Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23113/2021/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теорія і практика управління соціальними системами : філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy- Титул, Зміст.
- Романовський О. Г., Романовська О. О., Черкашина Т. В. Психолого-педагогічні умови формування емоційного інтелекту у майбутніх викладачів вищої школи. - C. 3-20.
- Корж А. В. Особливості формування історичної пам’яті в контексті професійної підготовки лікаря. - C. 21-27.
- Каблаш В. В. Особистісно-орієнтований компонент у формуванні лідерських якостей майбутніх психологів. - C. 28-33.
- Попова Г. В., Шаполова В. В. Технологія створення та проведення рольової гри в педагогічному процесі. - C. 34-48.
- Науменко Н. В., Кайдалова Л. Г. Напрями вдосконалення методик викладання навчальних дисциплін магістрам освітніх, педагогічних наук. - C. 49-57.
- Грень Л. Н., Чеботарьов М. К., Черкашин А. І. Інклюзивне освітнє середовище в закладах вищої освіти: шляхи створення. - C. 58-66.
- Прочухан Д. В., Костиря І. В. Критеріально-орієнтоване тестування на основі використання комп’ютерів як засобу оцінювання якості знань студентів. - C. 67-80.
- Мороз С. А., Мороз О. В. Мороз В. М. Відповідальність за реформування системи забезпечення якості вищої освіти: аналіз думки роботодавців та напрями вдосконалення механізмів публічного управління у сфері вищої освіти. - C. 81-93.
- Воробйова Є. В., Логош Х. Лідерський потенціал державних службовців у процесі професійної підготовки. - C. 94-102.
- Mikhailychenko V. E., Semke N., Kobets V. V. Methods and techniques of forming focus on successful professional activity of future managers in a process of training at a university. - C. 103-111.
| 2021 | | № 2
|
|
|
|