Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22469/2013/10<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Рідна школа : щоміс. наук.- пед. журн..- Київ- Титул.
- Зміст.
Освіта ХХІ століття
- Гавриш І., Кириленко С. Інноваційні освітні проекти – кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України"). - C. 3-8.
- Бех І. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України". - C. 9-13.
- Ткачова Н., Ткачов А. Аксіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів. - C. 14-18.
- Клочко А., Холтобіна О. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи. - C. 19-23.
- Коваленко О., Щербаков О., Щербакова О. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку. - C. 24-28.
- Гонтаровська Н. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості. - C. 29-33.
- Коваленко О. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи. - C. 34-41.
- Євдокимов В., Гавриш І. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України". - C. 42-47.
- Дорожко М. Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися. - C. 48-53.
- Доценко С., Булахова Л., Дорожко Т. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи. - C. 54-59.
- Хайрулліна В. Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків на уроках у проектних класах "Інтелект України". - C. 60-68.
- Бачинська Є., Ушмарова В., Седеревічене А. Підготовка вчителів до роботи в 1–4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України". - C. 69-74.
- Макєєв С. Використання педагогічних програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України". - C. 75-80.
Ексклюзивне інтерв’ю
- Шаповал Р. Не зупинятися на досягнутому Інтерв’ю з директором Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, доктором юридичних наук, професором Романом Шаповалом. - C. 28.
- Сафронова Л. Піклуємося про спеціальну освіту для обдарованих дітей Інтерв’ю з начальником управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради Ларисою Сафроновою. - C. 47.
Інтерв’ю для «РШ»
- Олег Єресько: "Для справжнього вчителя найважливішою оцінкою його діяльності є зацікавленість в очах дітей" Інтерв’ю з директором Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Олегом Єреськом (Розмову провела і записала головний редактор журналу "Рідна школа" Анжеліна Пугач). - C. 13.
- Наталія Клокар: "Завдяки науково-педагогічному проекту "Інтелект України" здійснено прорив у підготовці наших дітей" Інтерв’ю з директором Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, доктором педагогічних наук, професором Наталією Клокар (Інтерв’ю підготувала Анжеліна Пугач). - C. 39.
- Георгій Даниленко: "У проекті імпонує те, що в рамках високої технологізації створено умови емоційного впливу вчителя на розвиток дитини" Інтерв’ю з доктором медичних наук Георгієм Даниленком (Матеріал підготувала Анжеліна Пугач). - C. 39-40.
| 2013 | | № 10 (1006)
|
|
|
|