Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2014/3(дод.)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Медична освіта
: наук.-практ. журн..- Тернопіль
Medična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абатуров О. Є., Височина І. Л., Петренко Л. Л., Герасименко О. М. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики. - C. 9-12.
  4. Авраменко Н. В., Барковський Д. Є., Кабаченко О. В., Нікіфоров О. А., Грідіна І. Б., Ломейко О. О. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету. - C. 13-15.
  5. Бачук-Понич Н. В., Ілащук Т. О. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка. - C. 16-17.
  6. Безрук Т. О., Безрук В. В. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін. - C. 18-19.
  7. Бербець А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології. - C. 20-22.
  8. Бідзіля П. О., Жадько В. А. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності. - C. 23-26.
  9. Бойчук Т. М., Малик Ю. Ю., Семенюк Т. О., Пентелейчук Н. П. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті. - C. 27-29.
  10. Бойчук Т. М., Савка І. Г., Грицюк М. І., Навчук І. В. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників. - C. 30-32.
  11. Борейко Л. Д., Букатару Ю. С., Перижняк А. І. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу. - C. 33-35.
  12. Булик Р. Є., Черновська Н. В. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента. - C. 36-37.
  13. Буряк О. Г., Нечитайло Ю. М. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги. - C. 38-40.
  14. Височанська Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю. - C. 41-42.
  15. Вовченко М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті. - C. 43-44.
  16. Волосовець О. П., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі. - C. 45-46.
  17. Волосовець А. О., Турчина Н. С. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології. - C. 47.
  18. Вороненко Ю. В., Вдовиченко Ю. П., Мінцер О. П., Вернер О. М. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів. - C. 48.
  19. Гиря О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів. - C. 49-52.
  20. Годлевський Л. С., Кресюн Н. В., Біднюк К. А., Баязітов М. Р. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників. - C. 53-54.
  21. Гончарова Н. Г., Бессараб Г. І., Омельянчик В. М., Єрьоміна А. К., Самура І. Б. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології. - C. 55-58.
  22. Грищенко О. В., Бобрицька В. В., Коровай С. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти. - C. 59-61.
  23. Громовик Б. П., Терещук С. І., Гасюк Г. Д., Дацко А. Й., Левицька О. Р., Ярко Н. Б., Горілик А. В. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького. - C. 6265.
  24. Губка В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії. - C. 66-67.
  25. Гулей Л. О., Денисенко О. І. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія”. - C. 68-70.
  26. Доля В. С., Мозуль В. І., Мазулін О. В. Формування світогляду майбутніх провізорів. - C. 71-73.
  27. Ждан В. М., Скрипник І. М., Давиденко Г. М., Марченко А. В. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти. - C. 74-78.
  28. Івченко В. К., Сімрок В. В., Разумний Р. В. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів. - C. 79-82.
  29. Івченко В. К., Сімрок В. В., Сіротченко Т. А. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін. - C. 83-86.
  30. Ілащук Т. О., Микитюк О. П. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах. - C. 87-90.
  31. Камишний О. М., Топол І. О., Деген А. С., Поліщук Н. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології. - C. 91-92.
  32. Кірсанова О. В., Соколовська І. А., Гончарова Н. Г., Єрьоміна А. К. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика”. - C. 93-97.
  33. Ковальчук Л. Я., Дзюбановський І. Я., Беденюк А. Д., Доброродній В. Б., Смачило І. І., Шандрук Т. В. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою. - C. 98-100.
  34. Колесник Ю. М., Нерянов Ю. М., Візір В. А., Деміденко О. В. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста. - C. 101-103.
  35. Колесник Ю. М., Нерянов Ю. М., Лур’є І. К., Топол І. О. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу. - C. 104-105.
  36. Колесник Ю. М., Чугунов В. В., Нерянов Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів. - C. 106-108.
  37. Корнієнко Г. В., Дмитряков В. О., Скалозубов М. О. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії. - C. 109-111.
