Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2021/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн..- Полтава Ìmìdž sučasnogo pedagoga- Титул.
- Зміст.
- Любченко Н., Білик Н. Супервізія як технологія післядипломної освіти педагогічних працівників у контексті Концепції "Нова українська школа". - C. 5-13.
- Ростока М., Черевичний Г. Розбудова парадигми освіти у контексті сучасних трансформацій: конфліктогенний аспект. - C. 14-19.
- Курмишева Н., Калініченко І. Підготовка експертів із інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти у контексті реалізації освітніх новацій України. - C. 20-24.
- Грицай С. Розвиток особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти. - C. 25-30.
- Романовський О., Жушма Т. Сутність лідерських якостей майбутнього педагога вищої школи. - C. 31-35.
- Фастівець А. Наукові підходи природничо-наукової підготовки майбутніх фахівців із фізичної терапії й ерготерапії. - C. 36-41.
- Стойчик Т. Інноваційні технології в управлінні якістю підготовки конкурентоздатних фахівців у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 42-46.
- Журавська Н. Управління політикою солідарності: досвід Франції. - C. 47-50.
- Ящук С. Соціальний розвиток та колективна соціальна робота у Франції: управлінський аспект. - C. 51-54.
- Починок Є. Креативний менеджмент закладів освіти: вплив ергодизайну на формування творчої особистості. - C. 55-60.
- Сідокур С., Козлова І. Професійні спільноти як вектор неперервної освіти керівних і педагогічних працівників. - C. 61-67.
- Гаврилишена О. Електронний підручник як засіб реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувача повної загальної середньої освіти. - C. 68-76.
- Sliusarenko M. Comprehension of Definitions as a Way to Develop Scientific Critical Thinking in Students. - C. 77-80.
- Чорна В. Особливості іншомовної комунікативної компетентності в удосконаленні фахової діяльності вчителя іноземної мови. - C. 81-84.
- Гірник А., Гарбар К., Іванюк І., Богданов С., Косс К., Овчарук О. Уявлення вчителів і учнів про складнощі у взаємодії: результати дослідження. - C. 85-93.
- Горобченко Н. Особливості формування дискурсивної компетентності школярів в умовах змішаного навчання. - C. 94-97.
- Семеній Н. Високий рівень педагогічної культури батьків як умова успішного партнерства між учителями та батьками. - C. 98-101.
- Лопатіна М. Основні напрями розвитку інклюзивної музичної освіти в Україні. - C. 102-108.
- Кречко Н., Соколова Ю. Хорові флешмоби та їх роль у сучасній музичній культурі. - C. 109-112.
| 2021 | | № 5 (200)
|
|
|
|