Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2022/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн..- Полтава Ìmìdž sučasnogo pedagoga Повні тексти публікацій будуть доступні після 01.11.2024 р., через 39 днів
- Титул.
- Зміст.
Точка зору
- Білик Н., Старовойтова М. Педагог-новатор – важливий важіль оптимізації системи неперервної освіти. - C. 5-9.
Вища школа
- Лучанінова О. Сучасні підходи до розвитку дослідницької компетентності магістрів з професійної освіти у процесі підготовки кваліфікаційної роботи. - C. 10-15.
- Шолойко Н. Системно-культурологічний аспект формування організаційно-управлінської культури майбутніх фармацевтів. - C. 16-22.
Неперервна освіта
- Буйдіна О. Модель підготовки вчителів до впровадження Державного стандарту базової середньої освіти у Полтавській області. - C. 23-26.
- Водолазська Т. Лідерська компетентність учителя початкових класів: шляхи її формування в системі неперервної освіти. - C. 27-31.
- Денищук І. Професійна рефлексія педагога: умови формування та особливості розвитку. - C. 32-36.
- Любченко Н. Самоменеджмент і тайм-менеджмент як Soft Skills керівників і педагогів закладів освіти. - C. 37-44.
Професійна освіта
- Герганов Л., Дімоглова О. Експериментальна перевірка методики реалізації моделі формування професійного іміджу майбутніх судномеханіків морського транспорту. - C. 45-52.
Педагогічний менеджмен
- Москалик Г., Никифоренко О., Сакун О. Застосування професійного стандарту вчителя в управлінській діяльності закладу освіти. - C. 53-59.
- Короід Т. Характеристика моделі управління розвитком творчого потенціалу вчителів української мови і літератури в умовах неформальної освіти. - C. 60-70.
Шкільна родина
- Фігурний Ю. Школа-родина як важливий складник національно-патріотичного виховання української молоді в умовах неоголошеної російсько-української гібридної війни. - C. 71-81.
- Копайгора М., Манжос В., Колісник М. Школа-родина: консолідація зусиль сім’ї, закладу освіти й громадськості як платформа успішної реалізації виховного простору Хорольської гімназії. - C. 81-86.
Навчаючи- вчимось
- Полякова-Лагода М., Цина В. Просвітницький і виховний потенціал діяльності публічних бібліотек України у роки другої світової війни. - C. 87-90.
Досвід зарубіжних країн
- Чжоу Ань Традиції та інновації у цілях естетичного виховання учнів дитячих музичних шкіл КНР в умовах змішаного навчання (Китайська Народна Республіка). - C. 91-94.
- Гліттова Т. Побудова монотематичної дидактичної контрольної роботи з природознавства для учнів 3 класу початкової школи (Словаччина). - C. 95-101.
Калейдоскоп мов
- Главацька Ю. Підготовка здобувачів нефілологічних спеціальностей до Єдиного вступного іспиту з англійської мови (з досвіду роботи). - C. 102-107.
- Цуркан М. Принцип емоційності в навчанні української мови іноземних студентів медичних закладів вищої освіти. - C. 108-112.
- Вовченко О., Гончарова Г., Канівець З. Методика предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) у дії (за результатами дослідно-експериментальної діяльності). - C. 113-118.
Режисура уроку
- Гриценко Є. Ментальна карта як засіб візуалізації навчального матеріалу на уроках мовно-літературного циклу. - C. 119-125.
Поради спеціаліста
- Єщенко М., Устименко Т. Спроба дослідження громадської думки щодо домашнього насильства: кейс Полтави-2021. - C. 126-132.
| 2022 | | № 5
|
|
|
|