Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2015/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наука і освіта
: наук.-практ. журн..- Одеса
Nauka i osvita

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Асєєва Ю. О. Професіогенез професійних установок особистості. - C. 5-12.
  4. Атаманчук Н. М. Арт-терапія як засіб вивчення та подолання бар’єрів у спілкуванні підлітків. - C. 12-16.
  5. Володарська Н. Д. Особливості супервізії для ведучих терапевтичних груп в контексті їхніх світоглядних орієнтацій. - C. 17-21.
  6. Дзюба Т. М. Демотиватори продуктивності праці: особливості впливу на професійне здоров’я вчителя. - C. 21-27.
  7. Іванова О. В. Розвиток смисложиттєвих орієнтацій у юнацькому віці засобами образотворчого мистецтва. - C. 27-32.
  8. Кабешева А. О. Особливості емоційно-комунікативної сфери студентів з різним рівнем використання мобільного телефону. - C. 33-41.
  9. Казанжи М. Й. Особливості діагностики фасилятивності. - C. 41-47.
  10. Каргіна Н. В. Основні підходи до вивчення психологічного благополуччя особистості: теоретичний аспект. - C. 48-55.
  11. Косьянова О. Ю. Особливості проведення бесід при поліграфному обстеженні. - C. 55-61.
  12. Мельникова С. В. Изучение уровня тревожности, фрустрированности, агрессивности и ригидности в социальной группе "студенты-психологи". - C. 62-67.
  13. Мошковська О. О. Деякі аспекти психологічних основ жіночого флірту. - C. 67-73.
  14. Павлова І. Г. Розвиток емоційної зрілості студентів-майбутніх психологів. - C. 73-77.
  15. Пивоварчик І. М. Психологічна корекція та підтримка міжособистісних відносин підлітків. - C. 78-84.
  16. Пільгук Т. С. Творча компетентність вчителя-початківця як умова ефективної професійної діяльності. - C. 84-88.
  17. Подгорна В. В. Особливості організації психомоторного акту у молодших школярів із важкими порушеннями мовлення. - C. 88-92.
  18. Самара О. Є. Вживання алкоголю та наркотиків як відповідь на стрес. Аналіз патернів поведінки студентської молоді. - C. 93-100.
  19. Сінєльнікова Т. В. Психологічні особливості вибору копінг-стратегій в юнацькому віці. - C. 101-106.
  20. Ушакова Т. Ю. Структурні компоненти відповідальності: теоретико-методологічний аналіз. - C. 106-112.
  21. Харцій О. М., Перевозна Т.О. Психологічні заходи підготовки менеджера. - C. 112-115.
  22. Царькова О. В. Характер и специфика переживания чувства вины родителями детей с ограниченными возможностями и функциональными расстройствами. - C. 116-119.
  23. Цуркан Т. Г. Взаємини дитини і батьків як визначальний фактор впливу на формування особистості. - C. 120-125.
  24. Чебикін О. Я., Кримова Н. О. Вплив комп’ютерної діяльності на емоційну сферу студентів. - C. 126-134.
  25. Шевченко Р. П. Нарушения психоэмоциональной сферы у военнослужащих с психосоматическим и невротическим регистрами. - C. 134-138.
  26. Яланська С. П., Лутфуллін В. С. Аналіз психологічних поглядів Й. Гербарта в контексті "Педагогічної Антропології" К. Д. Ушинського. - C. 139-145.
2015
№ 3 (132)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського