Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2021/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн..- Полтава Ìmìdž sučasnogo pedagoga- Титул.
- Зміст.
- Гаврилишена О. Електронний підручник як сучасний засіб навчання. - C. 5-10.
- Биндас О. Сутність медіаосвітніх моделей провідних країн Європи. - C. 11-15.
- Назаренко Л. Креативний компонент STEM-освіти: від осмислення потреби – до формування успішного досвіду. - C. 16-19.
- Курмишева Н. Соціальне та спільне навчання як напрям управління освітнім процесом. - C. 20-24.
- Кравченко Г., Почуєва О. Особливості змісту навчальної дисципліни "Педагогічний консалтинг" у підготовці студентів за магістерськими програмами. - C. 25-32.
- Синенко О., Вахненко Н., Чемісова Т., Єфіменко Н. Синхронізація навчання студентів-медиків засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 33-37.
- Кононенко Л. Можливості застосування методів соціальної діагностики в сучасній педагогічній практиці. - C. 38-42.
- Галина Т. Педагогічний потенціал гештальт-терапії у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 43-46.
- Стрельніков В., Лебедик Л. Формування ключових і професійних компетенцій майбутніх фахівців готельно-ресторанного і туристичного бізнесу. - C. 47-52 .
- Петрушова Н. Підготовка до Єдиного вступного іспиту з англійської мови в умовах дистанційного навчання. - C. 53-57.
- Павельєва А., Лобко І., Сотніченко І. Способи перекладу термінів-словосполучень у галузі інформаційних технологій. - C. 58-63.
- Халявка Л. Розвиток мотивації студентів нефілологічних спеціальностей до вивчення іноземної мови. - C. 64-67.
- Стрижак Ю. Саморегуляція як основа успішного професійного становлення студентів закладів вищої освіти. - C. 68-71.
- Гриньова М., Губарь О. Дидактичні умови формування мовленнєвої компетентності молодших підлітків в умовах інклюзивного навчального середовища основної школи. - C. 72-76.
- Олійник І., Тищенко Л., Яценюк Л. До питання корекції дислалії у дітей молодшого шкільного віку. - C. 77-81.
- Білик Н. Музей як центр координації освітньо-виховної та краєзнавчої роботи закладу освіти. - C. 82-90.
- Прасул Ю. Дидактичні засади організації туристичної краєзнавчої діяльності майбутніх географів. - C. 91-100.
- Дудко С., Гуз К., Кононец Н. Актуальні проблеми визначення рівня розвитку особистості. - C. 101-105.
- Мельник В. Своєрідність вияву пізнавальної самостійності особистості дитини старшого дошкільного віку. - C. 106-109.
- Дяченко А. Концепції етнодизайну при підготовці майбутніх дизайнерів у мистецьких закладах вищої освіти. - C. 110-114.
| 2021 | | № 3 (198)
|
|
|
|