Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22799/2020/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв
: наук. журн..- Київ
Vìsnik Deržavnoï akademìï kerìvnih kadrìv kulʹturi ì mistectv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гоц Л. С. Трансгуманістична міфологема у романі Г. Майрінка "Голем": від алхімії до психоаналізу. - C. 3-10.
  4. Дичковський C. І. Динаміка культурного потенціалу туристських практик в контексті індивідуалізації буття сучасної людини. - C. 11-20.
  5. Лисинюк М. В. Мова як форма буття української культури. - C. 21-26.
  6. Чумаченко О. П. "Entertainment" як векторна складова розвитку західноєвропейської культури ХІХ – початку ХХ століття. - C. 27-32.
  7. Донг Мінь Виставкова діяльність Михайла Гуйди в Китаї. - C. 33-39.
  8. Лукашева Л. Т. Культурологічна рефлексія творчого феномену М. М. Синельникова у вимірі ігрової концепції культури Й. Хейзінг. - C. 40-45.
  9. Martynova S. Marginality as a reality and a perspective of transition: conceptual approaches in culture. - C. 46-50.
  10. Рудніцька О. О. Вплив історичних подій на формування ромської культури в контексті соціокультурного простору України ХХІ століття. - C. 51-55.
  11. Соколова А. В. Придворна культура Візантії в політико-духовному вимірі. - C. 56-63.
  12. Червінська Л. І. Комунікаційна складова організації та проведення мистецьких івентів. - C. 64-69.
  13. Луцишина Д. В. Жіночі арт-практики у контексті світової культури ХХ століття. - C. 70-74.
  14. Ремізовський І. М. Творчі роботи О. І. Мінжуліна у контексті реконструкції стародавніх ювелірних технологій. - C. 75-81.
  15. Скоромна А. К. Керамопластика вхідних груп житлових будинків Північно-Броварського та Воскресенського масивів у Києві. - C. 82-89.
  16. Широка О. Б. Типи іконографії "Христа – Доброго Пастиря" у ранньохристиянському та західноєвропейському мистецтві XV – XVII ст.. - C. 90-93.
  17. Бойко О. С. Історіографія української хореографічної культури: сучасний стан та проблеми. - C. 94-98.
  18. Литвиненко В. А. Роль і значення музично-хореографічної драматургії у створенні високохудожніх сценічних творів. - C. 99-103.
  19. Антошко М. О. Представлення традиційних музичних жанрів Китаю у світовому просторі. - C. 104-107.
  20. Бадалов О. П. Життєтворчість В. А. Розен як фактор розвитку музичного простору Чернігівщини. - C. 108-112.
  21. Ваврик Р. В. Дидактичне забезпечення фортепіанної підготовки майбутніх військових диригентів. - C. 113-117.
  22. Васюта О. П. Музичне виконавство Чернігівщини початку XX століття в контексті епістолярної спадщини Миколи Лисенка та Михайла Коцюбинського. - C. 118-122.
  23. Гиса О. А. Діяльність бюро до справ людей з інвалідністю у музично-естетичному вихованні студентів з обмеженими можливостями (на прикладі вищих закладів освіти м. Познань). - C. 123-127.
  24. Гульцова Д. П. Поетика французької фортепіанної сонати першої половини ХХ століття. - C. 128-134.
  25. Данченко Н. Г. Електронна п‘єса Лучано Беріо "Visage": між традицією і експериментом. - C. 135-139.
  26. Лігус О. М., Лігус В. О. Методологічні аспекти дослідження романтизму в європейському музичному мистецтві XIX – початку XX століття. - C. 140-144.
  27. Степурко В. І. "Варіації на шведську тему" Мирослава Скорика як історичний і психологічний наратив. - C. 145-148.
  28. Ярошенко І. В. Особливості інтерпретації хорових творів С. Воробкевича в контексті творчого доробку А. Кушніренка: регіональні та інтегративні аспекти. - C. 149-154.
  29. Волкомор В. В. Музична інтерпретація в контексті мистецтва звукозапису. - C. 155-159.
  30. Даценко В. П. Значення житомирського періоду творчості В. Косенка для творчого шляху майстра. - C. 160-164.
  31. Дубно І. В. Особливості роботи тамбурмажора в сучасних військових оркестрах України, Сполучених Штатів Америки та Канади. - C. 165-169.
  32. Локтіонова-Ойцюсь О. О. До визначення поняття "виконавський образ". - C. 170-175.
  33. Остапчук Н. М. Конкурсно-фестивальний рух акордеонно-баянного мистецтва в сучасному соціокультурному просторі. - C. 176-180.
  34. Тущенко М. М. Слухання та виконання музики як інтерактивний рефлексивний процес. - C. 181-186.
  35. Сидір Н. О. Стильовий діалогізм у жанрі меморіальної фортепіанної балади. - C. 187-190.
  36. Sung Shangzhui Spiritual origins of the aria genre and the specificity of its formation in the composite works of Europe and China. - C. 191-196.
  37. Татаренко М. Г., Косінова О. М. Фахова підготовка майбутніх майстрів сцени як актуальний напрям корпоративної культури в інформаційному просторі. - C. 197-202.
  38. Чорна К. В. Структурні компоненти інфотейнменту: інформаційна та розважальна парадигми. - C. 203-209.
  39. Сухорукова К. С. Діалектизм як засіб мовленнєвої характерності в створенні сценічного образу. - C. 210-215.
  40. Герчанівська П. Е. Рецензія на монографію С. І. Дичковського "Глобальні трансформації туристичних практик і технологій в контексті становлення цифрового суспільства (digital society)". - C. 216-217.
2020
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського