Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2020/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн..- Полтава Ìmìdž sučasnogo pedagoga- Титул.
- Зміст.
- Мозговий В. Компетентності і знання учнів: взаємопідпорядкованість компонентів Нової української школи. - C. 5-8.
- Назаренко Л. Освітня логістика в управлінні розвитком ринку освітніх послуг. - C. 9-13.
- Зварич Г. Критерії, показники та індикатори моніторингу, експертизи та оцінювання якості освітніх послуг у закладах загальної середньої освіти. - C. 14-20.
- Верітов О. Розвиток підприємницького мислення та культури бакалаврів фізичної культури і спорту. - C. 21-24.
- Гаврилишена О. Аналіз нормативно-правової бази систем забезпечення підручниками шкільної освіти Фінляндії та України. - C. 25-31.
- Сотська М. Модель педагогічної освіти для ХХІ століття: досвід Сінгапуру. - C. 32-35.
- Щербак І. Наукові досягнення провідних університетів Великобританії в міжнародному інформаційному просторі. - C. 36-40.
- Білик Н., Любченко Н. Педагогічний коучинг як технологія професійного розвитку вчителя в системі підвищення кваліфікації. - C. 41-46.
- Люлька Г. Професійна підготовка вчителів до організації толерантного освітнього середовища в початковій школі. - C. 47-51.
- Єрмоленко А., Кулішов В., Шевчук С. Розвиток інноваційної компетентності сучасного педагога професійної школи. - C. 52-57.
- Гулейкова І. Передумови становлення художньо-промислової освіти в Єлисаветграді (нині – м. Кропивницький) у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 58-61.
- Шара С. Актуальні проблеми професiйно-педагогiчної адаптації молодих викладачів у закладах вищої освіти непедагогiчного профiлю. - C. 62-67.
- Палічук Ю., Шукатка О., Мартинів О., Вілігорський О. Програми розвитку швидкісно-силових якостей борців. - C. 68-71.
- Кодлюк Я., Погонець І. Тенденції ілюстрування підручників для початкових шкіл України у другій половині ХХ століття (1950–1980 рр.). - C. 72-79.
- Веркалець Т. "Хмари слів" як метод формування основних предметних компетентностей на уроках історії. - C. 80-84.
- Гаценко Г., Поліщук А., Сабрі С. Особливості читання партитур вокально-інструментальних творів доби бароко. - C. 85-88.
| 2020 | | № 5 (194)
|
|
|
|