Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22748/2016/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Спортивний вісник Придніпров'я : наук.-практ. журн..- Дніпро- Титул, зміст.
- Бойко Г., Міщук Д. Вплив практичних занять з фізичного виховання на фізичний стан студентів та система його оцінки. - C. 5-8.
- Бондарчук Н. Врахування стану здоров’я та рівня фізичної підготовленості при застосуванні диференційованого підходу на уроках фізичної культури. - C. 9-14.
- Борейко Н., Азаренкова Л. Мотивація до занять фізичним вихованням у студентів спеціальної медичної групи НТУ "ХПІ". - C. 15-19.
- Борисова Ю., Шкарупіло П. Вивчення мотивів чоловіків 22-35 років до занять капоейрою. - C. 20-23.
- Василец В., Врублевский Е. Использование индивидуально-дифференцированной методики построения занятий по аквааэробике с женщинами среднего возраста. - C. 24-29.
- Власюк О. Деякі проблеми фізичного виховання школярів і сучасні шляхи їх розв’язання. - C. 30-33.
- Гавриш А. Аналіз вихідного рівня сформованості діагностико-прогностичної компетентності майбутніх лікарів у процесі фізичного виховання. - C. 34-38.
- Гончарова Н., Бутенко Г., Усиченко В. Особливості рухової активності дітей молодшого шкільного віку. - C. 39-42.
- Григоренко Г. Здоров’ятворча діяльність учнів загальноосвітнього навчального закладу та її супровід. - C. 43-47.
- Демідова О., Люльченко О. Підвищення фізичного стану молодших школярів 7-8 років засобами рухливих ігор. - C. 48-53.
- Дух Т., Свищ Я. Розвиток фізичних якостей школярів старшого шкільного віку з використанням комплексу легкоатлетичних вправ. - C. 54-57.
- Жарова І., Чередниченко П. Рівень фізичної підготовленості хлопців 4-6 років із плоскостопістю, які починають займатися футболом. - C. 58-63.
- Кашуба Віталій, Усиченко Віталій, Бібік Р. Сучасні підходи до корекції порушень постави жінок першого зрілого віку засобами оздоровчого фітнесу. - C. 64-70.
- Килимистий М. Фізичний стан чоловіків другого періоду зрілого віку 36-60 років. - C. 71-74.
- Климович В., Ольховий О., Романчук С., Курбакова С. Взаємозалежність професійної та фізичної готовності курсантів-артилеристів. - C. 75-79.
- Ковтун А., Войналович Г. Порівняльна характеристика мотивів до занять фізичною культурою і спортом юнаків і дівчат, які навчаються у вищих навчальних закладах. - C. 80-84.
- Кокарев Б., Кокарева С., Шеховцова К. Дослідження мотивації слухачів практичних тренінгів та курсів підвищення кваліфікації інструкторів групових фітнес-програм до подальшої участі у навчальних заходах з обраної спеціалізації. - C. 85-88.
- Конакова О. Ефективність використання комп’ютерної програми при організації персональних занять фітнесом із жінками першого зрілого віку. - C. 89-92.
- Корягін В., Блавт О., Гребінка Г. Детермінація аспектів формування рухової компетенції у фізичному вихованні студентів ВНЗ. - C. 93-97.
- Кошелева Е., Турчанников Н. Организационно-методические условия совершенствования системы физического воспитания студентов. - C. 98-103.
- Кравченко А. Специфіка підвищення культури мови майбутніх фахівців галузі фізичної культури і спорту. - C. 104-108.
- Круцевич Т., Пангелова Н. Сучасні тенденції щодо організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах. - C. 109-114.
- Лоза Т., Хоменко О. Мотивація студентів аграрних ВНЗ до занять фізичною культурою та спортом. - C. 115-118.
- Максимук О., Врублевский Е. Комплексное применение средств оздоровительной физической культуры с женщинами зрелого возраста на основе китайской гимнастики ушу. - C. 119-123.
- Малойван Я., Мицак А., Ханюкова О., Кіреєв О. Підвищення фізичної підготовленості волейболістів 12-13 років. - C. 124-127.
