Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2012/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наука і освіта
: наук.-практ. журн..- Одеса
Nauka i osvita

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогіка

  4. Антонюк Л. В. Критерії та рівні готовності майбутнього вчителя до навчально-дослідницької діяльності. - C. 4-8.
  5. Арбузникова Е. С., Тарасенко Л. В. Инновационный аспект курса иностранного языка в техническом вузе. - C. 8-10.
  6. Баранова В. В. Сутність образотворчої діяльності. - C. 11-14.
  7. Барбіна Є. С. Студентське самоврядування як школа ефективної співпраці майбутнього менеджера освіти з громадськими організаціями. - C. 14-17.
  8. Бартенева И. А. Активизация самостоятельной работы студентов как средство формирования экологической культуры. - C. 17-20.
  9. Біла О. О. Про особливості організації самостійної проектної діяльності майбутніх фахівців соціономічної сфери в інноваційній вищій школі. - C. 21-23.
  10. Борисенко Л. Л. Психолого-дидактичні аспекти застосування інноваційних технологій навчання у вищих навчальних закладах. - C. 23-27.
  11. Бугаева П. В., Савченко Е. В. Анализ взаимосвязи профессиональной деятельности и способностей инженера. - C. 28-30.
  12. Вороненко О. В. Нормативно-правове забезпечення діяльності керівників вищих навчальних закладів до здійснення ефективного управління у сфері трансферу технологій. - C. 31-34.
  13. Габеркорн І. І. Експериментальне дослідження ефективності моделі підготовки майбутніх учителів до розвитку творчих здібностей молодших школярів. - C. 35-38.
  14. Гаєвець Я. С. Методична компетентність як мета та результат підготовки вчителя початкових класів. - C. 38-42.
  15. Гвоздій С. П. Стан, проблеми, перспективи розвитку наукового напряму "безпека життя і діяльності людини" у ХХІ столітті. - C. 42-46.
  16. Голуб Т. П. Науково-дослідницька робота студентів у реаліях інноваційної інженерної освіти в університетах Німеччини та України. - C. 46-49.
  17. Гордиенко Т. П. , Смирнова О. Ю. Проблемы информатизации высшего образования современной Украины. - C. 49-52.
  18. Горіна Ж. Д. Система навчальних фахових дисциплін функціонально-комунікативного спектру. - C. 52-56.
  19. Джуринський П. Б. Експериментальна модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності. - C. 56-60.
  20. Журавська Л. М. , Остапенко Е. О. Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку. - C. 61-67.
  21. Карпова О. О. Читання іноземних економічних статей он-лайн як засіб організації НДР студентів-економістів. - C. 68-70.
  22. Картава Ю. К. Модель розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у системі післядипломної освіти. - C. 70-73.
  23. Койчева Т. І. Роль мотивації науково-дослідної діяльності викладачів педагогічного університету у формуванні корпоративної культури. - C. 73-77.
  24. Копусь О. А. Модель формування фахової лінгводидактичної компетентності майбутніх магістрів філології. - C. 78-83.
  25. Кузьома Т. Б. Участь студентів ВНЗ України у науково-дослідній діяльності. - C. 83-85.
  26. Кумпан М. Б. Експериментальна модель формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльності. - C. 86-88.
  27. Кушнірук А. С. Сутність самостійної дослідницької роботи майбутніх учителів математики. - C. 89-91.
  28. Листопад О. А. Безперервність творчого розвитку особистості в освіті. - C. 91-95.
  29. Ломонова М. Ф. Принцип інтерпретації у змісті навчального предмета. - C. 95-98.
  30. Лоштун О. Б. Дослідна робота студентів як умова розвитку професійної компетентності. - C. 99-101.
  31. Мардарова І. К. Підготовка студентів до використання мультимедійних презентацій під час організації пізнавальної діяльності дошкільників. - C. 101-103.
  32. Мачнева О. М. Ґенеза поняття "Шкільна гігієна" (ХVІ-ХVІІІ століття). - C. 104-107.
  33. Мироненко В. В. Формування готовності студентів спеціальності "Туризм" до науково-дослідної роботи в процесі вивчення іноземної мови. - C. 107-109.
  34. Мілова М. М. Етапи роботи в процесі навчання майбутніх учителів іноземної мови основ імпровізації. - C. 109-112.
  35. Негрівода О. О. Проблема організації самостійної роботи студентів іноземної мови. - C. 112-113.
  36. Ноздрова О. П. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до моделювання уроків з використанням логічних завдань (на прикладі вивчення методики математики). - C. 114-116.
  37. Ордановська О. І. Науково-дослідна робота майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін як складова підготовки до роботи в профільній школі. - C. 116-119.
  38. Остапчук І. П. , Винничук М. С., Кожушко Р. Ю. Інноваційний пошук при навчанні студентів. - C. 119-123 .
  39. Полєвікова О. Б. Лінгвістичні основи словоцентричного підходу до мовної освіти дітей. - C. 123-126.
  40. Постоян Т. Г. Інноваційна регіональна модель підготовки галузевих кадрів. - C. 126-129.
  41. Прохорова О. В. Особливості науково-дослідної компетентності магістрантів педуніверситетів. - C. 130-132.
  42. Раєвська І. М. Специфіка дослідницьких умінь учителя початкової школи. - C. 133-136.
  43. Реброва О. Є. Науково-дослідницька діяльність майбутніх учителів мистецьких дисциплін у процесі формування художньо-ментального досвіду. - C. 136-140.
  44. Романчук О. П., Пісарук В. В., Подгорна В. В. Інноваційні підходи до лікарсько-педагогічних спостережень за особами, що займаються фізичною культурою. - C. 140-143.
  45. Руденко Т. Б. Компонентна структура підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій діяльності учнів. - C. 143-145.
  46. Савченко О. П. Культурологічний підхід до підготовки майбутніх учителів. - C. 146-148.
  47. Селиванова О. П. Диалоговое взаимодействие как тип позитивной толерантности. - C. 148-151.
  48. Сирцова О. В. Формування професійно-творчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів через педагогічну практику в школі. - C. 152-154.
  49. Цюпак І. М. Умови становлення системи дошкільного виховання в Херсонському регіоні. - C. 154-157.
  50. Чайка О. В. Комунікативно-креативний підхід у підготовці майбутніх учителів-філологів до творчої професійної діяльності. - C. 158-160.
  51. Шовкопляс О. М., Шевель Б. О. Деякі аспекти історичного розвитку компетентнісного підходу в освіті. - C. 160-163.
  52. Яблонська Т. М. Концептуальні положення в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів. - C. 163-167.
  53. Яковенко Т. В. Науково-дослідна робота як фактор розвитку творчого потенціалу студентів у навчальному середовищі інженерно-педагогічного ВНЗ. - C. 168-170.
  54. Резюме. - C. 171-184.
  55. Наші автори. - C. 185-188.
2012
№ 8 (107)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського