Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2013/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наука і освіта : наук.-практ. журн..- Одеса Nauka i osvita- Титул.
- Зміст.
- Саннікова О. П. Макроструктура особистості: психологічний опис. - C. 7-12.
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження особистості
- Massanov A. V. Psychological barriers in activities of a personality. - C. 13-17.
- Бабчук О. Г. Результати кореляційного аналізу якісних показників толерантності та факторів особистості (за Р. Кеттелом). - C. 17-21.
- Бондаревич С. М. Теория оптимизации управления параметрами психофизиологического состояния здоровья человека. - C. 21-25.
- Вовк А. О. Особистісні детермінанти психологічної проникливості. - C. 25-29.
- Выходцевский М. Д. О цветовых "универсалиях" базовых эмоций. - C. 29-34.
- Говорун Т. В. Економічна культура в гендерному вимірі. - C. 34-40.
- Дишель О. В. Використання впливу інформаційно-психологічних факторів для формування в особистості емоції страху. - C. 40-43.
- Журавльова Л. П., Камінська О. В. Чинники та механізми інтернет-залежності від онлайн-ігор. - C. 44-48.
- Кременчуцька М. К. Екзистенціальні переживання в літньому віці. - C. 48-52.
- Малигіна Г. С. Відповідальність особистості як загальнопсихологічна проблема. - C. 52-55.
- Мелихова И. А., Архипова А. А., Граждиян Ю. А. Влияние локуса контроля на мотивацию достижения успеха. - C. 56-59.
- Оніщенко Н. В. Вітальний та екзистенціальний характер надзвичайної ситуації. - C. 60-64.
- Романова М. К. Чинники розвитку екологічної свідомості дорослої особистості. - C. 65-69.
- Саннікова О. П., Меленчук Н. І. Співвідношення показників схильності до авантюризму та асертивності. - C. 70-74.
- Свертилова Н. В. Специфика самоотношения лиц со склонностью к переживанию обиды. - C. 74-79.
- Сенкевич В. Г. Структуризація феномену небезпеки щодо ураження ВІЛ. - C. 80-86.
- Сергеева Т. В. Принципы эко-гуманистического саморазвития личности. - C. 86-91.
- Топалова І. П. Факторна структура цинічних та нецинічних осіб: порівняльна характеристика. - C. 91-94.
- Фіщіна Г. О. Особливість психологічної проникливості осіб з високим та низьким рівнем емоційного інтелекту. - C. 94-98.
- Форманюк Ю. В. Егоцентризм як прояв інфантильності. - C. 98-102.
- Черкашин А. І. Формування особистості працівників ОВС у вищих навчальних закладах МВС України у контексті антропологічної парадигми: теоретичний аспект. - C. 103-106.
- Черножук Ю. Г. Креативна особистість: індивідуальне й типове. - C. 106-109.
- Яковлева М. В. Мультикультурная среда и личность. - C. 110-114.
Розділ 2. Проблеми розвитку особистості
- Александрова О. Г. Особливості образу "Я" у підлітків із неповних сімей. - C. 115-120.
- Бабатіна С. І. Особливості сприйняття та переживання часу у студентів на етапі адаптації та ідентифікації. - C. 120-125.
- Бужинська С. М. Особливості розвитку модально-специфічної пам’яті у молодших школярів. - C. 125-130.
- Василенко І. А. Агресивність та особливості статусного положення підлітків. - C. 131-134.
- Гриник І. Я. Формування іміджу політичного лідера у студентської молоді. - C. 134-138.
- Грицук О. В. Проблема зв’язку когнітивних процесів та емоційних станів студентів. - C. 138-141.
- Данілова О. С. Соціальна перцепція ікони серед молоді (емпіричне дослідження через призму гендерного підходу). - C. 142-146.
- Дегтяренко Т. В., Зіборова О. О. Психологічні особливості материнського відношення у жінок які виховують дитину з відхиленнями у психофізичному розвитку. - C. 146-150.
- Каменська Н. Л. Роль соціального інтелекту в адаптації молодших школярів до освітнього середовища середньої школи. - C. 150-154.
- Коломієць Т. В. Емпатійна детермінація емоційних проявів міжособистісної взаємодії у юнацькому віці. - C. 155-160.
