Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2015/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Медична освіта
: наук.-практ. журн..- Тернопіль
Medična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Авдєєв О. В. Використання дистанційної системи moodle для оптимізації навчального процесу у вищій школі. - C. 6-8.
  4. Бондаренко С. В. До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров’язберігаючих технологій. - C. 9-13.
  5. Верещако Р. І., Зотов О. С., Поступаленко О. В. Сучасний стан студентської науки, її перспективи та проблеми: досвід студентського наукового гуртка кафедри онкології НМУ ім. О. О. Богомольця. - C. 14-21.
  6. Виноградова О. М., Гнідь Р. М., Пупін Т. І. Модернізація вищої української освіти шляхом впровадження положень Болонського процесу. Огляд літератури. - C. 22-25.
  7. Воскобойнік О. Ю. Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія” для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів”. - C. 26-28.
  8. Гантімуров А. В., Галицька-Хархаліс О. Я., Флекей Н. В. Організація навчального процесу студентів-іноземців на кафедрі анатомії людини ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” на сучасному етапі розвитку медичної освіти. - C. 29-30.
  9. Головчак І. С. Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури. - C. 31-32.
  10. Горпініч Т. І. Когнітивний дисонанс як психолого-педагогічна проблема. - C. 33-35.
  11. Грицан Л. Д. Роль розрахунково-графічних завдань при викладанні розділу "Фазові рівноваги” у курсі фізичної та колоїдної хімії. - C. 36-39.
  12. Довганич Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики. - C. 40-42.
  13. Єлагіна Н. І. Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками. - C. 43-48.
  14. Камишний О. М. Формування науково-дослідницької компетентності студентів у сучасному навчальному процесі. - C. 49-51.
  15. Ковальська Н. П. Деякі аспекти використання міждисциплінарної інтеграції в лекції для студентів фармацевтичного факультету. - C. 52-54.
  16. Ковальчук О. Л. Проблемно орієнтована лекція-конференція з елементами випереджаючого навчання та візуалізації за темою "Синдром абдомінального болю у дітей” у додипломній підготовці лікарів. - C. 55-59.
  17. Кульчицький В. Й. Філософія здоров’я як ціннісна категорія у контексті патріотичного виховання молоді в Україні. - C. 60-65.
  18. Кушнір Р. Я. Дисциплінарна ділова гра у вивченні проблем вчення про кров. - C. 66-68.
  19. Меленко С. Р. Мотивація – рушійний фактор навчального процесу. - C. 69-70.
  20. Михалюк О. Б. Теоретичні основи формування педагогічної майстерності молодих викладачів медичних університетів. - C. 71-74.
  21. Молодовець О. Б. Роль вивчення дисципліни "Сестринська практика” на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в процесі формування лікаря-спеціаліста. - C. 75-77.
  22. Моргунцова С. А. Нові технології формування професійних компетенцій з дисципліни "Фармакологія”: можливості кейс-методу. - C. 78-80.
  23. Муратова Т. М. Добровольський В. В. Особливості використання бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету. - C. 81-83.
  24. Орел Ю. М. Навчальний протокол патологоанатомічного дослідження як узагальнюючий критерій якості засвоєння матеріалу секційного курсу. - C. 84-86.
  25. Пахольчук О. П. Актуальні проблеми оволодіння практичними навичками з педіатрії на засадах болонського процесу. - C. 87-89.
  26. Різничок С. В. Інформаційні технології в освіті студентів-медиків у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького. - C. 90-95.
  27. Романова Ю. Г., Бабієнко В. В. Дистанційне навчання у вищій медичній освіті. - C. 96-98.
  28. Семенець А. В., Ковалок В. Ю. Про підхід до організації інформаційного середовища підрозділу медичного ВНЗ у соціальних мережах. - C. 99-113.
  29. Табалюк Т. А. Особливості викладання офтальмології студентам-іноземцям стоматологічного факультету за кредитно-модульною системою навчання. - C. 114-116.
  30. Тихоновський О. В. Адаптація студентів-іноземців до навчання в Україні. - C. 117-119.
  31. Толокова Т. І. Ситуаційні задачі у викладанні біоетики як міждисциплінарної науки в медичній освіті. - C. 120-122.
  32. Фрич Н. І. Особливості проведення лекційних занять з дисципліни "Медична біологія” у студентів, що навчаються англійською мовою. - C. 123-124.
  33. Чайковський Ю. Б., Хламанова Л. І. Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні?. - C. 125-128.
  34. Чорненький М. В., Махобей К. М., Сопіга М. О. Організація дистанційного навчання студентів на кафедрі медичного права. - C. 129-131.
  35. Чугін С. В. Робота з іноземними студентами: основні труднощі та шляхи їх подолання. - C. 132-134.
  36. Шевцова Т. І. Сучасні підходи до вивчення фототерапії у новонароджених. - C. 135-140.
  37. Шлімкевич І. В. Професійні якості студентів в умовах кредитно-модульної системи. - C. 141-143.
  38. Штробля А. Л. Вивчення дисципліни "Організація та економіка фармації” студентами спеціальності "Фармація”. - C. 144-147.
  39. Шухтін В. В., Шандра О. О. Гоженко А. І. Викладання курсу дерматології та венерології в ОНМедУ на сучасному етапі розвитку вищої медичної освіти. - C. 148-149.
  40. Якимець М. М. Особливість викладання розділу "Захворювання слизової оболонки порожнини рота при гастроентерологічних та ендокринних патологіях у дітей”. - C. 150-152.
  41. Палійчук І. В. Андрагогічні підходи до післядипломної освіти лікарів-стоматологів. - C. 153-157.
  42. До 75-річчя видатного науковця. - C. 158-160.
  43. Машталір А. І., Фурдела М. Я. Михайло Михайлович Корда – відомий науковець-біохімік (до 50-річчя від дня народження). - C. 161-164.
2015
№ 1 (65)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського