Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2013/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн..- Полтава Ìmìdž sučasnogo pedagoga- Титул, зміст.
Точка зору
- Гусак В., Слобожанінов П. Актуальні проблеми розвитку фізичного виховання в Україні. - C. 3-5.
- Бондаренко В., Корносенко О. Формування професійних компетентностей фахівців фізичної культури в процесі вивчення дисциплін професійно-практичної підготовки. - C. 5-8.
Вища школа
- Ковалів О. Моніторинг розвитку інформаційної компетентності майбутнього фахівця фізичної культури. - C. 9-11.
- Котова О. Професійна підготовка фахівців з фізичного виховання та принципи організації профільного навчання в старшій школі. - C. 12-14.
- Воронін Д., Білан Я. Особливості формування здоров'язберігальної компетентності студентів у процесі формування здорового способу життя студентів-медиків. - C. 14-18.
- Лупало О., Губка П. Самоаналіз і самоконтроль як ефективні методи у процесі формування здорового способу життя студентів-медиків. - C. 19-21.
Післядипломна освіта
- Свєртнєв О. Сучасні аспекти підготовки тренерів за програмою "С-диплом" Федерації Футболу України. - C. 22-24.
Навчаючи - вчимося
- Дьяченко А. Функциональное обеспечение соревновательной деятельности спортсменов в циклических видах спорта с проявлением выносливости. - C. 25-28.
- Кириленко Г., Кириленко О. Функціональна обумовленість застосування тренувальних засобів як основа навчальних програм. - C. 28-31.
- Кирпич С., Мхади О.А., Рыбачок Р. Режимы тренировочных нагрузок для стимуляции функциональных возможностей квалифицированных спортсменов в боксе. - C. 32-36.
- Тараненко І., Лещенко О. Особливості побудови навчально-тренувального процесу бігунів на середні дистанції в умовах середньогір'я. - C. 36-39.
- Горащук О. Організаційні форми й методи впровадження нових педагогічних технологій у практику роботи загальноосвітньої школи. - C. 39-41.
Спеціальна педагогіка
- Яшна О. Розширення та доповнення змісту вітчизняної концепції адаптивної фізичної культури. - C. 42-44.
- Калініченко І. Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу в інклюзивних школах. - C. 44-46.
- Романчук О., Подгорна В. Засоби цілеспрямованої корекції спонтанного дихання школярів 8-10 років. - C. 47-49.
Шкільна родина
- Погребняк О., Копищик О. Виховання гуманістичних якостей і моральної поведінки студентів у процесі навчально-спортивної підготовки. - C. 50-52.
- Новік С. Формування відповідальності старших підлітків як педагогічна проблема. - C. 52-55.
- Кириленко Л. Формування у дошкільників цілісного ставлення до власного здоров'я засобами ігрового дитячого масажу та самомасажу. - C. 55-58.
- Іноземцев В. Єдність життя і школи в педагогіці М.І.Пирогова. - C. 59-61.
Режисура уроку
- Корносенко О., Бондаренко В. Теоретико-методичні принципи проведення занять з фітбол-аеробіки. - C. 62-64.
- Гапон С. Місцеві види мохоподібних як об'єкт вивчення бріорізноманіття шкільного курсу біології. - C. 65-67 .
Імідж-інформація
- Міжнародна науково-практична конференція "Педагогіка А. С. Макаренка в полікультурному освітньому просторі" (фотоматеріали Н.Білик). - C. 2 с.обкл..
- До відома авторів. - C. 3 с.обкл..
| 2013 | | № 3 (132)
|
|
|
|