Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22620/2018/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Директор школи, ліцею, гімназії
: всеукр. наук.-пр. журн..- Київ

  1. Титул, зміст.
  2. Два дні з Сухомлинським. Фоторепортаж. - C. 4-7.
  3. Зубко А. Формування освітнього простору післядипломної педагогічної освіти: регіональний вимір. - C. 8-15.
  4. Рідкоус О. В. О. Сухомлинський про організацію роботи з педагогічним колективом в Павлиській школі. - C. 16-22.
  5. Носенко А., Хижинська Т. Поєднання традицій та інновацій у роботі освітнього закладу як шлях підвищення конкурентноспроможності випускника школи в сучасних умовах. - C. 23-27.
  6. Чешенко О. Портфоліо досвіду творчих освітян Одещини. - C. 28.
  7. Маренчук О. Експериментальна робота "Школи-родини” як фактор формування та розвитку особистості громадянина-патріота. - C. 29-32.
  8. Федосова О. Управлінський супровід формування громадянської компетентності в освітньому процесі крізь призму педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. - C. 33-36.
  9. Мітковська І., Бєлова І. Створення освітнього середовища Нової української школи в умовах експериментальної діяльності (з досвіду роботи пілотного закладу освіти). - C. 37-41.
  10. Виговська О. Від особистісно орієнтованої освіти до людиноцентриської: повернення вчителя педагогічній освіті. - C. 42-45.
  11. Борзенкова Т., Павловська О. Кроки до майбутньої нової профільної школи. - C. 46.
  12. Оксенчук Т. Родинно-шкільний виховний простір як фактор соціалізації особистості учня. - C. 47-49.
  13. Войтко О. Ключ до успіху Південної Кореї як передової освітньої держави. - C. 50-55.
  14. Пищик О. Самоосвіта керівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах післядипломної освіти. - C. 56-63.
  15. Слободенюк Л., Юдіна О. Шляхи впровадження інклюзивної освіти в Херсонській області. - C. 64-69.
  16. Юзбашева Г. Етапи розвитку методики навчання в українській школі на основі диференційованого підходу. - C. 70-75.
  17. Білоус Н. Механізми соціалізації особистості в сучасному освітньому просторі. - C. 76-79.
  18. Стратійчук Л. Феномен обдарованості в контексті сучасної освіти. - C. 80-83.
  19. Білокриницька О. Процес соціалізації – запорука успішного розкриття можливостей сучасного школяра. - C. 84-87.
  20. Соломахіна Г., Шешеня З. Сучасний освітній простір як запорука розвитку, виховання і соціалізації особистості – майбутнього державотворця. - C. 88-91.
  21. Мельник А. Ліцей мистецтв як інноваційний освітній заклад мистецького спрямування. - C. 92-95.
  22. Микитась Т. Особистісно орієнтований підхід в організації освітнього процесу в Новій українській школі. - C. 96-100.
  23. Смирнова Г. На шляху творчості і гармонії навчання й виховання. - C. 101-103.
  24. Наші ювіляри. - C. 104.
  25. До уваги директорів шкіл та керівників середньої освіти!.
2018
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського