Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2013/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наука і освіта : наук.-практ. журн..- Одеса Nauka i osvita- Титул.
- Зміст.
Психологія
- Александров Д. О. Емпіричне дослідження нервово-психічної стійкості у структурі особистості працівника ОВС. - C. 5-9.
- Ван Джун Динаміка вікових змін самоставлення в молодшому підлітковому віці. - C. 9-15.
- Дегтяренко Т. В. Професійно важливі якості операторів транспорту за результатами психофізіологічної експертизи. - C. 15-20.
- Єгорченко С. П. Психологічні та сімейні характеристики матерів наркозалежних, що споживають канабіноїди. - C. 21-24.
- Исаенко О. С. Социальное взросление: бессознательная потребность в ритуалах инициации. - C. 25-29.
- Кантарева Н. В. Специфика формирования отношения к здоровью у подростков со склонностью к частым ОРВИ. - C. 29-33.
- Максименко Ю. Б., Ткачук О. В. Феноменология смеха: теоретико-методологический анализ. - C. 33-35.
- Мельнік Н. Ю. Дослідження прогностичних здатностей у студентів. - C. 36-41.
- Москалюк Е. В. К вопросу об определении психологических особенностей развития англоязычной профессиональной речи будущих политологов. - C. 41-44.
- Снігур Л. А. Роль учителя у сприянні психологічній стійкості особистості в юнацькому віці. - C. 44-47.
- Хуан Ин Взаимосвязь черт личности родителей и стилем взаимодействия с ребенком. - C. 48-53.
- Чебикін О.Я., Булгакова В.О. Психологічні основи правової культури та умови її корекції. - C. 53-61.
- Чебикін О. Я., Дегірменджі Е. В. Психологічні основи емоційно-комунікативного методу інтенсивного навчання іноземної мови. - C. 62-69.
- Шевченко Р. П. Особенности детско-родительских отношений в семьях военнослужащих с психо-соматическими расстройствами. - C. 69-73.
Педагогіка
- Бендяк К. І. Методичний компонент у системі мовної підготовки іноземних громадян в Україні у другій половині ХХ ст.. - C. 74-78.
- Варварецька Г. А. Педагогічні умови формування професійної спрямованості майбутніх фахівців морського та річкового транспорту у процесі математичної підготовки. - C. 78-82.
- Гелло Т. А. Творческая самореализация студента в учебном и внеучебном процессе. - C. 82-85.
- Джуринський П. Б. Діяльнісний компонент у структурі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної і фізкультурно-оздоровчої роботи. - C. 85-90.
- Кисельова О. І., Янкова О. В. Зміст та завдання стандартизації вищої освіти. - C. 90-95.
- Кудря Я. В. Професійний образ сучасного наукового керівника. - C. 95-102.
- Курлянд З. Н. Інтегративні технології навчання в підготовці майбутніх учителів у площині ідей К. Д. Ушинського. - C. 102-105.
- Марачковская О. Л., Курлат А. М. Структурные компоненты воспитания поведенческой гибкости будущих педагогов. - C. 105-108.
- Молоков Д. С., Ходырев А. М. Творческое наследие К. Д. Ушинского в советский период истории. - C. 108-110.
- Савлучиньска Л. Г. Формування природознавчої компетентності учнів початкових класів на уроках природознавства. - C. 111-114.
- Скоромна М. В. Компонентна структура культури почуттів майбутнього вчителя. - C. 114-118.
- Топор Г. В., Бубела О. В. Значення міжнародного досвіду в організації екологічної освіти. - C. 118-121.
- Турбовской Я. С. Дилемма Ушинского. - C. 122-129.
- Ткачук А. А., Ушнурцева Н. Н. Развитие профессиональной компетентности будущего учителя средствами педагогической практики. - C. 129-133.
- Трифонова О. С. Вплив розвивального мовленнєвого середовища на формування мовленнєвої особистості старшого дошкільника. - C. 133-137.
Методика
- Бабий Е. Н. Обогащение словарного запаса студентов – важный этап формирования коммуникативных компетенций будущего преподавателя. - C. 138-141.
- Базелюк Н. Л. Комп'ютерна графіка як ефективний метод розробки майбутніми дизайнерами ескізів і моделей одягу. - C. 141-144.
- Ізмайлова О. А. Формування німецькомовної дискурсивної компетенції студентів мовних спеціальностей засобами автентичного тексту. - C. 145-148.
- Коваль В. Вікові особливості фізичного виховання дітей старшого шкільного віку в процесі формування здорового способу життя. - C. 149-153.
- Кузнецова Н. В. Дослідно-експериментальне навчання англійського діалогічного мовлення обдарованих учнів старшої школи. - C. 154-158.
- Курлат А. М., Нестеренко О. П. Шляхи розробки моделі навчального процесу в системі підвищення кваліфікації вчителів: модульно-компетентнісний підхід. - C. 158-162.
- Матюха Г. В., Ступак М. В. Навчання техніки читання англійською мовою. - C. 162-166.
- Посторонко А. І. Формування у студентів професійних умінь і навичок при вивченні фахових дисциплін. - C. 166-171.
- Романюк О. С. Процес оволодіння англомовним розмовним мовленням з урахуванням його лексичних особливостей. - C. 171-175.
- Савлучинська Л. Г., Філь І. В. Формування пізнавальних інтересів молодших школярів. - C. 176-178.
- Наші автори. - C. 179-181.
| 2013 | | № 6 (116)
|
|
|
|