Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16127/2020/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теор. часоп..- Київ Socìologìâ- Титул.
- Зміст.
Статті / Articles
- Степаненко В. COVID-19 як нова соціальна реальність. - C. 5-22.
- Малиш Л. Рух у соціальній ієрархії в добу трансформації: сприйняття з боку населення посткомуністичних країн. - C. 23-42.
- Мацієвський Ю. Змішані цінності та суспільні обмеження: чому запит на "сильну руку” не призведе до авторитаризму в Україні. - C. 43-67.
- Петрушина Т., Арсеєнко А. Соціологічний вимір економічної ґлобалізації: світові тренди та українські реалії (Друга частина. Соціальні зміни в українському суспільстві за умов економічної ґлобалізації). - C. 68-110.
- Бевзенко Л. Аґенти соціальних змін у кризовому соціумі: варіанти проблематизації та контури концептуальної рамки дослідження. - C. 111-132.
- Рахманов О. Детермінанти ставлення громадян до українського уряду: соціологічний аналіз. - C. 133-146.
- Pylypenko V., Chepurko G. Value-driven issues throughout the development of sociological theory. - C. 147-160.
Дискусії / Discussions
- Круглий стіл "Системні ризики нестабільного суспільства: соціологічна аналітика”. - C. 161-189.
Соціологічні видання: роздуми, рецензії / Sociological editions: reflections, reviews
- Бакіров В. Про соціологію як соціальну фізику та ідеологію служіння народові. - C. 190-192.
Пам’яті колеґ / In memory of the colleague
- Пам’яті Ігоря Орестовича Мартинюка. - C. 193-194.
- Чепурко Г. І., Ручка А. О., Привалов Ю. О., Сапекін Ю. В., Сакада М. О. Пам’яті Володимира Андрійовича Піддубного. - C. 195-197.
- Покажчик статей, опублікованих у часопису "Соціологія: теорія, методи, маркетинг” 2020 року. - C. 198-200.
| 2020 | | № 4
|
|
|
|