Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2022/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн..- Рівне Nova pedagogìčna dumka- Титул.
- Зміст.
Філософія освіти. Порівняльна педагогіка. Історія освіти
- Білавич Г., Дідух І., Пасайлюк Г. Організація позаурочного освітньо-виховного процесу крізь призму світового досвіду. - C. 3-8.
Управління освітою. Профільне навчання
- Вознюк Л. Особливості управління закладами загальної середньої освіти в умовах воєнного стану. - C. 9-14.
- Puhach S., Dembitska S., Kobylianskyi O. Improvement of professional training of technical specialists according to requirements of integration methodological approach. - C. 14-23.
Сучасні освітні технології
- Герасименко О., Фещук Ю. Дизайн освітнього середовища закладу вищої освіти засобами системи автоматизованого проєктування PRO100. - C. 24-31.
- Крока Т., Рибалко А., Рибалко О. Організація STEM-дослідження на прикладі теоретичного пошуку економіко-технічних характеристик малої гідроелектростанції. - C. 31-41.
- Тимчина Н., Тимчина В., Крутова Н. Формування компетенцій та компетентностей учнів у процесі навчання інформатики. - C. 41-47.
- Констанкевич Л., Радкевич М., Лехіцький Т. Гейміфікація як інноваційний підхід в освітньому процесі. - C. 47-51.
Психологія. Соціальна педагогіка. Робота з обдарованими дітьми
- Бордюк В., Ковбасюк Т. Психолого-педагогічний зміст поняття "професійний саморозвиток педагога Нової української школи". - C. 52-58.
- Прокопчук Н. Використання психодіагностичних методик CASD та РЕР-3 у процесі виявлення й обстеження дітей з аутизмом. - C. 58-62.
Мовознавство та література
- Бондаренко Ю. Принцип "мислити і діяти" Пауло Фрейре в контексті шкільної літературної освіти. - C. 63-68.
- Озарчук І. Іншомовна освіта країн Прибалтики. - C. 68-73.
Історія. Правознавство
- Пугач В. Методологічний підхід у професійній підготовці майбутніх правознавців. - C. 74-80.
Фізика. Математика
- Задоріна О., Мітельман І., Папач О. Питання підготовки майбутніх учителів математики до інтеграції в систему післядипломної педагогічної освіти. - C. 81-90.
Природничі науки. Технології
- Бурєнніков Ю., Козлов Л., Буда А. Реалізація інтегративного підходу в процесі навчання студентів першого курсу машинобудівних спеціальностей. - C. 91-99.
Виховання особистості. Позашкільна освіта
- Завалевський Ю., Кіян О. Формування громадянськості як інтегрованої якості особистості учня в умовах закладу загальної середньої освіти. - C. 100-107.
- Журба К. Зарубіжний досвід підготовки школярів до захисту своєї країни. - C. 107-111.
Музика. Естетика
- Крижановська Т. Методичні аспекти реалізації освітнього потенціалу творчості Миколи Лисенка у процесі професійної підготовки майбутніх учителів мистецтва. - C. 112-116.
| 2022 | | № 3 (111)
|
|
|
|