Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16127/2018/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теор. часоп..- Київ Socìologìâ- Титул.
- Зміст.
- Комунікація і політика за доби постправди: Круглий стіл журналів "Філософська думка" та "Соціологія: теорія, методи, маркетинг". - C. 5-33.
- Бистрицький Є. Екзистенційна істина і постправда. - C. 34-52.
- Пролеєв С. Теоретична злиденність дискурсу "пост-". - C. 53-63.
- де Лара Ф. Дезінформація і пропаґанда за доби постправди. - C. 64-72.
- Бевзенко Л. Інтеґративна концепція соціальної напруженості — методологія, концептуальна схема, прагматика (закінчення). - C. 73-104.
- Дембіцький С. Вимірювання геополітичних орієнтацій в Україні: конструювання соціологічних тестів "RF-geopol" і "EU-geopol". - C. 105-134.
- Сальнікова С. Онлайн-дослідження соціальної мережі соціологічних журналів України. - C. 135-156.
- Малюк А. Концепція ґлобалізації К.Маркса: спроба теоретичної реконструкції. - C. 157-178.
- Pliushch V., Tancher V. Postmodern Nomadism and Neotribalism in Today's Ukrainian Society. - C. 179-188.
- Експертне інтерв'ю з Л. В. Сохань, проведене 09.03.2007 року. - C. 189-198.
- Мейжис І., Калашнікова Л. "Ольвійський форум–2018: стратегії країн Причорноморського реґіону в геополітичному просторі". - C. 199-201.
- Степаненко В. Методологічні семінари Інституту соціології НАН України у 2018 році. - C. 202-205.
- Костенко Н. Елементарні частки ґлобальної комунікації. - C. 206-211.
- Покажчик статей, опублікованих у часопису "Соціологія: теорія, методи, маркетинг" 2018 року. - C. 212-214.
| 2018 | | № 4
|
|
|
|