Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23380/2020/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика : наук.-метод. журн..- Київ Neperervna profesìjna osvìta : teorìa ì praktika- Титул.
- Зміст.
- Скрипник Т. Удосконалення змісту професійної діяльності фахівців інклюзивних закладів освіти: ерготерапевтичний підхід. - C. 7-15.
- Хмєлевська М. Попередження агресії в молоді: соціальний аспект. - C. 16-23.
- Ostrovska G. The technological approach to the studying of literature in school. - C. 24-30.
- Kreimeyer J., Zaporozhets O., Smith J., Lozova O. Effectiveness evaluation of the postgraduate program in mental health counseling in Ukraine. - C. 31-40.
- Сисоєв О. Фахівці ХХІ століття. Циркулярна економіка. - C. 41-48.
- Лопіна Н. Програма підвищення кваліфікації викладачів закладів медичної освіти (на прикладі електронного навчального курсу "Основи методології розробки електронних курсів у сфері медичної освіти"). - C. 49-59.
- Mospan N., Slipchuk V. Іnternational students in higher education medical institutions in Ukraine: current state of play and prospects. - C. 60-70.
- Кульбашна Я., Скрипник І. Структура праксеологічної компетентності магістра стоматології. - C. 71-77.
- Subashkevych I., Korniat V., Loboda V. Using YouTube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs. - C. 78-86.
- Sysoieva S., Protsenko O. Learning outcomes for module jean monnet: an experience in Ukraine. Steps to improve quality. - C. 87-94.
- Bulvinska O., Chervona L. Students’ participation in quality assuarance at university. - C. 95-101.
- Заскалєта С., Буглай Н. Застосування міжпредметних зв’язків для забезпечення якості вищої освіти. - C. 102-108.
| 2020 | | Вип. 3 (64)
|
|
|
|