Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16167/2010/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Маркетинг в Україні
: наук. журн..- Київ

  1. Титул, Зміст.
  2. Новини українського маркетингу

  3. Кваліфікаційні іспити. - C. 4-6.
  4. Премія EFFI Awards 2010. - C. 7-9.
  5. Прикладні аспекти маркетингової діяльності

  6. Семак Б. Б., Іванова Л. О. Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на рирнку України. - C. 10-15.
  7. Старостіна А. О., Кравченко В. А., Шмиглюк Д. С. Ефективне управління ризиками - важливий чинник формування сили банківського бренду. - C. 16-23.
  8. Комунікації: реклама, PR

  9. Хліпала П. Стилі соціальних кампаній в Україні у порівнянні з деякими країнами світу (Спроба аналізу). - C. 24-28.
  10. Примак Т. О. Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні. - C. 29-35.
  11. Граніш С. А. Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій. - C. 36-41.
  12. Коноплянникова М. А. Інформаційно-комунікаційні технології в картографії: рівень застосування. - C. 42-45.
  13. Огляд ринків

  14. Презентація огляду консалтингових послуг в Україні. - C. 46-49.
  15. Зінчук А. О. сім компаній які забезпечують 70% обсягу ринку аутсорсингових контакт - центрів. - C. 50-53.
  16. Маркетинг фінансової сфери

  17. Сульповар Л. Б., Богачова Т. В. Показники ефективності соціально- орієнтованої маркетингової стратегії підприємства. - C. 54-58.
  18. Кочкіна Н. Ю., Румянцева А. М. Мотивація споживачів страхових послуг як чинник ефективності їх просування. - C. 58-62.
  19. Економіка знань

  20. Данніков О. В. Інструментарій маркетингу в діяльності освітніх установ. - C. 63-69.
  21. План роботи уам

  22. План роботи УАМ на 2011 - 2012 маркетинговий рік. - C. 70.
2010
№ 6 (64)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського