Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2017/10<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наука і освіта : наук.-практ. журн..- Одеса Nauka i osvita Педагогіка
- Титул.
- Зміст.
- Chopyk T. V., Pavliuk O. S., Pavliuk Ye. O. Model of Future Coaches-Teachers’ Professional Competence Formation in Terms of Higher Educational Institution. - C. 5-12.
- Klochkova T. I., Sbruieva A. A., Pshenychna L. V. Risk Management in The Activities of a Modern University: a Comparative Analysis of British and Ukrainian Experience. - C. 13-23.
- Bodnar S. V. Characterization of Speech Material According to the Essence of Compressive Method of Intensive Foreign Languages Teaching. - C. 24-31.
- Yeremenko T. Ye., Lukyanchenko I. O., Yumrukuz A. A. Developing Master Students’ Professional Speech Competence in Pre-Service English Teacher Training: Possibilities, Problems and Recommendations. - C. 32-39.
- Şahin S., Şahin E., Ölçücü B. The Determination of Relation Among The Future Time Perspectives, Academic Delay of Gratification Preferences and Burnout Levels of Prospective Teachers. - C. 40-49.
- Doroshenko T. V., Minenok A. O., Sikura A. Io. Future Primary School Teachers’ Art and Pedagogical Training Modernization. - C. 50-57.
- Борщенко В. В. Стан підготовленості майбутніх учителів до організації і здійснення здоров’язбережувальної діяльності в початковій школі. - C. 58-65.
- Литньова Т. В. Еволюція цілей іншомовної освіти у вітчизняній загальноосвітній школі в радянський і пострадянський періоди. - C. 66-73.
- Жерновникова О. А., Штефан Л. А., Фазан В. В. Формування готовності майбутніх учителів математики до навчального проектування. - C. 74-81.
- Іщенко Л. В., Орос І. І., Ляховець О. О. Психолого-педагогічна діагностика готовності майбутнього вихователя до формування творчої особистості дошкільника. - C. 82-89.
- Пічкур М. О., Демченко І. І., Сулим В. Т. Фахово-ідентифікаційний вимір стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. - C. 90-94.
- Kuzmin V. V., Kuzmina M. O., Ivanchenko A. V. Psychosocial Life Trajectories of Orphaned Individuals (Resurvey). - C. 95-100.
- Chebykin O. Ya. System-Activity Conception of Training 21st Century Teachers: Competence and Organizational Aspects. - C. 101-106.
- Molnar T. I., Lavrenova M. V., Fenchak L. M. Pedagogical Factors of Gifted Children’s Adaptation to the Educational Environment of Primary School. - C. 106-111.
- Soroka O. V. Art-Therapeutic Technologies: are Future Primary School Teachers Ready to Use Them in Practice?. - C. 111-117.
- Gryshova I. Yu., Nikolyuk E. V., Shestakovska T. L. Conceptualization of The Organizational Management Mechanism of the Development of the National Education System in the Context of Its Quality. - C. 118-125.
- Naumov O. B., Kovalenko O. M., Savin S. Yu. Technique of Assessing Future Managers’ Leadership Qualities in Modern Socio-Cultural Environment. - C. 126-132.
- Nestoruk N. A., Chykunov P. O. Optimization of the Technology of Mastering Competence Complex For Professional Activity of Electromechanical Engineers. - C. 133-138.
- Myshchak I. M., Konarivska O. B., Seysebaieva N. G. Adjustment of the Inclusive Education Legal Insurance in Ukraine to International Norms and Standards. - C. 139-146.
- Nikolenko L. M. Forming Auditory Comprehension of Preschoolers with Backwardness in Speech Development By Means of Psycholingistic Game. - C. 147-153.
- Рацул О. А., Завітренко Д. Г., Кучай О. В. Особливості вербальних уявлень про навколишній світ у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. - C. 154-161.
- Halushchak I. Ye. Pedagogical Conditions of Future Economists’ Legal Competence Formation. - C. 162-169.
- Кушнір В. М., Сопівник Р. В., Пижик І. Формування уявлень про моральні якості та норми у дітей старшого дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів. - C. 170-175.
- Плющ В. М., Степанюк К. І., Білан В. А. Психолого-педагогічна діагностика здатності до професійного самовдосконалення майбутніх учителів. - C. 176-182.
- Stratan-Artyshkova T., Fedchyshyn N., Honcharuk V. Future Specialists’ Creative Capacity as a Personal and Professional Quality. - C. 182-187.
- Kramarenko A. M., Horbenko O. B., Syladii I. M. Pedagogy Students’ Professional Competence Formation. - C. 188-193.
| 2017 | | № 10
|
|
|
|