Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24978/2013/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Таврійський вісник освіти
: наук.-метод. журн..- Херсон

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія освіти

  4. Примакова В. В. Педагогічні погляди В. П. Вахтерова на професійний розвиток учителя початкової школи. - C. 5-9.
  5. Пуховська Л. П. Стандарти педагогічної освіти: наукова дискусія західних учених. - C. 10-18.
  6. Цимбалюк В. В. Ідея формування культури навчальної діяльності школяра в педагогічній системі В. О. Сухомлинського. - C. 18-22.
  7. Наука - школі

  8. Горбунова О. І., Соловйова В. Ф. Основи фасилітативного управління навчальним закладом. - C. 23-28.
  9. Киричук Т. В. Особистісно орієнтований підхід до дитини в освітньому просторі ДНЗ. - C. 28-32.
  10. Лисицький В. М. Аналіз підходів учених до розвитку пізнавальної активності учнів у навчальному процесі. - C. 33-37.
  11. Мусієнко В. С. Створення умов педагогічної наступності дошкільної та початкової освіти. - C. 37-41.
  12. Одайник С. Ф., Дементєєва Л. А. Моніторинг освітньої діяльності навчального закладу. - C. 41-48.
  13. Філончук З. В. Синергетичний підхід у реалізації стратегії освіти для сталого розвитку. - C. 48-54.
  14. Інновація: теорія і практика

  15. Данилець О. В., Данилець Є. В. Класифікація та проектування сучасних електронних педагогічних програмних засобів. - C. 55-60.
  16. Освіта впродовж життя

  17. Болгар Т. Г. Використання елементів вокалотерапії в музичному розвитку дошкільників. - C. 61-65.
  18. Іваненко С. В. Особливості самовиховання в процесі занять фізичною культурою та спортом. - C. 65-69.
  19. Ковтун Т. В. Ґендерне виховання дітей дошкільного віку. - C. 69-75.
  20. Компаній Н. А. Оздоровлення дітей у навчально-виховному процесі дошкільного закладу. - C. 75-81.
  21. Молоканова Г. В. Особливості розвитку пісенної творчості в дітей старшого дошкільного віку. - C. 81-87.
  22. Несін Ю. М. Співпраця української школи з "Французьким Альянсом". - C. 87-90.
  23. Поліщук В. А. Системний підхід до роботи центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді з формування здорового способу життя. - C. 90-96.
  24. Самсакова І. В. Роль музею історії вищого навчального закладу в підготовці майбутніх педагогів. - C. 97-102.
  25. Туркот Т. І., Гайчева Я. В. Теоретичні та методичні аспекти превентивного виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. - C. 102-108.
  26. На допомогу педагогу

  27. Богуш Н. М. Упровадження інноваційних методів і технологій на уроках німецької мови як засіб розвитку творчого потенціалу учнів. - C. 109-117.
  28. Бойко Н. І. Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами образотворчого мистецтва. - C. 117-121.
  29. Бондаренко Л. І. Реалізація принципу практичної спрямованості на уроках хімії в умовах диференційованого навчання. - C. 122-128.
  30. Дударенко О. Ф. Можливості використання відеонаочності на уроках обслуговуючої праці в 7 класі. - C. 128-134.
  31. Жакоміна Н. М., Рудченко К. А. Як навчити учнів шести років швидко читати: з досвіду роботи. - C. 134-143.
  32. Казачкова Л. М. Навчально-методичне забезпечення кабінету предметів художньо-естетичного циклу. - C. 144-149.
  33. Кісельова Н. В. Особливості корекційно-педагогічної допомоги дітям з раннім дитячим аутизмом. - C. 149-153.
  34. Клочкова Л. В. Реалізація ідей В. О. Сухомлинського на уроках зв’язного мовлення у 5-6 класах. - C. 154-160.
  35. Круглова А. Р. Организация и управление познавательной деятельностью учащихся на уроках русского языка. - C. 160-166.
  36. Матвійчук К. В., Санталова К. І. Формування високої мовленнєвої компетентності особистості як шлях до її успішної соціалізації. - C. 166-175.
  37. Міщанінцева Л. М., Йоєнко П. І. Інтеграція математичних знань з предметами навчального плану. - C. 175-181.
  38. Реуцева О. М. Морально-етичне виховання обдарованої молоді в умовах Херсонського ліцею Херсонської обласної ради. - C. 181-185.
  39. Тарабанова Я. В. Виховання національної свідомості учнів на уроках української мови засобами роботи над текстом. - C. 185-191.
  40. Ходій О. О. Ігрові методи навчання лексиці на уроках англійської мови в початковій школі. - C. 191-196.
  41. Шелдагаєва Г. О. Проблема навчання "читання" іноземною мовою дітей шестирічного віку. - C. 196-204.
  42. Скарбниця методичних ідей

  43. Блакитна В. Л. Рольова гра як засіб формування комунікативної компетентності школярів 5-9 класів при вивченні англійської мови. - C. 205-211.
  44. Гладченко О. А., Абрамова Г. В. Экономическое образование младших школьников. - C. 211-219.
  45. Жилавий М. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках англійської мови під час читання та аудіювання. - C. 219-223.
  46. Зосюк К. В. Дидактична гра на уроках англійської мови як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів. - C. 224-229.
  47. Левицька І. В. Проблемно-пошуковий підхід при вивченні світової літератури. - C. 230-237.
  48. Маркова В. В. Мотивація англомовної комунікативної діяльності молодших школярів за допомогою фонетичних та лексичних ігор. - C. 237-243.
  49. Мартинюк Л. І. Використання мовного портфоліо для посилення інтересу учнів середньої школи до вивчення англійської мови. - C. 243-249.
  50. Савкова Н. О. Використання логічних схем-конспектів на уроках світової літератури. - C. 249-256.
  51. Супрун Т. П. Метод дослідження як один із пріоритетних методів роботи на уроках української мови та літератури (із досвіду впровадження системи пошуково-дослідницької роботи). - C. 256-263.
  52. Психологія

  53. Кутищева О. А. Помощь гиперактивному ребенку. - C. 264-270.
  54. Лемешева Т. Є. , Подавільнікова І. М. Етапи соціалізації дитини: підготовка до школи та адаптація першокласників. - C. 270-277.
  55. Творчий портрет

  56. Кузьменко В. В. , Слюсаренко Н. В. Вогонь серця професора В. К. Сидоренка. - C. 278-280.
  57. Кузьменко В. В., Слюсаренко Н. В., Блах В. С. О. І. Гедвілло – фундатор професійної підготовки вчителів трудового навчання на Херсонщині. - C. 280-283.
  58. Кузьменко В. В., Слюсаренко Н. В. Постать професора М.І.Сметанського. - C. 284-285.
  59. Сагач Г. М. Христианская жертва любви Софии Богдановны Фальц-Фейн, великой благоустроительницы таврических степей (к 95-летию со дня трагической гибели в 1919 г.). - C. 286-294.
  60. Відомості про авторів. - C. 295-298.
  61. Вимоги до оформлення матеріалів для публікації в науково-методичному журналі "Таврійський вісник освіти". - C. 299.
  62. Вихідні відомості. - C. 300.
2013
№ 4 (44)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського