Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24978/2016/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Таврійський вісник освіти : наук.-метод. журн..- Херсон- Титул.
- Зміст.
- Лещенко А. М. Християнські погляди Григорія Сковороди. - C. 5-8.
- Степанова В. В., Кулик В. Г. Робота Херсонської міської ПМПК в сучасних умовах реформування освіти і зокрема корекційної. - C. 9-13.
- Воскова І. В. Роль системи післядипломної педагогічної освіти в гуманізації й демократизації освітнього процесу в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 14-18.
- Гончаренко Л. А. Розвиток соціокультурної компетентності педагогів у системі підвищення кваліфікації. - C. 19-22.
- Гримальська А. О. Використання можливостей інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення якості навчання української мови і літератури. - C. 23-27.
- Чух Г. П. Інновації в роботі методиста як передумова його професійного зростання. - C. 27-30.
- Бернвальдт Т. С. Удосконалення навичок вдумливого читання в процесі формування читацьких компетентностей студентів під час аналізу літературних творів. - C. 31-39.
- Глушкова Л. І. Моральне виховання дошкільників засобами художньої літератури. - C. 40-45.
- Кір’яченко Н. Г. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови і літератури як засіб активації пізнавальної діяльності учнів. - C. 45-52.
- Ліпшиць Л. В. Форми і методи формування соціокультурної компетентності майбутніх судноводіїв. - C. 52-56.
- Мартиненко В. Ф., Сагач Г. М. "Він говорить із майбутніми віками…", або Пасха Серця Михайла Беленя. - C. 56-62.
- Мірошниченко О. В. Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках зарубіжної літератури в умовах професійно-технічної освіти. - C. 63-67.
- Нікітіна А. І. Взаємодія дошкільного закладу і родини як основа успішної соціалізації дошкільників. - C. 67-71.
- Павленко Г. О. Виховання гуманних почуттів у дітей дошкільного віку. - C. 71-77.
- Пилипчук С. Д. Використання нетрадиційних здоров’язбережувальних технологій у роботі з дітьми раннього віку в умовах Будинку дитини. - C. 77-82.
- Сагач Г. М. Дело веры Вита Пацалая, или христианское видение знаков современности. - C. 82-87.
- Терещенко Т. С., Кулик К. Д. Формування особистісно орієнтованого середовища сучасного дошкільного навчального закладу засобами музейної педагогіки. - C. 87-93.
- Терлецька О. А. Роль морально-духовного виховання у процесі соціалізації особистості дошкільника. - C. 94-98.
- Гусєва Н. О. Учень як суб’єкт пізнавальної діяльності в контексті викладання теоретичного матеріалу на уроках історії. - C. 99-102.
- Дзьоба В. М. Використання ІКТ на уроках української мови і літератури в контексті проекту "Відкритий світ". - C. 103-108.
- Зібіньова С. О., Амєліна О. О. Виховання громадсько-активних гімназистів через діяльність дитячої й молодіжної організацій в Каховському НВК. - C. 108-114.
- Лагода К. І. Формування національно-патріотичної свідомості учнів на уроках української літератури. - C. 114-120.
- Ліхацька А. Л. Розвиток комунікативних навичок учнів на уроках української і зарубіжної літератури. - C. 120-125.
- Луцкіна В. П. Читання як основа інтелектуального та особистісного розвитку дитини. - C. 125-129.
- Мішуровська С. В. Підвищення мотивації учнів до вивчення англійської мови мультимедійними засобами навчання. - C. 130-134.
- Мусієнко В. С. Розвиток самостійної навчальної діяльності молодшого школяра в умовах групи продовженого дня. - C. 135-138.
- Назарчук Т. П. Використання ідей В. В. Давидова у розвивальному навчанні школярів. - C. 139-144.
- Овчарук Т. Ю. Реалізація комунікативного підходу до викладання англійської мови в 5-9 класах під час вивчення тем "Дозвілля" та "Їжа". - C. 144-150.
- Половинець Н. П. Ігрова діяльність як засіб вивчення англійської мови у 1-4 класах. - C. 150-156.
- Семиженко В. Г. Формування ключових компетентностей з історії засобами музейної педагогіки. - C. 156-161.
- Сиса О. І. Взаємодія школи і сім'ї у вихованні та розвитку учнів початкових класів. - C. 162-167.
- Тарабанова Я. В. Гуманізація навчально-виховного процесу на уроках української літератури як умова формування гуманної особистості. - C. 167-173.
- Ткаченко В. М. Використання методів і прийомів розвитку в учнів критичного мислення на уроках історії і правознавства. - C. 173-178.
- Фартушна І. А., Шуригіна Л. В. Комунікативне навчання говорінню та читанню учнів молодшої ланки на уроках англійської мови. - C. 178-185.
- Черевко Л. А. Формування патріотизму та національної свідомості школярів засобами позакласної екологічної освіти. - C. 185-189.
- Барболіна О. С. Розвиток критичного мислення учнів шляхом розв’язання математичних задач. - C. 190-196.
- Бова І. М. Теорія рішення винахідницьких задач як чинник розвитку творчого потенціалу учнів на уроках української мови. - C. 197-203.
- Глибіна З. В. Використання методу колажування під час вивчення англійської мови в молодшій школі. - C. 203-209.
- Єфремова Г. Ю. Формування інформаційної компетентності учнів під час роботи з візуальними джерелами в курсі всесвітньої історії. - C. 209-215.
- Зінченко С. М. Використання опорних схем під час вивчення числівників та часових форм дієслів на уроках англійської мови. - C. 215-221.
- Кайда Ю. А. Інтерактивні форми роботи з батьками учнів початкової школи як ефективний засіб взаємодії школи і сім’ї. - C. 221-226.
- Кілочок В. А. Використання ІКТ на уроках української мови й літератури та у виховній роботі класного керівника. - C. 226-231.
- Киселёва С. Н. Проектная деятельность на уроках литературы как средство осуществления ценностного воздействия на личность. - C. 231-235.
- Коваленко С. І. Використання елементів компаративного аналізу на уроках української літератури для розвитку полікультурної компетентності учнів. - C. 236-244.
- Мельниченко О. В. Використання на уроках географії сучасних методів формування мотиваційної складової компетентностей. - C. 245-252.
- Савицька О. А. Валеологічна освіта учнів початкових класів під час навчального процесу. - C. 252-257.
- Соколова Ю. О. Використання фонових знань на уроках української літератури під час вивчення творчості Євгена Маланюка. - C. 257-263.
- Шило Т. О. Розвиток навичок критичного мислення учнів під час роботи з джерелами на уроках історії. - C. 263-270.
- Агачева Ю. А., Неннова О. В. Теоретичний аналіз розуміння атракції у спільно-розподільній діяльності. - C. 271-274.
- Кузьменко В. В., Слюсаренко Н. В., Кан О. Ю. Надзвичайна особистість Бориса Олександровича Кана. - C. 275-278.
- Відомості про авторів. - C. 279-282.
- Вимоги до оформлення матеріалів для публікації в науково-методичному журналі "Таврійський вісник освіти". - C. 283.
- Вихідні відомості. - C. 284.
| 2016 | | № 4 (56)
|
|
|
|