Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23113/2020/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теорія і практика управління соціальними системами : філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy- Титул, зміст.
- Dubinina O., Ihnatiuk O., Sereda N. Pedagogical acme-technology of formation of responsibility among leader-professionals during the process of professional education. - C. 3-10.
- Євтушенко В. Результати аналізу змісту сучасних досліджень підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща. - C. 11-16.
- Kostyria I., Fandieieva A. Teaching of professionally oriented foreign language on the basis of a competency-based approach in technical universities. - C. 17-30.
- Romanovs'kyj O., Hura T., Mykhailychenko V. Correlation between self-assessment and self-confidence of students of technical institutions of higher education and methods of their activation. - C. 31-37.
- Грень Л. Шляхи розв’язання проблемних питань у сфері функціонування професійно-технічної освіти в Україні. - C. 38-47.
- Пінчук О., Малицька І. Ефективна експертиза публікацій як запорука якості наукових видань. - C. 48-60.
- Корж Г. Світоглядний та методологічний потенціал філософії у підготовці здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософії. - C. 61-67.
- Cороко Н. Модель розвитку вчителя-лідера у STEAM-орієнтованому освітньому середовищі закладу загальної освіти. - C. 68-79.
- Модло Є., Семеріков С., Маркова О. Мобільні інтернет-пристрої у формуванні компетенції із розв’язання професійних задач засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 80-92.
- Дем’яненко В. Механізми використання освітніх платформ з елементами штучного інтелекту для формування інформаційно-дослідницької компетентності. - C. 93-100.
| 2020 | | № 4
|
|
|
|