Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2013/8-9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

  1. Титул, зміст.
  2. Педагогічна вітальня

  3. Вітальне слово академіка В.Олійника.
  4. Точка зору

  5. Самодрин А., Лаврик-Слісенко Л., Скоробогатова Т. Науково-навчальний комплекс Кременчуччини "Профільна освіта регіону": феномен інноваційного розвитку. - C. 3-8.
  6. Післядипломна освіта

  7. Зелюк В., Білик Н. Андрагогічна позиція Регіональної школи новаторства. - C. 9-14.
  8. Мельник Н. Основні напрями мережевої взаємодії методичних служб в умовах новаторського руху. - C. 15-18.
  9. Колесникова Л. Інновації в організації та проведенні курсів підвищення кваліфікації вчителів математики. - C. 18-20.
  10. Колосова Л. Новаторський підхід до управляння професійним розвитком методистів в умовах регіональної безперервної педагогічної освіти. - C. 21-24.
  11. Павленко В. Індивідуально-творчий підхід до розвитку методичної культури педагога. - C. 24-26.
  12. Наумчук Т. Зміст, форми та методи підготовки керівників ДНЗ до інноваційної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 27-29.
  13. Кирилюк М., Ніколенко Л. Самоосвітня діяльність педагога у системі післядипломної освіти. - C. 30-33.
  14. Вища школа

  15. Чернишова Є. Методологічні аспекти соціально-відповідального ставлення до оцінювання результативності формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів. - C. 34-40.
  16. Зеленська Л. Професорський дисциплінарний суд в університетах України другої половини ХІХ століття. - C. 40-43.
  17. Презентація автора

  18. Гриньова М. Реалізація проекту "Педагоги-новатори України" в Полтавському національному педагогічному університеті імені В.Г.Короленка. - C. 44-47.
  19. Костогриз А. Регіональні школи новаторства - один із способів створення умов для самоосвітньої діяльності педагогічних працівників. - C. 47-49.
  20. Шевченко І. Розвиток інноваційної поведінки педагога. - C. 49-50.
  21. Цимбалюк О. Авторські програми як засіб реалізації новаторських ідей в освіті. - C. 50-51.
  22. Шакотько В. Підручник "Інформатика, 5 клас": компетентнісний підхід. - C. 51-53.
  23. Кочергіна С. Роль шкільного мультимедійного центру у формуванні методичної культури педагогів. - C. 54-55.
  24. Сутула О. Стимулювання педагогів і педагогічних колективів до впровадження в освітню практику інноваційних педагогічних технологій. - C. 55-57.
  25. Горова Л. Трансформація новаторських підходів у сучасній школі. - C. 57-58.
  26. Дворник В. Нова школа - нові можливості. - C. 58-60.
  27. Дрига М. Навчально-методичний комплекс "Захист Вітчизни" як освітньо-виховне середовище формування особистості старшокласників. - C. 60-61.
  28. Загрива Л. Навчати і виховувати здорових учнів - наша мета. - C. 61-62.
  29. Мигуля М. Школа олімпійського руху. - C. 62-63.
  30. Васильченко О. На шляху до громадсько-активної школи. - C. 64-65.
  31. Троцька В. Роль музею історії села та школи в активізації пошуково-дослідницької діяльності вчителів та учнів. - C. 65-67.
  32. Заїка С. Творча майстерня вчителя-новатора музичного мистецтва. - C. 67-69.
  33. Педагогічний менеджмент

  34. Любченко Н. Координація як функція управлінської діяльності науково-методичного центру в процесі формування співтовариства педагогів-новаторів. - C. 70-75.
  35. Пасечнікова Л. Інноваційні підходи до підвищення прфесійної майстерності керівників шкіл (з досвіду роботи Донецької обласної школи новаторства). - C. 76-78.
  36. Мармаза О. Концептуальний підхід до змісту поняття "цілепокладання" в стратегічному управлінні. - C. 79-82.
  37. Мурована Н. Рефлексивні засади інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 83-85.
  38. Королюк С. Новітні підходи до управління розвитком педагогічного колективу. - C. 85-87.
  39. Навчаючи - вчимося

  40. Наумов Б. Людиноцентристська система сучасної педагогіки - поліцентризм (новаторська ідея школи-поліцентру). - C. 88-91.
  41. Куліш С. Тенденції новаторства у формуванні науково-педагогічних кадрів Харківського університету. - C. 92-95.
  42. Погоріла А. Формування творчої особистості старшокласників у загальноосвітніх закладах різних типів (90-ті рр. ХХ ст.). - C. 96-98.
  43. Журнал у журналі

  44. Гальченко І., Крупіна Л. Новаторський підхід до організації роботи з обдарованими дітьми із сільської місцевості.
  45. Режисура уроку

  46. Гапон С. Інноваційні підходи до вивчення ботаніки, систематики рослин. - C. 99-100.
  47. Безрук Г. Роль ситуації успіху в навчальні й діяльності молодших школярів. - C. 101-103.
  48. Півненко Ю. Організаційно-педагогічні умови формування фізичного здоров'я учнів у навчально-виховному процесі початкової школи. - C. 104-107.
  49. Шимановський М. Лінгвосеміотичні особливості сучасного дискурсу в контексті охорони здоров'я учнівської молоді. - C. 107-110.
  50. Шаповалова Т. Інноваційні здоров'язбережувальні технології у сучасному позашкільному освітньому просторі. - C. 111-114.
  51. Імідж-інформація

  52. До відома авторів. - C. 2.
  53. Наші автори.
2013
№ 8-9 (137-138)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського