Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2013/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наука і освіта : наук.-практ. журн..- Одеса Nauka i osvita- Титул.
- Зміст.
Психологія
- Бринза І. В., Бедан В. Б. Співвідношення між показниками екзистанційних ресурсів та переживанням самотності в юнацькому віці. - C. 7-10.
- Гузенко В.А., Тодорцева Ю. В. Психологічна діагностика для соціальних працівників: роль, місце, проблеми та специфіка викладання. - C. 10-14.
- Дегірменджі Е. В. Емоційно-комунікативний метод інтенсивного навчання іноземної мови студентів: результати апробації. - C. 14-18.
- Духнич О. Е. Психологические особенности сохранности и ретрансляции идентичности крымских татар в АР Крым. - C. 18-24.
- Крамар Е. С. Психологические особенности личности родителя ребенка с расстройствами аутиче-ского спектра. - C. 24-29.
- Чернявская Т. П. Личностные особенности собственников и несобственников бизнеса: гендерный аспект. - C. 29-33.
- Ямницький О. В. Категорія "цінності" у психологічному вимірі. - C. 34-37.
- Яцюк М. В. Психологічні фактори готовності майбутніх вчителів трудового навчання до здійснення особистісно-орієнтованого навчання учнів. - C. 38-40.
Педагогіка
- Богданова І. М. Особистісна змобілізованість майбутнього вчителя як умова його підготовки до ус-пішної професійної діяльності. - C. 41-45.
- Меліхова І.О., Фатник О.П. Проблема мотиваційної готовності дітей 6-ти років до навчання у школі. - C. 45-49.
- Приходько Т. П. Теоретичні основи дослідження формування готовності економістів до професійної діяльності у вищому навчальному закладі. - C. 49-52.
- Регейло І. Ю. Використання мультимедійних презентацій на уроках мистецьких дисциплін. - C. 53-56.
- Стрига Е. В. Використання метода сase-study у навчанні англійської мови студентів немовних спеціальностей. - C. 56-59.
Педагогіка: теорія і методика фізичного виховання
- Бабич Н. Л. Організація та зміст практичної підготовки бакалаврів напряму "Здоров’я людини". - C. 60-63.
- Бачинська Н. В. Історія та загальна характеристика черлідингу. - C. 63-67.
- Башавець Н. А. Теорія та методика фізичного виховання студентів у сучасних умовах розвитку суспільства. - C. 67-70.
- Бєсєда В. В. Підвищення фізичної підготовленості дітей дошкільного віку при диференційованому використанні "масажної гімнастики". - C. 70-74.
- Блавт О. З. Методологічні основи тестування координаційних здібностей у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних груп ВНЗ. - C. 75-78.
- Бойко О. О. Побудова педагогічної інтегральної технології формування рухових навичок у майбут-ніх учителів фізичної культури на заняттях зі спортивних ігор. - C. 78-82.
- Бондаренко В. В., Квак О. В. Фактори формування здорового способу життя студентів. - C. 83-85.
- Боровая В. А., Дронова В. М., Врублевский Е. П. Педагогический подход к формированию оптимального технического выполнения основного соревновательного упражнения. - C. 85-90.
- Буцька Л. В. Особливості змін показників імунітету та серцево-судинної системи при довготривалій адаптації. - C. 90-92.
- Ващук Л. М. Мотиваційно-ціннісні орієнтації старшокласників до фізичної культури. - C. 92-94.
- Гальчанський В. М., Перелигіна О. О., Севериновська О. В., Кофан І. М. Оцінка фізичної підготовки та стану серцево-судинної системи студентів молодших курсів ВНЗ. - C. 95-98.
- Ганчар А. И. Мониторинг результатов достижений выступления сильнейших команд пловцов-призеров на I-XI Олимпийских играх с 1896-1936 гг. (I этап). - C. 98-102.
- Глущенко М. М., Бєсєда В. В., Романчук О. П. Фізична підготовленість дітей із ураженнями ЦНС при використанні дихальних вправ на тлі масажної гімнастики. - C. 102-105.
- Гузій О. В., Жарська Н. В. Вплив фізичної реабілітації на фізичний розвиток і функціональний стан опорно-рухового апарату в дітей 9-12 років з хворобою Шеєрмана – Мау. - C. 106-108.
- Гуртова Т. В. Використання занять оздоровчою аеробікою у фізичному вихованні студенток ВНЗ, хворих на ожиріння. - C. 108-112.
- Дегтяренко Т. В., Ковиліна В. Г. Комплексне психофізіологічне обстеження дітей з наслідками пери-натального ураження мозку. - C. 112-115.
- Долинський Б. Т. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здо-ров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класів. - C. 115-117.
- Запорожченко Н. В., Лисецкая Е. Я., Лисецкий М. А. Кинезиологическая коррекция висцеральных проявлений стресса и гиподинамии у студентов. - C. 118-120.
- Ігнатенко С. О. Фізичне виховання старших підлітків у процесі ігрової діяльності. - C. 121-123.
- Киприч С. В., Донец А. В. Формирование системы контроля спортсменов-единоборцев на этапе непо-средственной подготовки к соревнованиям. - C. 123-125.
- Коломийцева О. Э., Баламутова Н. М. Исследование потребностно-мотивационной сферы личности студента юридического университета в контексте физического воспитания. - C. 126-128.
- Кондратьева Е. Н. Телесно-ориентированная дыхательная полярно-маятниковая гимнастика "Кобе" как адекватный метод оптимизации ресурсного психофизического состояния организма. - C. 129-133.
- Короленко К. В., Смірнова Н. І., Циганок О. В. Інноваційні програми фітнес-аеробіка та їх вплив на фізичний розвиток студенток ЗНУ. - C. 133-135.
- Корягин В. М. Структура и содержание технической и физической подготовки баскетболистов. - C. 136-138.
- Лапшина Г. Г., Дмитрів Р. Л. Обґрунтування змісту і методики організації самостійних занять – одного із засобів професійно орієнтованої фізичної підготовки студентів. - C. 138-140.
- Латышев С. В., Латышев Н. В., Кудрявцев П. А., Тупеев Ю. В. Анализ выступлений сборных команд по олимпийским видам борьбы за годы независимости Украины. - C. 140-143.
- Лисаевич Е. П., Назаренко И. А., Мартинович С. В. Анализ оценки мотивационных аспектов занятий физической культурой в студенческой среде. - C. 143-146.
- Лутовинов Ю. А., Олешко В. Г., Лысенко В. Н., Ткаченко К. В. Сравнение показателей тренировочной работы в подготовительном периоде годичного макроцикла юных квалифицированных тяжелоатлетов. - C. 147-148.
- Лутовинов Ю. А., Олешко В.Г., Лысенко В. Н., Ткаченко К. В. Особенности построения тренировоч-ных программ юных квалифицированных тяжелоатлетов различных групп весовых категорий. - C. 149-151.
- Михалюк Е. Л., Малахова С. Н. Опыт проведения профилактического медицинского осмотра студентов в Запорожском государственном медицинском университете. - C. 151-154.
- Михалюк Е. Л., Малахова С. Н., Левченко Л. И. Зависимость вариабельности сердечного ритма, цен-тральной гемодинамики и физической работоспособности от квалификации футболистов. - C. 155-158.
- Мятыга Е. Н., Таможанская А. В. Комплексная физическая реабилитация женщин среднего возраста при ревматоидном артрите плечевого сустава на свободном двигательном режиме. - C. 158-162.
- Оленица В. В., Фролова О. А. Особенности психологической подготовки спортсменов – пауэрлифтеров. - C. 162-165.
- Осипенко Е. В., Старченко В. Н. Модель автоматизированного педагогического контроля физического состояния и состояния ПМЦС физической культуры учащихся учреждений общего среднего образования. - C. 165-168.
- Петренко Г. В. Сучасні технології у здоров’яорієнтованому фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку. - C. 169-171.
- Петрухнов А. Д. Физическая реабилитация спортсменок при хроническом бронхите в период реконвалесценции. - C. 172-176.
- Пешкова О. В. Динамика показателей функции дыхательной и сердечно-сосудистой системы при пневмонии у детей среднего школьного возраста в связи с назначением средств физической реабилитации. - C. 176-181.
- Пісарук В. В., Романчук О. П., Воронюк С. С. Статеві відмінності фізичного розвитку кваліфікованих спортсменів (на прикладі каратe). - C. 182-184.
- Подгорна В. В. Комплексний підхід до проблеми шкільної успішності дітей з порушеннями функції зовнішнього дихання з урахуванням рівня розвитку психічних функцій. - C. 184-187.
- Потапова О. В. Теоретичний аспект проблеми корекції девіантної поведінки у дітей. - C. 187-190.
- Пристинський В. М., Пристинська Т. М., Осіпцов А. В. Феномен культури здоров’я в аксіологічному дискурсі сучасної освіти. - C. 190-192.
- Псеунок А. А. Оценка здоровья по уровню физического развития и состоянию сердечно-сосудистой системы. - C. 193-195.
- Романчук О. П. Вегетативні критерії фізичної працездатності. - C. 196-199.
- Романчук О. П., Подгорна В. В. Паттерн спонтанного дихання та розвиток фізичних якостей учнів початкової школи. - C. 199-202.
- Свиридов В. Н. Педагогический контроль при подготовке юных ватерполистов. - C. 202-204.
- Семенів Б. С. Забезпечення довготривалого ефекту підвищення працездатності студентів спеціальностей "Харчові технології". - C. 204-208.
- Смоляр И. И. Роль здорового образа жизни в снижении уровня стресса у студентов в процессе обу-чения в вузе. - C. 208-211.
- Стадник В. В. Визначення спортивних уподобань для позаакадемічних занять студентів Національ-ного університету "Львівська політехніка". - C. 211-214.
- Тищенко В. О. Мотивація самореалізації в спорті. - C. Tyshchenko V. A..
- Цветкова Е. А., Кадолич Ж. В., Евтухова Л. А., Арастович Т. В. Применение современных методов исследований в образовательном процессе. - C. 217-221.
- Чорна Т. В. Формування культури здоров'я школярів у сфері дозвілля. - C. 222-224.
- Чустрак А. П., Левков А. О. Фізична підготовленість гімнастів 5-6 років. - C. 225-227.
- Шейко Л. В. Улучшение психофизического состояния мужчин 50–60 лет посредством преодоления оздоровительной дистанции способом плавания брасс. - C. 227-231.
- Щуров В. А., Кучин Р. В. Скорость кровотока по средней мозговой артерии как индикатор функционального состояния организма. - C. 231-234.
- Язвинская Е. С. Возможности интегративных телесно-ориентированных психотехнологий в психо-коррекционной работе с профессиональными спортсменами. - C. 234-238.
- Резюме. - C. 239-259.
- Наші автори. - C. 260-268.
| 2013 | | № 4 (114)
|
|
|
|