Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2015/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наука і освіта : наук.-практ. журн..- Одеса Nauka i osvita- Титул.
- Зміст.
- Бадюл Л. М., Цибух Л. М. Творчі вправи як засіб розвитку комунікативної компетенції студентів. - C. 5-8.
- Bronikova S. Cognitive methods of advancement of public servants’ professional level. - C. 9-13.
- Гімаєва Ю. А., Никифорова В. С. Креативність і мотивація особистості й взаємозв’язок між ними як основа творчої діяльності у графічних дизайнерів та маркетологів. - C. 13-20.
- Голованова Т. М. Вплив використання віртуального простору на когнітивний розвиток особистості. - C. 20-24.
- Головская И. Г., Далакова А. С. Методика изучения синдрома выгорания у студентов социономичес-ких и технических профессий. - C. 24-31.
- Гончарова Н. О. Вплив кар’єрних орієнтацій на формування професійної мотивації майбутніх учителів у навчальному процесі. - C. 31-35.
- Davidovitch Nitza Academe and the field: a two-edged sword. - C. 36-42.
- Дегтяренко Т. В., Вастьянов Р. С. Вклад в развитие отечественной психофизиологии и основ ког-нитивной психологии И. М. Сеченова. - C. 43-48.
- Дегтяренко Т. В., Шевцова Я. В. Стан психомоторики і когнітивних функцій у дітей з різним рівнем інтелектуального розвитку за результатами нейропсихологічного обстеження. - C. 49-55.
- Денисенко А. А., Псилица А. В. Исследование мотивации вступления в брак у старших подростков в условиях рекреации. - C. 56-60.
- Дишель О. В. Інтелектуальні здібності спортсменів-підлітків як фактор успіху в ударних видах єдиноборств. - C. 60-64.
- Зоріна В. І. Зміст і структура ідеального образу дорослого як чинника особистісного розвитку підлітка. - C. 65-72.
- Казанжи М. Й. Особливості прогнозування інгібітності за виміряними психологічними характеристиками. - C. 72-77.
- Калюжна Ю. І., Яновська Т. А. Інтерактивні методи навчання як фактор формування емоційного інтелекту майбутніх педагогів. - C. 77-82.
- Каменська Н. Л. Соціальний та "вільний" інтелект як детермінанти здатності до навчання. - C. 82-86.
- Климович М. В. Інтелектуально-креативний компонент як складова підготовки студентів педагогічного коледжу до створення науково-методичного середовища у початковій школі. - C. 86-92.
- Корчевський Д. О. Сутність та особливості формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю. - C. 92-98.
- Кравченко Н. М., Мельничук І. В. Символдрама як засіб корекції під час конфлікту. - C. 98-104.
- Кременчуцька М. К. Гра як творча діяльність особистості. - C. 104-108.
- Кряж И. В. Роль позиции личности в конструировании картины мира. - C. 108-114.
- Мишко Н. М. Особливості ціннісно-смислової сфери майбутніх психологів, які здобувають другу вищу освіту. - C. 115-119.
- Наришкіна О. В., Плохіх В. В. Вплив різноманітного звукового фону діяльності на ефективність короткочасної пам’яті студентів. - C. 120-125.
- Опанасюк І. В. Емоційна спрямованість як складова EQ старшокласників. - C. 125-130.
- Панченко О. А., Панченко Л. В., Гаража М. В. Когнитивные процессы в структуре профессиональной готовности водителей автотранспорта. - C. 130-136.
- Панченко О. А., Панченко Л. В., Зайцева Н. А. Социально-стрессовые расстройства у мирного насе-ления в ситуации боевых действий. - C. 136-140.
- Потєхіна Ю. С. Характеристика психологічних детермінант педагогічної майстерності. - C. 141-145.
- Січка В. І. Психологічнi особливостi образу світу у підлітків з повних і неповних родин. - C. 145-152.
- Спиридонова Л. К. Асоціативний експеримент як засіб дослідження образу світу. - C. 152-158.
- Ситнік С. В. Особливості міжособистісної взаємодії майбутніх психологів із різним стилем мислення. - C. 158-164.
- У Цзинь Порівняльний аналіз особливостей переживання страху в підлітків із повних та неповних сімей. - C. 164-169.
- Філенко І. О. Вікові та гендерні особливості метакогнітивної регуляції соціально-психологічної адаптації. - C. 169-176.
- Харченко А. С. Психологічний аналіз професійної спрямованості студентів-педагогів. - C. 177-183.
- Яновська С. Г. Особливості мнемічного компоненту індивідуального досвіду підприємця. - C. 183-188.
| 2015 | | № 1 (130)
|
|
|
|