- Мандюк А. Особливості здійснення рухової активності у вільний час учнями загальноосвітніх шкіл м. Львова. - C. 128-132.
- Марченко О. Гендерні відмінності самооцінки фізичного "Я" школярів різного віку. - C. 133-138.
- Маслова О., Гопей М. Особливості фізичного розвитку і фізичної підготовленості школярів з вадами слуху та перспективи їх корекції засобами спортивних ігор. - C. 139-145.
- Москаленко Н., Єлісєєва Д. Інноваційні підходи до теоретичної підготовки старшокласників у самостійних заняттях з фізичного виховання. - C. 146-150.
- Москаленко Н., Полякова А., Решетилова В. Моделювання раціонального рухового режиму дітей 3-4 років у дошкільних закладах різного типу. - C. 151-157.
- Пангелов Б. Передумови виникнення і чинники розвитку індустрії дозвілля і рекреації в зарубіжних країнах у другій половині ХХ століття. - C. 158-163.
- Петрук А., Воронцов О., Демків А., Биков Р., Бичіхін Ю. Методична підготовка курсантів у процесі фізичного виховання у командних вищих військових навчальних закладах збройних сил України. - C. 164-168.
- Підпомога А. Особливості рівня фізичної підготовленості і факторів здорового способу життя у студенток. - C. 169-173.
- Пічурін В. Аналіз фізичної підготовленості студенток. - C. 174-177.
- Приходько В. До визначення наскрізної мети занять молоді фізичною культурою. - C. 178-183.
- Рубан В. Вікові особливості фізичного розвитку учнів початкових класів сільських загальноосвітніх шкіл. - C. 184-188.
- Савченко В., Андрюшина Л., Родіна Ю. Психолого-педагогічні аспекти соціалізації студентів, які отримують вищу освіту у сфері фізичної культури і спорту. - C. 189-192.
- Саїнчук М. Інтеграція традиційних видів спорту та ігор у фізичне виховання молоді для формування культурної ідентичності й патріотизму. - C. 193-197.
- Свистунов С., Кравченко О. Розробка типової моделі зовнішніх комунікативних процесів обласних центрів фізичного здоров’я населення "спорт для всіх". - C. 198-201.
- Сидорчук Тетяна, Пікінер Юлія, Анастасьєва З. Вплив сюжетних фізкультурних занять на фізичну підготовленість дітей 5-го року життя. - C. 202-206.
- Skidan A., Vrublevsky E. Somatometrical pecularities and motivation preferences of middle-aged women engaged in shaping. - C. 207-211.
- Степанова І. Сучасні підходи до вдосконалення виробничої фізичної культури в Україні. - C. 212-217.
- Сутула Василь, Дейнеко Альфія, Булгаков О. Про сутність поняття "фізична культура". - C. 218-221.
- Томенко О., Красілов А. Особливості освітньої діяльності спортивного комітету України. - C. 222-225.
- Трачук С., Куликовська С., Заяць Л. Оцінка рухової активності молодших школярів у позакласній роботі з фізичної культури. - C. 226-229.
- Федоренко Є. Факторна структура взаємозв’язку пріоритетних рис особистості з інструментальними цінностями учнів старших класів. - C. 230-235.
- Чайка Д. Рівень розвитку фізичних якостей дітей на етапі підготовки до шкільного навчання. - C. 236-238.
- Чередниченко И., Соколова О., Маликов Н. Изменение показателей физической подготовленности юношей 18-19 лет в процессе секционных занятий с комплексным использованием средств спортивных игр. - C. 239-243.
- Чухловина В. Характеристика вертикальной устойчивости у детей младшего школьного возраста, имеющих спастические формы детского церебрального паралича. - C. 244-247.
- Шевяков О., Славська Я., Алфьоров О. Фахівець з фізичної культури: психолого-педагогічні характеристики. - C. 248-252.
- Шиян О., Шиян В., Свадковська Є. Мотиваційне ставлення студентів вищих навчальних закладів до фізичного виховання і спорту. - C. 253-257.
| 2016 | | № 3
|
|
|
|