  38. Кравченко В. І., Городкова Ю. В., Доценко С. Я., Рекалов Д. Г., Самура Б. Б., Кравченко Т. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя. - C. 112-113.
  39. Кравченко В. І., Доценко С. Я., Кравченко Т. В., Афанасьєв А. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи. - C. 114-115.
  40. Крушинська Т. Ю., Кременчуцький Г. М., Степанський Д. О. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології. - C. 116-118.
  41. Кудієвський А. В., Нерянов Ю. М., Головаха М. Л., Баніт О. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу. - C. 119-121.
  42. Кущ О. Г., Морозова О. В. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті. - C. 122-124.
  43. Лашкул Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу.
  44. Леженко Г. О., Резніченко Ю. Г., Врублевська С. В. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія”. - C. 128-130.
  45. Леженко Г. О., Резніченко Ю. Г., Пашкова О. Є., Гиря О. М., Лебединець М. Г., Лебединець О. М., . Врублевська С. В, Каменщик А. В., Гладун К. В., Ярцева М. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб. - C. 131-133.
  46. Мисула І. Р., Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Лавріненко О. М. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації. - C. 134-138.
  47. Мороз В. М., Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л., Тихолаз В. О. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова. - C. 138-139.
  48. Наварчук Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи. - C. 140-143.
  49. Нагорна Н. В., Бордюгова О. В., Дубова Г. В., Лимаренко М. П. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті. - C. 144-146.
  50. Нагорна Н. В., Дудчак О. П., Дубова Г. В., Бордюгова О. В., Вільчевська К. В., Марченко К. М. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія”. - C. 147-149.
  51. Нерянов Ю. М., Компанієць, Возна І. В., Кокарь О. О., Возний О. В. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів. - C. 150-151.
  52. Никоненко О. С., Губка О. В., Децик Д. А., Головко М. Г., Грушка В. А., Губка В. О., Клименко А. В., Никоненко А. О., Гайдаржі Е. І., Охріменко Г. І. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії. - C. 152-154.
  53. Ніцович І. Р., Андрієць О. А. Особливості організації самостійної роботи студентів. - C. 155-156.
  54. Павленко О. В., Волосовець Т. М., Мазур І. П. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія”. - C. 157-159.
  55. Павлюченко М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення. - C. 160-161.
  56. Пюрик В. П., Деркач Л. З., Пермінов О. Б., Ярмошук І. Р. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання. - C. 162-165.
  57. Резніченко Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів. - C. 166-168.
  58. Сажин С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін. - C. 169-171.
  59. Семеняк А. В., Андрієць О. А. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія”. - C. 172-174.
  60. Сидорчук А. С., Сидорчук Л. І., Москалюк В. Д., Сидорчук І. Й. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін. - C. 175-177.
  61. Сирцов В. К., Макєєва Л. В., Потоцька О. І. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології. - C. 178-180.
  62. Сирцов В. К., Нерянов Ю. М., Алієва О. Г., Сидорова І. В., Зідрашко Г. А. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу. - C. 181-184.
  63. Сорокман Т. В., Сокольник С. В., Гінгуляк М. Г., Попелюк Н. О. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти. - C. 185-187.
  64. Тихоновський О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів. - C. 188-190.
  65. Фастовець О. О., Котелевський Р. А. Cистема рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання. - C. 191-193.
  66. Чебан В. І., Оленович О. А., Соболь С. П. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення. - C. 194-197.
  67. Шостакович-Корецька Л. Р., Литвин К. Ю., Шевченко О. П., Волікова О. А., Кушнєрова О. А. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету. - C. 198-200.
  68. Шпонька І. С., Короленко Г. С., Бондарєва В. О., Гриценко П. О., Алєксєєнко О. О., Мальцев І. О., Чекан С. М. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи. - C. 201-203.
  69. Шумна Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії. - C. 204-207.
  70. Бабієнко В. В., Романова Ю. Г. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін. - C. 208-210.
2014
№ 3(дод.)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського