Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22868/2019/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова педагогічна думка
: наук.-метод. журн..- Рівне
Nova pedagogìčna dumka

  1. Титул, зміст.
  2. Іванов С. Науково-технічна шкільна освіта як цілеспрямована система діяльності: досвід США. - C. 3-6.
  3. Парфенюк О. Ретроспективний аналіз графічної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти України та зарубіжжя на зламі століть. - C. 7-12.
  4. Глінчук Ю. Стан та проблеми формування фахової працеохоронної компетентності в студентів педагогічних спеціальностей. - C. 13-16.
  5. Шегеда А., Стефанович О. Управління закладом освіти на засадах кваліметричних вимірювань. - C. 16-20.
  6. Гладун В. Формування громадянської компетентності засобами кооперативного навчання. - C. 21-25.
  7. Каськів М., Сергеєва Г., Гуцман С. Застосування інформаційних технологій в освітньому процесі Рівненської медичної академії. - C. 25-28.
  8. Ковтун О. Модель формування світоглядної культури майбутніх медичних сестер на основі реалізації деонтологічного підходу. - C. 29-33.
  9. Крутова Н. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників. - C. 34-36.
  10. Лукащук М., Лукащук В. Роль веб-сайту Рівненської медичної академії як інформаційного ресурсу у формуванні професійної ідентичності майбутнього медичного працівника. - C. 37-41.
  11. Надворняк Я. SMART-технології в корпоративному навчанні державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. - C. 42-44.
  12. Остапчук Н., Крайчук О. Використання можливостей хмарних сервісів у процесі навчання студентів у закладах вищої освіти. - C. 45-48.
  13. Позднякова Т., Тимчина В., Тимчина Н. Створення та ідеї використання хмарин слів на уроках біології. - C. 49-54.
  14. Четверикова Т., Клехо О. Активізація пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 55-59.
  15. Безкоровайна О. Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї в студентів. - C. 60-63.
  16. Кочубей А., Семенюк М. Проблеми психолого-педагогічної інтенції діяльності науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти. - C. 63-65.
  17. Пліско Є. Правові основи пенітенціарної практики соціального виховання неповнолітніх правопорушників в Україні. - C. 66-70.
  18. Прокопчук В. Модель розвитку особистісної ідентичності студентів медичних коледжів у процесі їх медико-психологічної підготовки. - C. 70-76.
  19. Шестопал І. Психологічні особливості професійної самореалізації вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 76-79.
  20. Груба Т. Комунікативно-жанровий підхід до навчання української мови у профільних класах. - C. 80-83.
  21. Криницька О. Вивчення медичної термінології на заняттях з української мови як іноземної (на прикладі термінів-назв медичних інструментів). - C. 84-89.
  22. Мандрик Н. Київська Русь в історії лінгвославістики. - C. 89-92.
  23. Мороз Л., Ковалюк В. Метод занурення як засіб формування соціокультурної компетенції учнів старших класів. - C. 92-94.
  24. Тарасюк Н., Шикун А. Зміст англомовної лексико-граматичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників у читанні. - C. 95-97.
  25. Цуркан М. Методика викладання української мови як іноземної на синхронному зрізі ХХІ століття: тенденції розвитку. - C. 97-102.
  26. Шевчук Т. Лексико-семантичні та функційні особливості вживання лексеми "ганьба" в сучасній українській мові. - C. 102-106.
  27. Корінчук Н., Корінчук В. Особливості формування професійних та життєвих компетентностей студентів на основі позанавчальної роботи з математики. - C. 107-110.
  28. Крівцов В., Крівцов В., Кукла В. Окремі питання підготовки школярів до навчального процесу у вищих технічних закладах освіти. - C. 110-114.
  29. Сяська Н., Ярова О. Застосування методів математичного моделювання у поєднанні із засобами новітніх інформаційних технологій у ході вивчення стереометрії майбутніми вчителями математики. - C. 114-117.
  30. Іванова Л. Особливості роботи з дитячою книгою в процесі реалізації ідей Нової української школи. - C. 118-122.
  31. Ткачук О. Розвиток художньої компетентності учнів початкових класів на основі ситуативних завдань. - C. 122-126.
  32. Козловський Ю. Формування педагогічної компетентності студентів закладу вищої технічної освіти на засадах метапредметного підходу. - C. 127-131.
  33. Павлова Н., Гнедко Н. Упровадження міждисциплінарної інтеграції у процесі підготовки компетентних учителів інформатики. - C. 131-135.
  34. Пустовіт Г., Петренко О. Історико-педагогічний вимір розвитку екологічної освіти учнів у закладах позашкільної освіти. - C. 136-145.
  35. Syvokhop Y. Role of the institutions of afterschool education in the process of forming behavioral patters of a healthy lifestyle of the teenagers. - C. 145-148.
  36. Шинкаренко В. Формування готовності вчителів закладів загальної середньої освіти до патріотичного виховання старшокласників. - C. 148-150.
  37. Шупарська А. Організація родинного виховання в закладі загальної середньої освіти як один із пріоритетних впливів на розвиток духовних цінностей зростаючої особистості: із досвіду роботи з батьками. - C. 151-154 .
  38. Ван Цізі Методологічні концепції музично-виконавської діяльності керівника духового ансамблевого колективу в закладі спеціалізованої позашкільної освіти. - C. 155-157.
  39. Гобдич М. Духовний концерт "Сей день радости" Степана Дегтярьова: походження, датування, особливості стилю. - C. 158-161.
  40. Даюк Ж., Денисюк В. Підготовка майбутніх співаків до вокально-сценічної професійної діяльності. - C. 161-163.
  41. Дзвінка Р. Історія та сьогодення сопілкарства Рівненщини. - C. 164-167.
  42. Димченко С. Виховання творчої самостійності студентів класу ударних інструментів у процесі виконавської діяльності. - C. 168-171.
  43. Димченко С., Ільків А. Нові тенденції розвитку естрадно-джазової музики для баяна у творчості Володимира Зубицького. - C. 171-175.
  44. Закопець Л. Формування музично-творчих умінь учнів-духовиків в умовах навчання у Львівській середній спеціалізованій музичній школі-інтернаті імені С. Крушельницької. - C. 176-178.
  45. Заходякін О., Цюлюпа Н. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі піаністичної виконавської діяльності. - C. 179-181.
  46. Карпук Т. Сакральна творчість галицьких і буковинських композиторів ХІХ століття в контексті українського національно-культурного відродження. - C. 182-185.
  47. Рокіщук І., Орешко Р. Специфічні процесори обробки звукового тракту в роботі звукорежисера. - C. 185-188.
  48. Сокаль В., Міцкевич Ю. Особливості фітнес-програм, спрямованих на оздоровлення дітей шкільного віку. - C. 189-192.
2019
№ 1 (97)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського