Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16167/2010/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Маркетинг в Україні
: наук. журн..- Київ

  1. Титул, Зміст.
  2. Діяльність УАМ

  3. Кваліфікаційні іспити в НТУУ "КПІ". - C. 4-6.
  4. Міжвузівська студентська конференція "МОЛОДЬ ОПАНОВУЄ МАРКЕТИНГ". - C. 7-9.
  5. Промисловий маркетинг

  6. Форум "промисловий маркетинг". - C. 10.
  7. Гладунов О. В., Задорожний В. Г. Система "Субмарин" - управління бізнесом на засадах справедливості і здорового глузду. - C. 11-15.
  8. Прикладні аспекти маркетингової діяльності

  9. Окландер М. А., Новошинська Л. В. Маркетингові стратегії інституційних інвесторів. - C. 16-19.
  10. Ковальчук С. В. Бенчмаркінг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства. - C. 20-31.
  11. Комунікації: реклама, PR

  12. Ткачук О. В. Маркетингові комунікації у логістичних системах. - C. 32-38.
  13. Чи будуть нові правила гри? Матеріали засідання круглого столу "Нішеві телеканали: взаємодія з рекламним ринком". - C. 44-49.
  14. Закони та коментарі

  15. Закон України "Про зихист персональних даних. - C. 50-56.
  16. Закон України "Про зихист персональних даних: Як вести бізнес далі?. - C. 57-59.
  17. Уравління брендами

  18. Тихонова Ю. О. Шляхи підвищення цінності матеріальних товарів. - C. 60-63.
  19. Соціальний маркетинг

  20. Хамідова А. Ш. Стимулювання реалізації соціально- відповідального маркетингу підприємств галузі мінеральних добрив у контексті державного регулювання. - C. 64-68.
  21. Наше інтерв’ю

  22. Осипов А. В. Маркетинг очима українських FMCG - компаній. - C. 69-70.
2010
№ 3 (61)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського