Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24978/2015/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Таврійський вісник освіти : наук.-метод. журн..- Херсон- Титул.
- Зміст.
- Гулак В. М. Великий український мовознавець, педагог, фольклорист: до 180-річчя з дня народження О. О. Потебні (1835–1891). - C. 5-12.
- Безгінова І. В. Розвиток толерантності учнів на уроках української мови на основі ідей В. О. Сухомлинського. - C. 13-19.
- Білявська Л. В. Використання спадщини В. О. Сухомлинського у вихованні молодших школярів. - C. 20-23.
- Воскова І. В. В. О. Сухомлинський про шляхи й засоби виховання почуття власної гідності. - C. 24-27.
- Дорошенко В. В. Формування в учнів патріотизму на уроках української словесності в контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. - C. 27-34.
- Крайнюкова Л. В. В. О. Сухомлинський про самостійну роботу учнів під час вивчення української мови та літератури. - C. 35-43.
- Надточій І. Ю. Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського як засобу активізації творчих здібностей учнів. - C. 43-46.
- Соколовська М. О. Новаторська парадигма Василя Сухомлинського. - C. 47-53.
- Вовчук І. О. Розвиток професійної компетентності вчителя. - C. 54-59.
- Кнорр Н. В. Освітній маркетинг у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 59-65.
- Петров В. Ф. Розвиток учнівського самоврядування – крок до державно-громадського управління. - C. 65-70.
- Толокньов І. В. Методичні підходи до формування історичної пам’яті учнівської молоді в контексті упровадження профільної освіти. - C. 71-75.
- Буренко Г. М., Зінченко В. І. Інклюзивна школа – ефективна школа. - C. 76-80.
- Дроздова О. М. Інноваційні підходи до управління навчальним закладом. - C. 81-86.
- Батраченко Г. В. Проектна технологія як засіб реалізації компетентнісно орієнтованого підходу в навчанні англійській мові. - C. 87-93.
- Бондаренко Т. А. Особливості управління професійним розвитком. - C. 93-98.
- Жерновникова О. А. Застосування хмарниx теxнологiй при підготовцi майбутнix учителiв математики до проектувaння нaвчaльної діяльностi стaршокласникiв. - C. 98-103.
- Камєнєва О. Ю. Управління процесом атестації педагогічних працівників. - C. 104-109.
- Катюк Я. Л. Mind map як сучасний метод навчання дорослих у післядипломній педагогічній освіті. - C. 110-114.
- Кирпиченко Н. В. Метод театралізації в роботі з дітьми із затримкою психічного розвитку. - C. 114-119.
- Опанасець Н. А. Розвиток фонематичних процесів у дітей з мовленнєвими порушеннями. - C. 120-125.
- Тарабанова Я. В. Творча пара як ефективна форма підвищення професійної майстерності вчителя. - C. 125-131.
- Чурай О. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі з дошкільниками із загальним недорозвиненням мовленні. - C. 132-136.
- Алієва І. А. Профілактика та корекція фонетико-фонематичного недорозвинення в учнів допоміжної школи. - C. 137-145.
- Байдюк Г. С. Ігрові методи на уроках природознавства в допоміжній школі. - C. 145-150.
- Гордєєва І. В. Формування соціальної складової соціокультурної компетенції учнів на уроках української мови як чинник соціалізації особистості. - C. 150-154.
- Дячкова Т. В. Про деякі умови виховання в прийомних сім’ях дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківської опіки. - C. 155-163.
- Литвиненко О. С. Розвиток креативності учнів у процесі вивчення англійської мови за допомогою проектної технології. - C. 164-169.
- Піскун Т. О. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках біології та в позаурочний час. - C. 169-174.
- Ракша Н. М. Засоби мотивації учнів до участі в пошуково-дослідницькій роботі під час вивчення історіЇ. - C. 174-178.
- Роман И. С., Шеховцова О. В. Структура и организация коррекционных занятий по устранению дисграфии. - C. 179-185.
- Яриніч О. Ф. Використання елементів текстоцентричного підходу до вивчення української мови і літератури. - C. 186-191.
- Біла В. М., Дерев'янко С. А. Формування соціокультурної компетенції учнів середньої і старшої школи засобами англійської мови. - C. 192-198.
- Квасова О. А. Виховний потенціал драматизації в навчанні іноземної мови учнів основної школи. - C. 198-204.
- Кудак Т. О., Кудак А. І. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання засобами інтерактивних технологій. - C. 204-211.
- Лебедєва І. А. Управління розвитком дитини в системі розвивального навчання Б. Д. Ельконіна – В. В. Давидова. - C. 211-217.
- Маркіна А. Б., Мельник О. В. Формування орфографічної пильності в учнів початкових класів. - C. 218-226.
- Овечко Л. В. Творчість учителя як запорука розвитку креативності учнів. - C. 226-229.
- Тісліченко О. А. Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії при вивченні діяльності історичних осіб. - C. 230-235.
- Устименко М. С. Драматерапія в роботі з розумово відсталими дітьми. - C. 236-241.
- Головченко С. М. Корекційно-відновлювальна допомога дітям з аутичними проявами в поведінці. - C. 242-247.
- Гончарова Н. Г., Носальська Л. Є. Розвиток спілкування у дітей зі складними психофізичними вадами. - C. 247-255.
- Грушко Ю. П. Згуртування обдарованих дітей методами тренінгової роботи. - C. 255-264.
- Желябова Т. С. Взаємодія суспільних інститутів у підтримці сімей у кризових ситуаціях. - C. 264-271.
- Царенко О. В. Створення сприятливого психологічного клімату в учнівському колективі. - C. 271-276.
- Дроншкевич О. В. Зарубіжні періодичні видання ХIX – початку ХХ ст. – частина світової історико-культурної спадщини. - C. 277-283.
- Кузьменко В. В., Слюсаренко Н. В. Знайомтесь з колегою: професор Г. М. Мешко. - C. 284-286.
- Нікітіна А. С., Герасімова О. О. Школа – його покликання. - C. 286-288.
- Омел'яненко О. А., Діденко Т. М. Учителю! Перед твоїм ім'ям схиляюсь я.... - C. 289-291.
- Відомості про авторів. - C. 292-294.
- Вимоги до оформлення матеріалів для публікації в науково-методичному журналі "Таврійський вісник освіти". - C. 295.
- Вихідні дані.
| 2015 | | № 3 (51)
|
|
|
|