Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16167/2010/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Маркетинг в Україні
: наук. журн..- Київ

  1. Титул, Зміст.
  2. Новини українського маркетингу

  3. ХІ Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні. - C. 4-9.
  4. Маркетингові дослідження

  5. Жебровська А. Україна - мета розширення польських компаній. - C. 10-13.
  6. Компанія Action Data Group Онлайн опитування : побудова панелі, рекрутинг, використання. - C. 14-17.
  7. Старостіна А. О., Журило В. В. Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів. - C. 18-23.
  8. Прикладні аспекти маркетингової діяльності

  9. Горняк О. В., Чуньбу Ду Місце малого і середнього підприємництва в структурі міжнародного бізнесу (інвестиційний аспект). - C. 24-28.
  10. Доронін В. В. Еволюція маркетингової політики на ринку вина України. - C. 29-31.
  11. Луцій О. П., Весперіс С. З. Оцінка конкурентоспроможності підприємств машинобудування. - C. 32-38.
  12. Сахарова Т. В. Формування каналів збуту в міжнародному туризмі. - C. 39-42.
  13. Теорія маркетингу

  14. Длігач А. О. Системно- рефлексивний маркетинг у сучасному підприємстві. - C. 43-47.
  15. Клівець П. Г., Нечепуренко Д. О. Маркетинг в управлінні підприємством: ретроспектива поглядів. - C. 48-51.
  16. Імідж держави

  17. Антонюк О. В. Бренд держави: особливості формування національного бренду. - C. 52-54.
  18. Соціальний маркетинг

  19. Шацьких К. О. Соціальна відповідальність як конкурентна перевага розвитку українського бізнесу. - C. 55-58.
  20. Маркетинг у світі

  21. Міжнародний кодекс ESOMAR проведення досліджень з використанням мобільних телефонів. - C. 59-61.
  22. Економіка знань

  23. Чорний О. О. Аналіз кандидатських дисертаційних досліджень в Україні за маркетинговою проблематикою. - C. 62-66.
  24. В2В Маркетинг

  25. Юрчак О. В. Виклики маркетингу В2В в Україні. - C. 67-70.
  26. Школа модераторів. - C. 71.
2010
№ 5 (63)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського