Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2014/12<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наука і освіта : наук.-практ. журн..- Одеса Nauka i osvita- Титул.
- Зміст.
- Симоненко С. Н., Грек Е. Н., Костюнина Е. В., Леженко И. В. Рекреационная психология детства: достижения и перспективы. - C. 7-12.
- Щубелка Н. В. Педагогічна система українського дитячого центру "Молода Гвардія": напрямки модернізації. - C. 12-16.
- Лебединський Е. Б. Психологічні особливості розвитку творчого потенціалу підлітків в умовах рекреації. - C. 17-22.
- Моляко В. А. Стратегемно-праобразный вектор творческого восприятия мира в условиях функционирования полимодальных информационных потоков. - C. 22-29.
- Власова О. І., Гуленко А. С. Суб’єктивне благополуччя дитини як орієнтир психологічного супроводу в закладах рекреаційного типу. - C. 29-33.
- Nitza Davidovitch, Moshe Einat Eliminating instructor bias in grading: a comparison of manual and automatic grading. - C. 34-38.
- Лефтеров В. А. К проблеме психического здоровья личности и современного информационного воздействия. - C. 39-43.
- Марусинець М. М. Рефлексія у формуванні творчих здібностей педагога. - C. 43-47.
- Милютина К. Л. Використання ігрових технологій в процесі корекції життєвої стратегії в наркозалежних. - C. 47-51.
- Панченко О. А., Панченко Л. В., Минакова Е. Н. Опыт организации психологической помощи детям в условиях реабилитационного центра. - C. 52-56.
- Панченко О. А., Панченко Л. В., Садчикова Е. Г. Психологический тренинг как способ сохранения психического здоровья социальных работников. - C. 57-61.
- Яковенко С. І. Принципи організації, завдання та методи надання психологічної допомоги біженцям на базі дитячих оздоровчих закладів. - C. 62-66.
- Ануфриева О. С. Психосоматоз: сопровождение пограничной личности. - C. 66-71.
- Бастракова А. С. Вплив чинників становлення самодетермінації на інші компоненти особистісного потенціалу підлітків. - C. 71-77.
- Булгакова В. О. Рівень розвитку правової культури і соціально-психологічна адаптація підлітків. - C. 77-84.
- Вольчева Г. А. Актуальные социально-ориентированные образовательные технологии и формы работы в условиях УДЦ "Молодая Гвардия". - C. 84-88.
- Ганкевич О. В. Вплив дозвілля на задоволеність подружнім життям. - C. 89-93.
- Грек О. М., Овчаренко Н. В. Діагностика та розвиток вербальної креативності у підлітків-рекреантів. - C. 93-98.
- Глущенко І. І. Критерії оцінювання стану сформованості лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР. - C. 98-103.
- Гордуз Н. О. Технологічні підходи в системі післядипломної освіти. - C. 103-107.
- Дишель К. А. Мультфільмотерапія як засіб корекції та розвитку емоційної сфери молодших школярів. - C. 108-113.
- Дишель О. В. Освоєння ударних видів єдиноборств як спосіб рекреації підлітків. - C. 114-118.
- Зіборова О. О. Вплив заходів соціально-психологічної реабілітації в таборах літнього типу на стиль материнського відношення та психоемоційний стан матерів дітей з обмеженими можливостями. - C. 118-124.
- Калюжна Ю. І., Яновська Т. А. Особливості самоставлення підлітків, позбавлених батьківського піклування. - C. 125-129.
- Кіраль Агнета Психологічні детермінанти правомірної та делінквентної поведінки підлітків. - C. 129-134.
- Коргун Л. Н. Особенности познавательной деятельности детей с нарушениями слуха в условиях рекреации. - C. 134-139.
- Крейдун Н. П., Поліванова О. Є., Невоєнна О. А. Особливості соціальної реабілітації неповнолітніх засуджених в умовах соціальної ізоляції. - C. 140-144.
- Курліщук Н. М. Проблеми соціального виховання дітей і молоді у теоретичній спадщині С. Ф. Русової. - C. 144-147.
- Куев Давіл Луїс Сократес Критерії та рівні сформованості рефлексивної компетентності майбутніх учителів музики. - C. 148-153.
- Назаренко Т. П. Использование методов арт-терапии в работе с детьми в период рекреации. - C. 153-158.
- Павлин Д. А. Развитие спонтанности как фактор становления социальной зрелости подростков. - C. 158-163.
- Палько Т. В. Особливості розвитку рефлексивності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах післядипломної педагогічної освіти. - C. 164-170.
- Привалова Д. О., Массанов А. В. Особливості мотиваційної сфери сиріт підліткового віку. - C. 170-175.
- Рябчич Я. Є. Соціально-психологічні чинники формування девіантної поведінки підлітків. - C. 175-179.
- Рогаль Н. І. Порівняльний аналіз материнського і батьківського ставлення до підлітка. - C. 179-184.
- Розіна І. В., Григор’єва С. В. Порівняльний аналіз особливостей процесу адаптації підлітків з повної та неповної родини в умовах рекреації. - C. 184-189.
- Розіна І. В., Яковлева К. А. Особливості прояву комунікативної толерантності у підлітків з повних та неповних родин в умовах рекреації. - C. 189-195.
- Січка В. І. Психологічні особливості сприйняття "картини світу" у підлітковому віці. - C. 195-201.
- Тесленко В. В. Педагогічний супровід обдарованих учнів у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 201-206.
- У Цзинь Особливості прояву страхів у молодших школярів з повних та неповних сімей. - C. 207-212.
- Цибух Л. М. Застосування асоціативного методу у роботі практичного психолога дитячого центру (на прикладі УДЦ "Молода Гвардія"). - C. 212-215.
- Яворовська Л. М., Філоненко Г. С. Фактори становлення психологічного благополуччя особистості. - C. 216-220.
- Ямницький О. В. Аксіологічні складові професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх практичних психологів. - C. 220-225.
- Наші автори. - C. 226-229.
| 2014 | | № 12 (129)
|
|
|
|