Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24978/2017/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Таврійський вісник освіти
: наук.-метод. журн..- Херсон

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Омельчук С. А., Самсакова І. В. Науково-дослідна робота в Херсонському державному університеті: погляд крізь роки. - C. 5-11.
  4. Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Експеримент як фактор інноваційного розвитку навчального закладу. - C. 12-24.
  5. Голобородько К. Ю. Акме-середовище вищих навчальних закладів як ресурс підготовки майбутнього фахівця. - C. 24-30.
  6. Дичок С. М. Програма міжнародного оцінювання учнів PISA: вимірювання природничої грамотності. - C. 30-36.
  7. Одайник С. Ф. Програма міжнародного оцінювання учнів PISA: вимірювання читацької грамотності. - C. 36-42.
  8. Бєлкіна О. М. Алгоритм навчання немовленнєвої дитини раннього віку. - C. 43-47.
  9. Литвиненко Н. І. Організація управління освітнім простором "Школи життєтворчості". - C. 47-52.
  10. Маляка О. В. Практичне застосування інформаційних засобів в освітній діяльності загальноосвітнього навчального закладу. - C. 52-64.
  11. Нестеренко В. І. Використання педагогічних інновацій в музично-естетичному вихованні дошкільників. - C. 64-73.
  12. Сімчук Л. Г. Формування інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом. - C. 73-85.
  13. Тараненко О. Л. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії. - C. 86-91.
  14. Устімова Т. В. Застосування таксономії Б. Блума в процесі вивчення англійської мови в початковій школі. - C. 91-96.
  15. Шабаєва О. М. Особливості використання інновацій в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом. - C. 97-105.
  16. Биковець Л. Л. Вплив рухів пальців рук на розумовий та мовленєвий розвиток дитини. - C. 106-113.
  17. Біла Л. В. Пробне зовнішнє незалежне оцінювання – важливий крок до успішного проходження ЗНО. - C. 113-118.
  18. Ботвинюк О.В. Інноваційні форми й методи вивчення біографії письменника студентами на заняттях зарубіжної літератури. - C. 119-130.
  19. Клименко А. І. Використання прийомів мнемотехніки в роботі вчителя-логопеда дошкільного навчального закладу. - C. 130-135.
  20. Кунекбаєва С. П. Підготовка дитини до школи як психолого-педагогічна проблема. - C. 135-141.
  21. Данилейко С. І. Толерантність як невід’ємна складова соціальної компетентності молодших школярів. - C. 142-149.
  22. Зайцева В. В. Формування життєвих компетентностей учнів на уроках фізики. - C. 150-156.
  23. Ігошева М. П. Концепція особистісно орієнтованого підходу в процесі навчання англійської мови. - C. 157-164.
  24. Кривуліна Т. І. Розвиток зв’язного мовлення учнів початкових класів. - C. 164-170.
  25. Кумпан Н. В. Використання технології критичного мислення на уроках української літератури в 5 - 6 класах. - C. 170-178.
  26. Литвинова С. В. Самостійна робота учнів на уроках української мови й літератури. - C. 179-184.
  27. Резніченко С. В. Технологія ситуаційного підходу до особистісно орієнтованого навчання історії. - C. 185-192.
  28. Решетько Т. О. Формування компетентнісного підходу до викладання хімії та біології в професійно-технічному ліцею. - C. 193-203.
  29. Гончарова О. В. Соціалізація особистості в системі викладання математики. - C. 204-212.
  30. Киселёва С. М. Использование метода символического видения на уроках литературы как средство формирования читательской культуры учащихся. - C. 212-217.
  31. Кудінська О. В. Кіноекранізація як засіб активізації читацького інтересу учнів на уроках української літератури. - C. 217-223.
  32. Рідкоус О. В. В. О. Сухомлинський про гуманістичні цінності сімейного виховання. - C. 223-232.
  33. Соломахін А. Ф., Соломахіна Г. М. Ідеї Яна Амоса Коменського в сучасному освітньому просторі (на прикладі досвіду роботи Каховської спеціалізованої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 2 з поглибленим вивченням іноземних мов). - C. 233-239.
  34. Чух Г. П. Використання кіноекранізації творів у сучасній шкільній літературній освіті. - C. 239-246.
  35. Бучевська Л. М. Психологічний супровід дітей із особливими освітніми потребами в умовах загальньоосвітнього навчального закладу. - C. 247-256.
  36. Гулак В. М. "Учитель" – провідний часопис галицького українського шкільництва (1889 - 1914). - C. 257-264.
  37. Демида Є. Ф. Науково-методичні засади формування галузевої бібліографічної бази даних "Періодіка" науково-педагогічної книгозбірні. - C. 264-276.
  38. Кропочева Н. М. Проблема національно-культурної ідентичності в сучасній літературі для дітей історичної тематики. - C. 276-284.
  39. Близнюк Т. П. Vivat, академіє, реабілітаційний центре педагогічних Душ. - C. 285-288.
  40. Лебідь Т. І., Шеховцова В. М. Ними пишається Херсонський академічний ліцей імені О. В. Мішукова Херсонської міської ради при Херсоньскому державному університеті. - C. 288-292.
  41. Ведмедьова Г. В. Кращі учителі Горностаївського району. - C. 292-293.
  42. Оксенчук Т. М Кращі учителі Горностаївського району. - C. 293-294.
  43. Цема Л. П. Кращі учителі Горностаївського району. - C. 294-298.
  44. Відомості про авторів. - C. 299-301.
  45. Вимоги до оформлення матеріалів для публікації в науково-методичному журналі "Таврійський вісник освіти". - C. 302.
  46. Вихідні дані.
2017
№ 2 (58)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського