Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:екон. та підпр./2013/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Держава та регіони : наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Економіка та підприємництво Derzhava ta rehiony. Seriya: Ekonomika ta pidpryyemnytstvo- Титул.
- Зміст.
- Антофій Н. М. Економічна сутність кінцевого споживання: методологічні аспекти. - C. 5-8.
- Більцан А. О. Розвиток соціального захисту населення: історична довідка. - C. 9-14.
- Ільяшенко В. А. Розвиток податкової системи України в умовах євроінтеграції. - C. 15-20.
- Кулішов В. В. Особливості світової глобалізації в сучасних умовах. - C. 21-24.
- Топільницька Я. О. Інтелектуальний капітал: суть та методика вимірювання. - C. 25-28.
- Yagan M. The analysis of Russia influence on the transformation of energy strategy of the European Union. - C. 29-32.
- Андрушків Б. М., Погайдак О. Б., Кирич Н. Б., Керничний Б. Особливості організації транспортного обслуговування в умовах трансформаційного суспільства. - C. 33-39.
- Волощенко Л. М. Оцінка динамічної стійкості фінансової системи країни і регіону. - C. 40-43.
- Домашенко С. В. Сучасні інформаційні технології у розвитку ринку туристичних послуг Запорізького регіону. - C. 44-49.
- Дятлова В. В. Лідерство країн у світовій і регіональній торгівлі на засадах активної участі у розвитку стандартизації. - C. 50-54.
- Залунін В. Ф., Щеглова О. Ю., Лаже М. В. Оцінка економічної ефективності будівництва автомобільних доріг. - C. 55-59.
- Кучмійов А. В. Використання інструментів екологічного маркетингу для підвищення рівня екологічної безпеки регіону. - C. 60-65.
- Медвідь В. Ю. Сучасні концепції та теорії економічного регіонального розвитку. - C. 66-70.
- Гнєушева В. О. Тенденції розподілу фінансових ресурсів у секторі домогосподарств у розвинених країнах світу та в Україні. - C. 71-76.
- Афанасьєва М. Г. Теоретико-методологічні підходи моделювання ризику в процесі розвитку виробничо-економічної діяльності гірничорудного підприємства. - C. 77-82.
- Кравець Т. В., Петрик М. В. Прогнозування цінової динаміки світового ринку зернових методом сингулярного спектрального аналізу. - C. 83-87.
- Трофименко Г. С. Аналіз методів моделювання економічних структур у сфері медичного обслуговування. - C. 88-92.
- Шапошников К. С. Сучасні особливості прийняття управлінських рішень: креативний аспект. - C. 93-95.
- Височин І. В. Соціально-демографічні фактори розвитку товарообороту підприємств роздрібної торгівлі України. - C. 96-102.
- Григор’єв С. М., Головань О. О. Стратегія ресурсозбереження в металургії спеціальних сталей на прикладі використання губчастого феровольфраму. - C. 103-108.
- Закаблук Г. О. Удосконалення форм і систем оплати праці за мотиваційним та стимулюючими механізмами. - C. 109-114.
- Зенюк Л. А. Роль качества в экономике. - C. 115-118.
- Зикіна В. О. Оцінювання ефективності формування стратегії інноваційної діяльності машинобудівних підприємств. - C. 119-122.
- Кармінська-Бєлоброва М. В. Сучасна стратегія управління персоналом на підприємстві в умовах ринкової економіки. - C. 123-126.
- Карчевська Г. Г. Особливості процесів відтворення основних засобів на промислових підприємствах. - C. 127-131.
- Корінєв В. Л., Мокроусова Ю. О. Обґрунтування заходів щодо підвищення попиту на продукцію підприємства. - C. 132-135.
- Корінєв В. Л., Олійник І. В. Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності підприємства. - C. 136-139.
- Король С. А. Показники якості продукції та методи їх оцінювання. - C. 140-150.
- Криворотько І. О. Дослідження зарубіжного досвіду мотивації персоналу для використання в українських умовах. - C. 151-154.
- Нусінов В. Я., Турило А. М., Афанасьєв І. Є. Прогнозування економічних показників гірничорудного підприємства, які безпосередньо впливають на його ефективність у процесі розподілу запасів ресурсів залізорудної сировини. - C. 155-161.
- Приходько І. П. Теоретичні основи глобальної системи бухгалтерського обліку. - C. 162-165.
- Семенов Г. А., Семенов А. Г., Єлькін А. В. Особливості розробки бізнес-плану для металургійного підприємства. - C. 166-173.
- Семенов Г. А., Складанна К. І. Впровадження безтарифної системи оплати праці. - C. 174-181.
- Семенов А. Г., Юсипчук Л. А. Резерви продуктивності праці та їх вплив на оплату праці. - C. 182-185.
- Тунік А. Г. Організація маркетингових досліджень на підприємстві ПАТ ПБК "Славутич”. - C. 186-189.
- Юхновська Ю. О. Методи аналізу ефективності інтегрованих корпоративних структур. - C. 190-194.
- Апарова О. В. Аналіз прозорості державних фінансів в Україні. - C. 195-198.
- Буряк О. П. Банківська криза: суть, причини, наслідки. - C. 199-202.
- Дроботя Я. А. Центральні банки: погляд у минуле. - C. 203-206.
- Марчук О. О. Основні віхи у формуванні грошово-кредитної політики в Україні. - C. 207-210.
- Стичінська О. О. Обґрунтування концепції фінансового регулювання інвестиційної діяльності в економіці України в контексті оподаткування. - C. 211-218.
- Тарасов І. Ю. Маркетингова макросегментація вкладників банків. - C. 219-223.
- Сачовський І. М. Особливості сільськогосподарського виробництва на івано-франківщині в сучасних умовах. - C. 224-227.
- Шмиголь Н. М., Антонюк А. А. Аналіз методів оцінювання ринкової вартості бренда. - C. 228-231.
- Ярошевська О. В., Світла А. О. Особливості аналізу фінансового стану акціонерного товариства. - C. 232-242.
- Гальцова О. Л. Малий бізнес: стан та перспективи розвитку в агропромисловому комплексі. - C. 243-248.
- Семенов Г. А., Трелецька Г. В. Сучасне фінансування та якісний склад кадрів України як запорука ефективності навчального процесу. - C. 249-253.
- Фесенко В. І., Гетьман А. О., Перова Т. К., Суббота Ю. В. Оздоровче фізичне виховання у вищому навчальному закладі як фактор зростання соціально-економічного ефекту суспільства. - C. 254-259.
- Лепьохін О. В., Прокопченко П. О. Визначення та порівняльний аналіз маркетингової категорії "освітня послуга” і "освітній продукт” у загальній системі інформаційних ресурсів, послуг і продуктів. - C. 260-263.
- До уваги авторів. - C. 264.
| 2013 | | № 2 (71)
|
|
|
|