Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2017/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наука і освіта : наук.-практ. журн..- Одеса Nauka i osvita- Титул.
- Зміст.
- Bloshchynskyi I. Enhancement of Cadets’ Practical Training at the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine Named after Bohdan Khmelnytskyi. - C. 5-10.
- Siaska N. Poetry as a means of developing future teachers-philologists’ speaking skills. - C. 10-13.
- Чухланцева Н. В. Интеграция активных видеоигр в физическое воспитание школьников. - C. 14-20.
- Галай А. О., Гречанюк С. К., Соболь Є. Ю. Street law від юридичних клінік як ефективна програма неформальної правничої освіти для підлітків. - C. 20-28.
- Korneshchuk V. Professional Training of Future Social Workers: Foreign Experience Review. - C. 29-33.
- Нікогосян Л. В., Асєєва Ю. О. Аксіологічний підхід у системі професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі. - C. 33-38.
- Реброва О. Є. Методи стимулювання художньо-ментальних процесів у виконавській діяльності майбутніх учителів музики та хореографії. - C. 39-45.
- Мажец Б. В. Презентация образовательных предложений детскими садaми в Польше. - C. 46-52.
- Prokhorova O. Interactive technologies as a component of teaching spoken English for specific purposes to students of choreographic education faculty. - C. 53-57.
- Chekan O., Barna Kh., Ivanova V. Formation of future nursery teachers’ professional competence by means of information and communications technologies. - C. 57-62.
- Vainola R., Khliestova S. Characteristics of the experimental work on the formation of university students’ deontological culture in the process of socio-educational work. - C. 63-67.
- Bilhorodska O., Kucherenko K. Some aspects of compositional thinking of future architects in art education. - C. 68-73.
- Pryima S., Dayong Y., Anishenko O., Petrushenko Yu. The UNESCO global network of learning cities: tools for the progress monitoring. - C. 74-81.
- Bihun O. French as a second/third foreign language in the context of multilingual competence of philology students. - C. 81-86.
- Andreiko O. Experimental work on the formation of violinists’ performing culture. - C. 87-91.
- Voloshchuk I., Rudyk Ya., Soloviova O. Measurement of giftedness: annoying failures and great discoveries. - C. 91-100.
- Pavliuk O., Chopyk T., Antoniuk O., Pavliuk Ye., Soltyk O., Biliński J. Pedagogical technology of physical education teachers’ professional self-improvement. - C. 101-106.
- Lazarenko N., Kolomiets A., Klymenko A. Symbiosis of methodological approaches to the development of education in the information society. - C. 107-112.
- Dmytruk L. Using innovative techniques when teaching Ukrainian to foreign students. - C. 113-117.
- Мішеніна Т. М. Аксіологічні параметри мовної особистості майбутніх учителів філологічних спеціальностей у змісті навчальних курсів лінгвокультурологічного спрямування. - C. 118-122.
- Mukan N., Noskova M., Baibakova I. The formation of school principals’ readiness to use internet technologies in their work in the system of continuous pedagogical education. - C. 123-132.
- Vasiuk O. Future social care teachers’ professional focus maturity. - C. 132-136.
- Budnik A. Language portfolio in teaching Ukrainian as a foreign language. - C. 137-142.
- Buzduhan O. Interaction of preschool educational institution and family in moral education of senior preschool children. - C. 143-147.
- Balashova O. Implementation of inclusion into Ukrainian educational space. - C. 147-152.
- Solonenko M., Poznanska O., Popeleshko Yu. Scientific and methodological context of the issue of tutors’ professional training in the higher education system of Ukraine. - C. 153-159.
- Vasylenko O., Sheremet A. Peculiarities of career self-determination of modern high school students. - C. 159-165.
- Осипова Т. Ю. Мультиплікативність педагогічних умов професійного становлення майбутніх учителів. - C. 166-171.
- Фізеші О. Й. Організаційно-педагогічне реформування початкової школи в процесі приєднання Закарпаття до Радянської України. - C. 172-180.
- Holubenko T. Formation of future social workers’ readiness for home-nursing work with elderly people: scientific and pedagogical factors. - C. 181-188.
| 2017 | | № 4 (157)
|
|
|
|