Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22469/2017/7-8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Рідна школа
: щоміс. наук.- пед. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Данилевський В. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв. - C. 3-6.
  4. Чепурна Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу. - C. 7-10.
  5. Назаренко Г. Демократичні засади становлення Нової української школи. - C. 11-16.
  6. Крутенко О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи. - C. 17-20.
  7. Топчій І. Становлення Гімназії успішного українця. - C. 21-23.
  8. Каракаш І., Руденко І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти". - C. 24-27.
  9. Чумаченко О., Трухан О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією. - C. 28-31.
  10. Саєнко С., Ананьєва Н. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур". - C. 32-35.
  11. Карло Т. Створюємо Школу громадського партнерства. - C. 36-39.
  12. Мирошніченко Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів. - C. 39-42.
  13. Пікалюк А. Національно-патріотичне виховання молоді за собами історичного краєзнавства та етнографії. - C. 43-45.
  14. Нерубайський В. Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки. - C. 46-49.
  15. Стороженко Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці. - C. 49-52.
  16. Мельничук В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи. - C. 53-55.
  17. Верба І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей". - C. 56-58.
  18. Вертипорох О., Ніщенко М. Школа – простір освітніх можливостей. - C. 59-61.
  19. Денисюк Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства". - C. 62-64.
  20. Щербина С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання. - C. 65-67.
  21. Бугай Л. Створення Школи неперервної економічної освіти. - C. 68-71.
  22. Жуган Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею. - C. 72-74.
  23. Яременко С. Школа – природне середовище розвитку особистості. - C. 75-77.
  24. Слупіцька О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення". - C. 78-80.
  25. Самохотов А. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства. - C. 81-83.
  26. Колісник В. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості. - C. 84-86.
  27. Дорожкіна Н., Забарна А. Школа практичної діяльності. - C. 87-89.
  28. Лукашенко Т. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 90-93.
  29. Лосіцький В. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій". - C. 94-96.
  30. Остапенко С., Степанова Н. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку. - C. 97-100.
  31. Ярош О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи. - C. 100-104.
  32. Дубенська О. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості". - C. 105-107.
  33. Цьоменко А. Школа успішної особистості як шлях розвитку інноваційного навчального закладу. - C. 107-109.
  34. Кондратюк В. Школа успіху та творчих досягнень. - C. 110-112.
2017
№ 7-8 (1051-1052)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського