Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2022/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогічна вітальня

  4. Лук'янова Л. Вітльне слово ювіляру Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського. - C. 5.
  5. Точка зору

  6. Філіпчук Г., Вовк М. Життєтворчість Григорія Сковороди в позачассі. - C. 6-11.
  7. Гриньова М., Басенко Р. Розвиток гуманістичних ідей цілісної освіти особистості в освітньо-філософській спадщині Григорія Сковороди. - C. 12-16.
  8. Шакотько В. Філософія Григорія Сковороди і сучасна ноосферна освіта. - C. 17-21.
  9. Мазуренко В., Логвиненко Ю. Фізична економія як монолітна платформа національної безпеки та освітньої системи України. - C. 22-26.
  10. Кулішов В. Аналіз вітчизняного ринку праці щодо затребуваності фахівців за спеціальністю 011 "Освітні, педагогічні науки". - C. 27-31.
  11. Бабенко С. Гендерна рівність як шлях до європейського суспільства. - C. 32-35.
  12. Вища школа

  13. Стрельніков В., Вонсович Л. Застосування творчої спадщини Григорія Сковороди для розвитку наукового потенціалу здобувачів освіти у закладах вищої і фахової передвищої освіти. - C. 36-42.
  14. Кравцова Н. Особливості потреби до самоосвітньої діяльності майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей в екстраординарних освітніх умовах. - C. 43-47.
  15. Рідні джерела

  16. Денисенко В. Про окремі аспекти педагогічної спадщини Г. С. Сковороди та її значення для сучасного учителя. - C. 48-52.
  17. Лисенко А. Григорій Сковорода у творчості сучасних письменників Полтавщини. - C. 53-56.
  18. Савченко О., Карась Т. Будителі національного духу на Лохвиччині. - C. 57-64.
  19. Педагогічний менеджмент

  20. Засімович О. Сутність поняття "цифрова компетентність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах неформальної освіти". - C. 65-69.
  21. Досвід зарубіжних країн

  22. Дін Ж., Рибалко Л. Самовдосконалення викладача в контенті духовно-моральних імператив Григорія Сковороди. - C. 70-75.
  23. Гліттова Т. Перевірка підсумкової дидактичної контрольної роботи для 3 класу початкової школи (Словаччина). - C. 76-87.
  24. Післядипломна освіта

  25. Лобач В. Духовна спадщина Григорія Сковороди як джерело формування моральних цінностей в українському суспільстві. - C. 88-92.
  26. Гаврилишена О. Електронний підручник як чинник формування цифрової компетентності вчителя. - C. 93-100.
  27. Іванюк І., Овчарук О. Аналіз результатів опитування щодо цифрової компетентності вчителя в умовах організації дистанційного навчання. - C. 101-104.
  28. Логінова Н. Формування проєктувальної компетентності вчителів в умовах дистанційного навчання. - C. 105-108.
  29. Професійна освіта

  30. Шевчук С. Методика реалізації змішаного навчання у професійну підготовку кваліфікованих фахівців. - C. 109-114.
  31. Шкільна родина

  32. Лебедик Л. Педагогічні погляди Григорія Сковороди як дороговказ для педагогів закладів позашкільної освіти. - C. 115-119.
  33. Вінок митців і мисткинь

  34. Лузан О., Самолюк В. Роль баяну у хорових творах Ігоря Шамо. - C. 120-123.
2022
№ 4 (205)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського