Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24978/2014/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Таврійський вісник освіти
: наук.-метод. журн..- Херсон

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Трегуб О. В. Становлення комп’ютерної освіти як чинник розвитку інформаційної культури педагога. - C. 5-10.
  4. Недєлкова О. Г., Покидько О. А. Соціальні функції освіти та особливості їх реалізації в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 11-16.
  5. Радецька І. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності випускника сучасної профільної школи. - C. 16-20.
  6. Акіншина О. А., Санталова К. І. Сутність та особливості сучасного освітнього простору, спрямованого на успішну соціалізацію дитини в шкільні роки. - C. 21-25.
  7. Гергель А. С., Делійовська Н. А. Використання інтерактивних технологій у підготовці та проведенні засідань педагогічної ради. - C. 26-30.
  8. Одайник С. Ф., Тетерюк Л. І. Використання мережевих технологій у навчанні біології. - C. 31-36.
  9. Христич А. М. Науково-експериментальна діяльність у Скадовській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 3. - C. 36-40.
  10. Щербина Ж. Ф. Управління процесом упровадження здоров'язбере-жувальних технологій у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 41-48.
  11. Азмєєва С. Е., Мовчан Н. А. Роль шкільного методичного об’єднання вчителів у розвитку професійного потенціалу педагога. - C. 49-53.
  12. Баденко І. В. Використання інтерактивних форм роботи з педагогами дошкільного закладу. - C. 53-59.
  13. Гатилова Т. Н. Профилактика нарушений чтения и письма при обучении грамоте детей дошкольного возраста с общим недоразвитием речи. - C. 59-64.
  14. Євдакова А. А. Формування лексичної компетентності в дітей із загальним недорозвитком мовлення. - C. 64-69.
  15. Живіріхіна Л. А. Формування екологічної компетентності дошкільників. - C. 69-75.
  16. Кіхтенко С. С. Життєве самовизначення молодої людини на прикладі вивчення професії. - C. 75-79.
  17. Костик С. А. Особливості логопедичної роботи при формуванні звуковимови в дітей з аномаліями зубощелепної системи. - C. 79-83.
  18. Потапенко Л. В. Розвиток критичного мислення учнів та вчителів. - C. 84-86.
  19. Ріпка А. Й. Формування й розвиток професійної компетентності вчителя в сучасних умовах. - C. 87-94.
  20. Харченко О. М. Психологічні аспекти міжособистісного спілкування "викладач – студент". - C. 95-99.
  21. Щур О. А. Реалізація наступності та перспективності між дошкільною та початковою ланкою в умовах НВК. - C. 99-105.
  22. Юрченко Н. В., Божкевич С. П. Формування інформаційної культури педагогічного колективу. - C. 105-113.
  23. Азовська Н. В., Бережна В. В. Формування лексичної компетентності в молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення засобами ігрової діяльності. - C. 114-124.
  24. Войцеховська Л. П. Медіаосвіта на уроках світової літератури. - C. 124-129.
  25. Голенок Л. П. Ситуативно-рольові прийоми навчання іншомовного говоріння на прикладі навчально-методичного комплексу О. Д. Карп’юк. - C. 130-135.
  26. Eдемова Г. С. Використання мультимедійних засобів під час розвитку у школярів навичок іншомовного спілкування. - C. 135-144.
  27. Каленська Л. П., Оржаховська Л. С. Особливості розвитку мовлення розумово відсталих школярів. - C. 144-154.
  28. Коваленко А. В. Формирование познавательного интереса у учащихся с умственной отсталостью в процессе обучения. - C. 154-160.
  29. Липко І. В., Пулінець Т. Г. Особливості формування мовленнєвих навичок у дітей із помірною розумовою відсталістю. - C. 160-169.
  30. Руда Г. О., Бєлєхова Н. В. Особливості ґендерного виховання в умовах спеціальної школи. - C. 169-176.
  31. Шустваль Н. М., Кольцова Г. В. Навчання іншомовного спілкування молодших школярів на уроках англійської мови. - C. 177-183.
  32. Вовченко Т. Б. Роль учителя іноземної мови щодо організації роботи з розвитку додаткового освітнього мовного середовища. - C. 184-188.
  33. Кабанов О. О. Підвищення ефективності використання методу колового тренування на уроках фізичної культури. - C. 188-194.
  34. Крилова О. П. Управління процесом розвитку талановитих та обдарованих учнів. - C. 194-199.
  35. Крюкова Л. М. Использование ролевых игр на уроках английского языка в начальной школе с применением новых средств обучения. - C. 199-204.
  36. Супрун Т. П. Залучення особистості до соціального та духовного розвитку на уроках української мови і літератури. - C. 204-210.
  37. Тарабанова Я. В. Ситуативні завдання як засіб соціалізації учнів на уроках української мови. - C. 210-215.
  38. Хоменко Л. М. Використання автентичих матеріалів у формуванні мовленнєвої компетенції учнів в умовах спеціалізованої школи. - C. 216-221.
  39. Волинець О. П., Кузьміна О. А. Психологічний супровід дітей дошкільного віку з різними формами ЗПР. - C. 222-228.
  40. Воскова І. В. Сучасні підходи до управління персоналом в освіті: психологічні аспекти. - C. 229-234.
  41. Нечитайло В. П. Побудова індивідуальної траєкторії розвитку молодших школярів у ході профорієнтаційної роботи в сільській школі. - C. 235-240.
  42. Огурцова С. А., Белова И. Ю. Особенности развития, обучения и воспитания леворуких детей. - C. 240-248.
  43. Павловська Л. О., Крамаренко Н. І. Формування навичок безпечної поведінки у підлітків та молоді в умовах "Клініки, дружньої до молоді". - C. 248-259.
  44. Саніна Н. С. Робота психолога ДНЗ з підвищення психологічної компетентності вихователя. - C. 259-266.
  45. Темрякович Н. Б. Психологічний супровід інтегровано-бінарних уроків-проектів. - C. 267-273.
  46. Галах В. В. Специфіка реформування середньої освіти в незалежній Україні. - C. 274-281.
  47. Кавуньова A. A. Козацькому роду нема переводу. Династія Голобородьків. - C. 282-287.
  48. Кузьменко В. В. Невичерпність творчої особистості: роздуми про десятитомне видання професора Г. М. Сагач. - C. 288-297.
  49. Відомості про авторів. - C. 298-302.
  50. Вимоги до оформлення матеріалів для публікації в науково-методичному журналі "Таврійський вісник освіти". - C. 303.
  51. Вихідні відомості. - C. 304.
2014
№ 4 (48)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського