудрик Л. Стан і перспективи самовиховання в сучасній школі. - C. 96-101.
- Кравець Р. Теоретичні основи формування творчого мислення у майбутніх учителів іноземної мови. - C. 101-104.
- Смолінська О. Етнографічний метод вивчення організаційної культури педагогічних університетів. - C. 105-110.
- Трофімук К. Рівень сформованості культури професійного спілкування у майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи. - C. 111-114.
- Миколюк О. Технічна творчість як професійна діяльність майбутніх інженерів-механіків. - C. 114-117.
- Кобзар В. Критерії, рівні та показники сформованості готовності до інноваційної діяльності майбутніх технологів у коледжах аграрного профілю. - C. 118-121.
- Самохвал О. Формування професійних якостей майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності засобами іншомовної комунікації. - C. 122-125.
- Марко В. Виховна функція уроку іноземної мови як засіб формування релігійної особистості школяра. - C. 126-130.
- Лазорак Б., Досин Д. Кілька нових фактів до історії братських шкіл Львівсько-Галицько-Кам’янецької єпархії (XVІІI ст.). - C. 130-135.
- Щербакова Н. Розвиток пізнавальної самостійності учнів у процесі вивчення передметів гуманітарного циклу. - C. 136-140.
- Лобачук І. Метод проектів як один з елементів оптимізації екологічної освіти в школах Німеччини. - C. 140-144.
- Безкоровайна О. Феномен "культура особистісного самоствердження”: сутність та зміст. - C. 144-149.
- Василиків І. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя маркетингу. - C. 149-153.
- Супруненко І. Типологія спеціальних програм для обдарованих дітей. - C. 154-160.
- Гром С. Сімейне виховання та його вплив на морально-особистісне зростання дошкільників. - C. 160-166.
- Сторонська О. Рецепція та інтерпретація освітньої концепції М. Монтессорі у вітчизняній історико-педагогічній думці початку ХХ ст. - C. 166-170.
- Хоцкіна С. Структурно-рівневий аспект дослідження проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів економіки. - C. 171-175.
| 2012 | | № 2 (85)
|
|
|
|