Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15641/2014/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка і психологія професійної освіти
: наук.-метод. журн..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика, методика і технології навчання

  4. Васянович Г. Філософія професійно-технічної освіти у Я-концепції академіка Неллі Ничкало. - C. 9-19.
  5. Литвин А. Методологія у проекції педагогічних досліджень. - C. 20-35.
  6. Онищенко В. Педагогіка як наука і мистецтво у контексті фундаментальних педагогічних теорій. - C. 36-56.
  7. Сікорський П. Дидактичні особливості навчання математики у ПТНЗ будівельного профілю. - C. 57-67.
  8. Михнюк М. Зміст функціональних компонентів професійної культури викладачів спеціальних дисциплін будівельного профілю. - C. 68-78.
  9. Руденко Л. Обґрунтування дидактичних закономірностей формування комунікативної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування. - C. 79-88.
  10. Зарічанська Н. Формування у майбутніх педагогів-філологів професійних умінь і навичок: компетентнісний підхід. - C. 89-94.
  11. Греб М. Діагностика навчальних досягнень майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення лексикології та фразеології сучасної української мови. - C. 95-104.
  12. Марлова А. Показники та рівні готовності до опрацювання іншомовної фахової літератури у студентів вищих медичних навчальних закладів. - C. 105-113.
  13. Філоненко М. Методологія адаптивно-динамічного навчання студентів-медиків, спрямованого на розвиток психологічних особистісних структур. - C. 114-125.
  14. Лазарева М. "Конвеєр” дипломованих спеціалістів і "макдональдизація” освітньої галузі. - C. 126-132.
  15. Ткаченко М. Формування компетентності в учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 133-138.
  16. Психологія

  17. Парфанович І. Соціально-психологічні показники і прояви видів девіантної поведінки дівчат шкільного віку за критерієм місця проживання. - C. 139-147.
  18. Матійків І. Застосування моделі Р. Ділтса у процесі формування вмінь управляти емоціями у професійній діяльності майбутнього фахівця професій типу "людина – людина”. - C. 148-157.
  19. Вінтюк Ю. Психологічні бар’єри у професійному самовизначенні особистості та проблема здоров’я. - C. 158-165.
  20. Сліпчишин Л. Психолого-педагогічні засади розвитку творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 166-175.
  21. Дегтярьова Г. Психолого-педагогічні основи формування професійно-особистісних якостей майбутніх фахівців професій типу "людина – людина”. - C. 176-183.
  22. Коваль І. Теоретичні аспекти психологічної готовності майбутніх рятувальників до діяльності в екстремальних умовах. - C. 184-191.
  23. Наконечний Р., Копитко А., Мисак Н. Психолого-педагогічна підготовка магістрів у вищих навчальних закладах аграрного профілю. - C. 192-202.
  24. Проблеми виховання

  25. Будник О. Соціокультурне виховання майбутніх фахівців в умовах ПТНЗ. - C. 203-214.
  26. Колісник-Гуменюк Ю. Формування професійної етики майбутніх фахівців. - C. 215-222.
  27. Проблеми управління

  28. Майковська В. Послуги вищої освіти як предмет регіонального маркетингу й інструмент формування людського потенціалу. - C. 223-232.
  29. Наукове життя

  30. Вітаємо з ювілеєм!. - C. 233-234.
  31. Васянович Г., Вдович С. Львівському науково-практичному центру Інституту професійно-технічної освіти НАПН України – 20 років. - C. 235-242.
  32. Наші автори. - C. 243-245.
2014
№ 5 (вересень-жовтень)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського