Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24978/2015/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Таврійський вісник освіти
: наук.-метод. журн..- Херсон

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гулак В. М. Великий український мовознавець, педагог, фольклорист: до 180-річчя з дня народження О. О. Потебні (1835–1891). - C. 5-12.
  4. Безгінова І. В. Розвиток толерантності учнів на уроках української мови на основі ідей В. О. Сухомлинського. - C. 13-19.
  5. Білявська Л. В. Використання спадщини В. О. Сухомлинського у вихованні молодших школярів. - C. 20-23.
  6. Воскова І. В. В. О. Сухомлинський про шляхи й засоби виховання почуття власної гідності. - C. 24-27.
  7. Дорошенко В. В. Формування в учнів патріотизму на уроках української словесності в контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. - C. 27-34.
  8. Крайнюкова Л. В. В. О. Сухомлинський про самостійну роботу учнів під час вивчення української мови та літератури. - C. 35-43.
  9. Надточій І. Ю. Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського як засобу активізації творчих здібностей учнів. - C. 43-46.
  10. Соколовська М. О. Новаторська парадигма Василя Сухомлинського. - C. 47-53.
  11. Вовчук І. О. Розвиток професійної компетентності вчителя. - C. 54-59.
  12. Кнорр Н. В. Освітній маркетинг у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 59-65.
  13. Петров В. Ф. Розвиток учнівського самоврядування – крок до державно-громадського управління. - C. 65-70.
  14. Толокньов І. В. Методичні підходи до формування історичної пам’яті учнівської молоді в контексті упровадження профільної освіти. - C. 71-75.
  15. Буренко Г. М., Зінченко В. І. Інклюзивна школа – ефективна школа. - C. 76-80.
  16. Дроздова О. М. Інноваційні підходи до управління навчальним закладом. - C. 81-86.
  17. Батраченко Г. В. Проектна технологія як засіб реалізації компетентнісно орієнтованого підходу в навчанні англійській мові. - C. 87-93.
  18. Бондаренко Т. А. Особливості управління професійним розвитком. - C. 93-98.
  19. Жерновникова О. А. Застосування хмарниx теxнологiй при підготовцi майбутнix учителiв математики до проектувaння нaвчaльної діяльностi стaршокласникiв. - C. 98-103.
  20. Камєнєва О. Ю. Управління процесом атестації педагогічних працівників. - C. 104-109.
  21. Катюк Я. Л. Mind map як сучасний метод навчання дорослих у післядипломній педагогічній освіті. - C. 110-114.
  22. Кирпиченко Н. В. Метод театралізації в роботі з дітьми із затримкою психічного розвитку. - C. 114-119.
  23. Опанасець Н. А. Розвиток фонематичних процесів у дітей з мовленнєвими порушеннями. - C. 120-125.
  24. Тарабанова Я. В. Творча пара як ефективна форма підвищення професійної майстерності вчителя. - C. 125-131.
  25. Чурай О. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі з дошкільниками із загальним недорозвиненням мовленні. - C. 132-136.
  26. Алієва І. А. Профілактика та корекція фонетико-фонематичного недорозвинення в учнів допоміжної школи. - C. 137-145.
  27. Байдюк Г. С. Ігрові методи на уроках природознавства в допоміжній школі. - C. 145-150.
  28. Гордєєва І. В. Формування соціальної складової соціокультурної компетенції учнів на уроках української мови як чинник соціалізації особистості. - C. 150-154.
  29. Дячкова Т. В. Про деякі умови виховання в прийомних сім’ях дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківської опіки. - C. 155-163.
  30. Литвиненко О. С. Розвиток креативності учнів у процесі вивчення англійської мови за допомогою проектної технології. - C. 164-169.
  31. Піскун Т. О. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках біології та в позаурочний час. - C. 169-174.
  32. Ракша Н. М. Засоби мотивації учнів до участі в пошуково-дослідницькій роботі під час вивчення історіЇ. - C. 174-178.
  33. Роман И. С., Шеховцова О. В. Структура и организация коррекционных занятий по устранению дисграфии. - C. 179-185.
  34. Яриніч О. Ф. Використання елементів текстоцентричного підходу до вивчення української мови і літератури. - C. 186-191.
  35. Біла В. М., Дерев'янко С. А. Формування соціокультурної компетенції учнів середньої і старшої школи засобами англійської мови. - C. 192-198.
  36. Квасова О. А. Виховний потенціал драматизації в навчанні іноземної мови учнів основної школи. - C. 198-204.
  37. Кудак Т. О., Кудак А. І. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання засобами інтерактивних технологій. - C. 204-211.
  38. Лебедєва І. А. Управління розвитком дитини в системі розвивального навчання Б. Д. Ельконіна – В. В. Давидова. - C. 211-217.
  39. Маркіна А. Б., Мельник О. В. Формування орфографічної пильності в учнів початкових класів. - C. 218-226.
  40. Овечко Л. В. Творчість учителя як запорука розвитку креативності учнів. - C. 226-229.
  41. Тісліченко О. А. Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії при вивченні діяльності історичних осіб. - C. 230-235.
  42. Устименко М. С. Драматерапія в роботі з розумово відсталими дітьми. - C. 236-241.
  43. Головченко С. М. Корекційно-відновлювальна допомога дітям з аутичними проявами в поведінці. - C. 242-247.
  44. Гончарова Н. Г., Носальська Л. Є. Розвиток спілкування у дітей зі складними психофізичними вадами. - C. 247-255.
  45. Грушко Ю. П. Згуртування обдарованих дітей методами тренінгової роботи. - C. 255-264.
  46. Желябова Т. С. Взаємодія суспільних інститутів у підтримці сімей у кризових ситуаціях. - C. 264-271.
  47. Царенко О. В. Створення сприятливого психологічного клімату в учнівському колективі. - C. 271-276.
  48. Дроншкевич О. В. Зарубіжні періодичні видання ХIX – початку ХХ ст. – частина світової історико-культурної спадщини. - C. 277-283.
  49. Кузьменко В. В., Слюсаренко Н. В. Знайомтесь з колегою: професор Г. М. Мешко. - C. 284-286.
  50. Нікітіна А. С., Герасімова О. О. Школа – його покликання. - C. 286-288.
  51. Омел'яненко О. А., Діденко Т. М. Учителю! Перед твоїм ім'ям схиляюсь я.... - C. 289-291.
  52. Відомості про авторів. - C. 292-294.
  53. Вимоги до оформлення матеріалів для публікації в науково-методичному журналі "Таврійський вісник освіти". - C. 295.
  54. Вихідні дані.
2015
№ 3 (51)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського