Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16967/2022/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теорія і методика фізичного виховання і спорту : наук.-теорет. журн..- Київ Teorìâ ì metodika fìzičnogo vihovannâ ì sportu- Титул, зміст.
Теорія і методика підготовки спортсменів
- Андрієнко Г., Блажко Н. Структура та зміст змагальної діяльності в черліденгу на прикладі дисципліни перформанс чер фристайл. - C. 3-8.
- Бобровник В., Совенко C. Ретроспективний аналіз технічної підготовки в процесі багаторічного удосконалення (на прикладі спортивної ходьби). - C. 9-17.
- Калужна О., Соронович І., Чернявський І., Хом’яченко О. Обґрунтування змісту диференційованої програми фізичної підготовки спортсменів і спортсменок на етапі попередньої базової підготовки у спортивних танцях. - C. 18-24.
- Чижевська Н. Особливості змісту занять інтелектуальними видами спорту дітей дошкільного віку на матеріалі шашок. - C. 25-29.
- Шинкарук О., Бишевець Н., Сергієнко К., Строганов С., Анохін Е. Аналіз контингенту осіб, які займаються кіберспортом. - C. 30-36.
Здоров’я людини, фітнес і рекреація. Фізичне виховання різних груп населення. Фізична терапія, ерготерапія
- Акімова М., Мічуда Ю., Андрєєва О. Удосконалення організаційно-управлінського забезпечення оздоровчо-рекреаційної рухової активності осіб зрілого віку. - C. 37-43.
- Гресь М. Вплив програми з використанням засобів кросфіту на розвиток професійних якостей майбутніх фахівців правоохоронної діяльності. - C. 44-51.
- Кадієва М. Ефективність оздоровчо-рекреаційних занять скелелазінням у корекції емоційно-вольових порушень дітей молодшого шкільного віку. - C. 52-56.
- Колеснік І., Терещенко І., Левчук Т. Формування мотивації до занять з фізичного виховання студентів закладів вищої освіти засобами гімнастики. - C. 57-61.
- Мальцев Д. Організація активного сімейного відпочинку засобами фізичної рекреації. - C. 62-67.
- Чеверда А., Андрєєва О. Використання фітнес-програми з елементами спортивних танців для розвитку координаційних здібностей дітей старшого дошкільного віку. - C. 68-72.
Історія, педагогіка, психологія, право, соціологія і філософія у сфері фізичного виховання і спорту
- Арнаутова Л., Петровська Т., Ганага О., Федорчук С. Стресові ситуації та психічні стани кваліфікованих гандболісток у різних періодах спортивної діяльності. - C. 73-80.
- Кропивницька Т., Краснянський К. Результативність участі національних збірних команд як індикатор сталого розвитку спорту. - C. 81-86.
- Маринич В., Когут І. Реалізація цілей сталого розвитку в дослідженні дефиніції інклюзивності в дискурсах освіти та фізичної культури і спорту. - C. 87-96.
- Когут І., Крушинська Н., Прима І. Готовність учасників бойових дій до систематичних занять адаптивною фізичною культурою. - C. 97-100.
- Пономаренко А. Структура управління вейкбордингом у світі та в Україні. - C. 101-106.
- Сосіна В., Мазур І., Пугач Н. Проблема синтезу хореографічного мистецтва та спорту. - C. 107-111.
- Цигура Г. Діяльність у спортивній галузі для сталого розвитку суспільства: закордонний досвід. - C. 112-119.
| 2022 | | № 1
|
|
|
|