- Кошлань І. Г., Вербовецька Н. М. Особливості життєстійкості у студентів-акцентуантів. - C. 160-164.
- Кошлань І. Г., Першина Л. О. Психологічні чинники комунікативної толерантності у юнацькому віці. - C. 164-169.
- Литвинчук А. І. Зв'язок емпатії з екологічною самосвідомістю на різних етапах онтогенезу особистості. - C. 169-174.
- Маматова З. Р., Егорова А. В. Клинический аспект задержки психического развития. - C. 174-178.
- Мельничук Т. І Соціально-психологічний супровід, як умова соціалізації усиновленої дитини в сім’ї. - C. 178-182.
- Мельничук І. В. Кравченко Н. М. Діагностика та корекція депресивного стану у старшому шкільному віці. - C. 183-188.
- Оріщенко О. А. Емпатичні переваги осіб різної статті. - C. 188-192.
- Поспелова И. Д. К вопросу адаптации, психологической защиты и совладения у детей. - C. 192-196.
- Ревенко С. П. Сучасні підходи до вивчення ідентичності особистості юнацького віку. - C. 196-199.
- Ситнік С. В. Індивідуально-психологічні передумови міжособистісної взаємодії студентів-психологів. - C. 199-204.
- Штепа О. С. Особливості психологічної ресурсності осіб 20-25 років з різним статусом ідентичності. - C. 204-208.
- Шукалова О. С. Дедуктивне дослідження авторитарного стилю сімейного виховання молодших школярів. - C. 208-212.
Розділ 3. Професійне становлення особистості
- Андрєєва І. А. Психологічна характеристика особистості працівників підприємств вугільної промисловості. - C. 213-216.
- Водолазська О. О. Психологічні особливості комунікативних якостей майбутніх психологів. - C. 216-220.
- Галкіна О. О. Соціально-психологічні відмінності у сприйнятті сучасної картини світу студентською молоддю України та Євросоюзу. - C. 221-224.
- Головская И. Г., Далакова А. С. Возникновение синдрома выгорания на ранних этапах профессионального становления личности. - C. 224-229.
- Головська І. Г., Ушакова Т. Ю. Психологічні умови розвитку педагогічного спілкування. - C. 229-233.
- Дегтяренко Т. В., Арабаджи-Сапункова С. С. Психологические особенности адаптированности начинающих психологов к своей профессиональной деятельности. - C. 233-237.
- Заваленко С. В. О роли личностных свойств в формировании стиля принятия управленческих решений. - C. 238-243.
- Кузнецова О. В. Адаптивність особистості як чинник професійної надійності у представників екстремальних видів діяльності. - C. 243-247.
- Кухта С. О. Проблема захопленості та вигорання в професійній діяльності особистості. - C. 247-250.
- Плохих В. В. Установочная детерминация возрастных изменений субъективных оценок и переживаний течения времени. - C. 250-255.
- Подоляк Н. М. Факторна структура особистості асертивних та неасертивних осіб. - C. 255-258.
- Саннікова А. О. Уявлення досвідчених виконавців про прояви сценічних бар’єрів. - C. 259-264.
- Сергеева А. В. Особенности трансформации интегральной идентичности личности в процессе учебно-тренинговых занять. - C. 265-269.
- Симоненко С. М., Чебан О. М. Особливості впливу індивідуально-психологічних властивостей на творчу діяльність особистості. - C. 270-277.
- Скляренко О. М. Особистісно-професійні якості службовців організацій державної служби надзвичайних ситуацій. - C. 277-280.
- Страцинська І. А. Психологічна проникливість осіб з різним типом локалізації контролю. - C. 280-283.
- Чайка О. І. До питання підвищення адаптаційного потенціалу диспетчерів управління повітряним рухом. - C. 284-287.
- Шаюк О. Я. Особливості формування когнітивного компонента толерантності у майбутніх економістів. - C. 287-290.
- Шевченко Н. Ф. Детермінанти трансформації особистісного смислу професійної діяльності. - C. 290-295.
- Санников А. И. Личностные аспекты принятия решений профессионалом. - C. 295-303.
- Наші автори. - C. 304-309.
| 2013 | | № 7 (117)
|
|
|
|