Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24978/2014/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Таврійський вісник освіти : наук.-метод. журн..- Херсон- Титул.
- Зміст.
- Трегуб О. В. Становлення комп’ютерної освіти як чинник розвитку інформаційної культури педагога. - C. 5-10.
- Недєлкова О. Г., Покидько О. А. Соціальні функції освіти та особливості їх реалізації в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 11-16.
- Радецька І. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності випускника сучасної профільної школи. - C. 16-20.
- Акіншина О. А., Санталова К. І. Сутність та особливості сучасного освітнього простору, спрямованого на успішну соціалізацію дитини в шкільні роки. - C. 21-25.
- Гергель А. С., Делійовська Н. А. Використання інтерактивних технологій у підготовці та проведенні засідань педагогічної ради. - C. 26-30.
- Одайник С. Ф., Тетерюк Л. І. Використання мережевих технологій у навчанні біології. - C. 31-36.
- Христич А. М. Науково-експериментальна діяльність у Скадовській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 3. - C. 36-40.
- Щербина Ж. Ф. Управління процесом упровадження здоров'язбере-жувальних технологій у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 41-48.
- Азмєєва С. Е., Мовчан Н. А. Роль шкільного методичного об’єднання вчителів у розвитку професійного потенціалу педагога. - C. 49-53.
- Баденко І. В. Використання інтерактивних форм роботи з педагогами дошкільного закладу. - C. 53-59.
- Гатилова Т. Н. Профилактика нарушений чтения и письма при обучении грамоте детей дошкольного возраста с общим недоразвитием речи. - C. 59-64.
- Євдакова А. А. Формування лексичної компетентності в дітей із загальним недорозвитком мовлення. - C. 64-69.
- Живіріхіна Л. А. Формування екологічної компетентності дошкільників. - C. 69-75.
- Кіхтенко С. С. Життєве самовизначення молодої людини на прикладі вивчення професії. - C. 75-79.
- Костик С. А. Особливості логопедичної роботи при формуванні звуковимови в дітей з аномаліями зубощелепної системи. - C. 79-83.
- Потапенко Л. В. Розвиток критичного мислення учнів та вчителів. - C. 84-86.
- Ріпка А. Й. Формування й розвиток професійної компетентності вчителя в сучасних умовах. - C. 87-94.
- Харченко О. М. Психологічні аспекти міжособистісного спілкування "викладач – студент". - C. 95-99.
- Щур О. А. Реалізація наступності та перспективності між дошкільною та початковою ланкою в умовах НВК. - C. 99-105.
- Юрченко Н. В., Божкевич С. П. Формування інформаційної культури педагогічного колективу. - C. 105-113.
- Азовська Н. В., Бережна В. В. Формування лексичної компетентності в молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення засобами ігрової діяльності. - C. 114-124.
- Войцеховська Л. П. Медіаосвіта на уроках світової літератури. - C. 124-129.
- Голенок Л. П. Ситуативно-рольові прийоми навчання іншомовного говоріння на прикладі навчально-методичного комплексу О. Д. Карп’юк. - C. 130-135.
- Eдемова Г. С. Використання мультимедійних засобів під час розвитку у школярів навичок іншомовного спілкування. - C. 135-144.
- Каленська Л. П., Оржаховська Л. С. Особливості розвитку мовлення розумово відсталих школярів. - C. 144-154.
- Коваленко А. В. Формирование познавательного интереса у учащихся с умственной отсталостью в процессе обучения. - C. 154-160.
- Липко І. В., Пулінець Т. Г. Особливості формування мовленнєвих навичок у дітей із помірною розумовою відсталістю. - C. 160-169.
- Руда Г. О., Бєлєхова Н. В. Особливості ґендерного виховання в умовах спеціальної школи. - C. 169-176.
- Шустваль Н. М., Кольцова Г. В. Навчання іншомовного спілкування молодших школярів на уроках англійської мови. - C. 177-183.
- Вовченко Т. Б. Роль учителя іноземної мови щодо організації роботи з розвитку додаткового освітнього мовного середовища. - C. 184-188.
- Кабанов О. О. Підвищення ефективності використання методу колового тренування на уроках фізичної культури. - C. 188-194.
- Крилова О. П. Управління процесом розвитку талановитих та обдарованих учнів. - C. 194-199.
- Крюкова Л. М. Использование ролевых игр на уроках английского языка в начальной школе с применением новых средств обучения. - C. 199-204.
- Супрун Т. П. Залучення особистості до соціального та духовного розвитку на уроках української мови і літератури. - C. 204-210.
- Тарабанова Я. В. Ситуативні завдання як засіб соціалізації учнів на уроках української мови. - C. 210-215.
- Хоменко Л. М. Використання автентичих матеріалів у формуванні мовленнєвої компетенції учнів в умовах спеціалізованої школи. - C. 216-221.
- Волинець О. П., Кузьміна О. А. Психологічний супровід дітей дошкільного віку з різними формами ЗПР. - C. 222-228.
- Воскова І. В. Сучасні підходи до управління персоналом в освіті: психологічні аспекти. - C. 229-234.
- Нечитайло В. П. Побудова індивідуальної траєкторії розвитку молодших школярів у ході профорієнтаційної роботи в сільській школі. - C. 235-240.
- Огурцова С. А., Белова И. Ю. Особенности развития, обучения и воспитания леворуких детей. - C. 240-248.
- Павловська Л. О., Крамаренко Н. І. Формування навичок безпечної поведінки у підлітків та молоді в умовах "Клініки, дружньої до молоді". - C. 248-259.
- Саніна Н. С. Робота психолога ДНЗ з підвищення психологічної компетентності вихователя. - C. 259-266.
- Темрякович Н. Б. Психологічний супровід інтегровано-бінарних уроків-проектів. - C. 267-273.
- Галах В. В. Специфіка реформування середньої освіти в незалежній Україні. - C. 274-281.
- Кавуньова A. A. Козацькому роду нема переводу. Династія Голобородьків. - C. 282-287.
- Кузьменко В. В. Невичерпність творчої особистості: роздуми про десятитомне видання професора Г. М. Сагач. - C. 288-297.
- Відомості про авторів. - C. 298-302.
- Вимоги до оформлення матеріалів для публікації в науково-методичному журналі "Таврійський вісник освіти". - C. 303.
- Вихідні відомості. - C. 304.
| 2014 | | № 4 (48)
|
|
|
|